Духовно развитие

          

Страници:  1 2 3 [4] 5   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: Според Ошо Исус страда от ментални отклонения. Вие съгласни ли сте с него?  (Прочетена 3677 пъти)
Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #45 -: Септември 22, 2011, 17:49:35 »

Цитат
Ошо сигурно е осъзнавал това нещо и просто пари не са му били нужни,..
За какво искаше от последователите да му подаряват 96 Ролс Ройса?
http://satya.chapagain.com.np/osho-and-his-ninety-six-rolls-royces/


Активен

Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #46 -: Септември 22, 2011, 17:53:16 »

Търсач: Дали Ошо е просветлен? - очевидно е такъв. Как иначе големите богаташи биха оставили бизнеса си, парите си и това, с което се занимават, и биха отишли при него? И те са го правели, влагали са парите си при Ошо.
Бог не знае какво са пари. За истинската духовност не може да се плати.
Колко плати за да станеш човешко същество?
Матей 19:24
При това ви казвам: По-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство.
Активен

shining_star
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 728

« Отговор #47 -: Септември 22, 2011, 19:57:04 »

Така е, Luna,
да вярваш, че си го получил, е много важен момент. Затова Исус навсякъде казва: "вярваш ли, че мога да сторя това?" И "да бъде според вярата ти...и "твоята вяра те излекува".
Да, просветлението не се търси отвън...но е нужно да правим неща отвън, за да се развиваме, да се осъзнаваме и да получим опит...да стигнем до това ниво, на което е възможно да се случи "просветлението". Това е дълъг процес и в него се учим да "познаваме себе си", да ставаме все по-осъзнати и да живеем съзнателно.

За т.нар. гуни на природата, така е. Сещам се за рисунката на корицата на Бхагавад Гита, каретата с 5-те коня, които са петте сетива, образно казано...а коларят си ти.
И какво става, ако всеки кон тегли в различна посока? Как ще върви каретата, и как коларят ще стигне закъдето е тръгнал? Коларят е този, който ги управлява.
Активен
Pelin
ОЙ 8:11
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 280


Red Overtone Serpent

WWW
« Отговор #48 -: Септември 23, 2011, 15:49:15 »

Предлагам ти на този въпрос да си отговориш чрез Гугъл....бързо ще стигнеш до отговора относно тантра ..и дори древните храмове, които изобразяват любовта между мъжа и жената!
Проверил съм доста свещенни писания като Веди, Упанишади, Гита, Библия, Коран и т.н.
Там никъде не се споменава, че чрез секс се постига просветление.
В Библията не се споменава. В Коран не се споменава. В Упанишадите не се споменава.
В Тантрите (и в будиските и в хиндуиските) се споменава и не само се споменава, а цялостни системи са разработени.
В Дао също се споменава.
При траките също е вид практика.

Като цяло има ІІІ пътя - Ляв, Десен и Среден Път.
Пътят на отдаването (+осъзнаването/съзнателност/будност) - това е пътя на "лявата ръка" в Тантра (Вамачара).
Пътят на въздържанието (+осъзнаването/съзнателност/будност) - това е пътя на "дясната ръка" в Тантра (Дакшиначара).
"Пътят на дясната ръка" в Тантра е познат и като "Йога".

Средният Път - това е пряката директна осъзнатост, без да има необходимост да се отдаваме на нещо, или да се въздържаме от нещо.

"Каква е разликата мeждw отдаването и подтискането?"
« Последна редакция: Септември 23, 2011, 16:15:38 от Pelin » Активен

"... Защото в (от)даването получаваме и в смъртта се раждаме за Живота Вечен..." св. Франциск от Асизи
Pelin
ОЙ 8:11
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 280


Red Overtone Serpent

WWW
« Отговор #49 -: Септември 23, 2011, 15:53:10 »

Буда, чийто ученик се смята Ошо, също не е говорил за бог и за любов.
Ако се смята за последовател на Буда, защо внушава на хората, че чрез секс може да се достигне просветление?
Това ми го е казвал очевидец бил ашрама му.
Разбира се, че е възможно и чрез секс да се подпомогне "идването" на просветлението, но не и само чрез секс.
Активен

"... Защото в (от)даването получаваме и в смъртта се раждаме за Живота Вечен..." св. Франциск от Асизи
Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #50 -: Септември 23, 2011, 20:13:05 »

В Тантрите (и в будиските и в хиндуиските) се споменава и не само се споменава, а цялостни системи са разработени.
Дай пример на някой постигнал просветление, чрез Тао-Дао и тантра за да бъдем сигурни че системата работи.
Активен

shining_star
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 728

« Отговор #51 -: Септември 24, 2011, 06:34:03 »

Какво става тука, доега спамеше със Сахаджа, сега започна с Тантра и Ошо. Прочети инструкциите /не знам това дали го има, би трябвало да го има/: изказвания с по 1 изречение се считат за с.п.а.м.
Активен
Pelin
ОЙ 8:11
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 280


Red Overtone Serpent

WWW
« Отговор #52 -: Септември 24, 2011, 12:08:20 »

В Тантрите (и в будиските и в хиндуиските) се споменава и не само се споменава, а цялостни системи са разработени.
Дай пример на някой постигнал просветление, чрез Тао-Дао и тантра за да бъдем сигурни че системата работи.
Усмивчица
Yantra of Bogar


От страна на Йога-Тантра в Тамилската традиция - 18-безсмъртни Сидхи:
18- Siddhas Information: http://www.sithars.com/2009_01_01_archive.html
http://anithuanil.wordpress.com/2010/01/08/yoga-siddhas/

Агастяр - създател на тамилската граматика; създател и ръководител на първата тамилска академия (в древни времена); автор на много трудове по медицина, фармакология, алхимия, ботаника, йога, етика, нетурфилософия, педагогика, религиозни обряди и церемонии, молитви, заклинания и магий - "Агастьяр Джнянасайтаням"
Нанди Девар - разработил е трудове по медицина, крия калпа и алхимия
Боганатар - йога, крия калпа, медицина, алхимия, естествени науки и философия
Тирумулар - "Посвящение Сиддха"; "Тирумантирам. Тантра I"; "Тирумантирам. Тантра III"
Мачямуни (Матсяндранат) - 10 труда по хатха-йога и тантра-йога ("Йогавишая Минанатха")
Горакнат - "Аватхута Гита", 13 труда по медицина, алхимия, "Хатха йога прадипика", основател на аскетски орден ("Горакша Виджайя"; "Горакша-дхяна"; "Горакша-паддхати (Горакша-самхита)"; "Горакша-рахася"; "Горакша-сукта"; "Горакша-шатака"; "Умри, йогине, умри"; "Шри Натха Сиддха Кавача")
Сатямуни - известни са 46 труда по медицина и алхмия
Дханвантри - медицина, алхимия, крия калпа - известни са 22 труда

Други Тантрически традиции и Сидхи:
Сараха - "Сараха Дохакоша"
Абхинавагупта - "Ануттараштика"; "Бодха панчадашика"; "Бхайрава Стотра"; "Парамартхасара"; "Тантра Сара"
Абхайядатта - "Чатуpашити - сиддха - пpавpити" (Жизнеописанията на 84 Сидхи)

От страна на Бидизма (Ваджраяна):
Падмасамбхава, Тилопа, Наропа, Миларепа, Гампопа, Нагасена, Лонгченпа, Петрул Ринпоче, Кунга Тензин, ...

От страна на Даоизма:
Лун Мън - "Драконови порти"; Джунли Цюан; Люй Дунбин - "Надпис в 100 йероглифа"; Ли Тъгуай, Джан Гуолао, Хъ Сиенгу, Хан Джунли, Хан Сяндзъ, Лан Цайхъ, Цао Гуодзю, Тао Хундзин - "Записки за култивиране и удължаване на живота" (Ян син йен мин лу), "Декларация на истинските хора" (Джън гао), "Карта на положенията и работата на истинските духове" (Джън лин вей йе ту), "Схеми по даоин и за култивиране на живота (Дао ин ян шън ту) и "Ефективни рецепти" (Сяо йен фан); Тун Хайчуан - "Седемте звезди"; ...
Даоски класики събрани в многотомната даоска енциклопедия “Дао Дзан” (“Даоски канон” или “Съкровищница на Дао”)(заб. пълният обем на “Дао Дзан” обхваща 1488 произведения в обем 5486 свитъка и 512 тома):

1.Лао Дзъ (Ли Боян). “Дао дъ дзин” (“Книга за Пътя и постигането”)(VI в. пр. Хр.).
2.Лао Дзъ (Ли Боян). “Хуа ху дзин” (“Канон за просвещение на варварите”).
3.“И дзин” (“Книга на Промените”)(III хил. пр. Хр.).
4.Джуан Дзъ (Джуан Джоу). “Джуан Дзъ” (“Мъдрецът Джуан”)(III в. пр. Хр.).
5.“Лие Дзъ” (“Мъдрецът Лие”)(IV в пр. Хр.).
6.“Ян Джу” (IV в. пр. Хр.).
7.“Нефритовия жезъл”.
8.“Хуан тин дзин” (“Канонът на Жълтия павилион”).
9.“Хуан Ди ней дзин” (“Канон на Жълтия император за вътрешната медицина”)(III в. пр. Хр.).
10. “Хуан Ди сувън” (“Беседи на Жълтия император”).
11. “Ши вън” (“Десет въпроса”)(IV-III в. пр. Хр.).
12. “Тянся джи дао тан” (“Слова за висшия Път на Поднебесната”)(IV-III в. пр. Хр.).
13. “Хъ Ин Ян” (“Трактат за единението на Ин и Ян”)(IV-III в. пр. Хр.).
14. “Гуан Дзъ” (“Мъдрецът Гуан”)(IV-III в. пр. Хр.).
15. “Хуайнан Дзъ” (“Мъдреците от Хуайнан”)(II в. пр. Хр.).
16. “Уън Дзъ” (казано от Лао Дзъ)(дин. Хан 206 г. пр. Хр.- 220 г. сл. Хр.).
17. “Тайпин дзин” (“Книга за Великото равновесие-благоденствие”) (I в. пр. Хр.).
18. “Нефритения трактат на Жълтата палата” (I в.).
19. Вей Боян. “Цан тун дзи” (“Трактат за единение на триадите”)(II в.).
20. “Тайшан линбао уфу дзин” (“Висше откровение за петте талисмана на свещенния дух”)(III в.).
21. Уей Хуацун. “Шанцин хуантин нейдзин юй дзин” (“Нефритов трактат за вътрешните образи от Жълтия павилион на Висшата чистота”)(288 г.).
22. “Тайшан баоън” (“Свещеното писание на Върховния”)(III в.).
23. “Дадун джън дзин” (“Канонът на Великата пещера”)(III в.).
24. “Басу иншу” (“Тайна книга за осемте вида естествена простота”)(III в.).
25. Уан Сиджъ. “Хуантин уайдзин дзин” (“Трактат за външните образи от Жълтия павилион”)(IV-V в.).
26. Гъ Хун. “Баопу Дзъ” (“Мъдрецът обхванал изначалната простота”)(IV в.).
27. Хуан Ди. “Инфу дзин” (“Книга за единение на скритото”).
28. “Дужън дзин” (“Свещенна книга за спасение на хората”)(IV в.).
29. Тао Хундзин. “Джън гао” (“Съкровенни речи”), сборник, (V в.).
30. Тао Хуандзин. “Ян шън ян мин лу” (“Удължаване на съдбата посредством подхранване на живота”).
31. “Шънхуату” (“Способи за превръщане в светец”).
32. “Ча дзин” (“Чайния трактат”).
33. Сун Съмяо. “За съхраняване на духа и тренировката на енергията” (VII в.).
34. Люй Дунбин (Патриарх Люй). “Табличка със 100 йероглифа” (VIII в.).
35. Люй Дунбин. “Тайи дзинхуа дзунджъ” (“Тайната на златното цвете”).
36. Люй Дунбин. “Дзю джънюй шу” (“Девет истински яшмови книги”).
37. Люй Дунбин. “Гун го гъ”(“Табличка на заслугите и нарушенията”).
38. Ин Си. “Гуан Ин Дзъ” (“Мъдрецът Ин от заставата”)(VIII в.).
39. Ши Дзюнъу. “Сборник от автентични записи на безсмъртните от планината Сишан” (дин. Тан 618-907 г.).
40. Джан Бодуан. “Уджън пиен” (“Глави за прозрение на истината”)(XI в.).
41. “Цин дзин дзин” (“Постигане на покой”).
42. Джан Дзюнфан. “Юндзи ци циен” (“Седем бамбукови таблички от облачната библиотека”)(дин. Сун 1127-1279 г.).
43. Уан Чунян. “Ли дзяо ши у лун” (“15 статии установяващи същността на учението”)(XII в.).
44. “Истински трактат на Великата тайна”.
45. Ли Даочун. “Сборник от съчинения за средата и хармонията” (XIII в.).
46. Джан Санфън. “Коментари върху Табличка със 100 йероглифа на Патриарха Люй” (XIV в.).
47. Джан Санфън. “Беседи върху учението на Уан Чъ”.
48. Джан Санфън. “Думи за Пътя”.
49. Джан Санфън. “Обичай хората”.
50. Джан Санфън. “За медицината”.
51. Джан Санфън. “За човешкия характер”.
52. “Су нюй дзин” (“Канон на Чистата дева”).
53. “Сюан нюй дзин” (“Канон на Тайнствената дева”).
54. “Юй фан би дзюъ” (“Тайни предписания за нефритовите покои”).
55. “Дун сюан дзъ” (“Книга на мъдреца постигнал тайната”).
56. Лю Зюсин. “Юй Хуан син ин мяо дзин” (“Канон на Нефритовия император за дълбоко запечатване на мисълта” или “Мъдър канон на Нефритовия импертор за интуицията”)(дин. Мин).
57. Ли Даошун. “Джун хъ дзин” (“Книга за баланса и хармонията”).

Публикации на български език:

58. Ленин Димитров. “Философията на Лао Дзъ”, изд. “Наука и изкуство”, София, 1967 г.
59. Хорхе Луис Борхес. Проникване в битието. Древнокитайската “Книга на промените” в културата на съвременния свят, сп. “Книгосвят”, бр. 11/1989 г.
60. “Древнокитайски мислители” (Лао Дзъ, Джуан Дзъ, Лие Дзъ, Ян Джу, Уан Чун), сборник от поредицата “Философско наследство”, преводи от китайски и руски Бора Беливанова, изд. “Наука и изкуство”, София, 1980 г.
61. Лао Дзъ. “Дао дъ дзин”, превод от китайски Ленин Димитров, Костенец, 1990 г.
62. Бенджамин Хоф. “Дао-то на Пух. В тази книга Пътят се разкрива от Мечето с Малко Мозък”, ИК “Дамян Яков”, София, 1992 г.
63. Лао Дзъ. “Тао Те Кинг. Книга за Пътя и Неговата сила”, писмена и устна версии, изд. “Хелиопол”, София, 1994 г.
64. Лао Дзъ. “Книга за пътя и Постигането; Дао дъ дзин”, превод от древнокитайски Крум Ацев, ИК “Кибеа”, София, 2002 г.
65. Лао Дзъ. “Дао Де Дзин. Размисли за всеки ден; мъдростта на древен Китай”, изд. “Мириам”, София, 2001 г.
66.“Следващите учения на Лао Дзъ. Даоски езотерични текстове”, сборник, съставител и редактор – д-р Дориян В. Александров, ИК “Златен Дракон”, София, 1998 г.; второ издание “Шамбала”, София, 2006 г.
67. Ден Миндао. “Хрониките на Дао. Тайния живот на един даоски майстор”, ИК “Златен Дракон”, София, 1999 г.
68. Лин Хоушен; Ло Пейюй. “Секрети на китайската медицина. 300 въпроса за Ци-Гун”, ИК “Златен Дракон”, София, 1998 г.
69. “Традиционни китайски лечебни упражнения”, ИК “Одисей”, София, 1992 г.
70. Бян Джиджун. “Хуашанска даоска школа. Китайски упражнения”, ИК “Одисей, София, 1992 г.
71. Дерек Уолтърс.”Китайска митология. Енциклопедия – митове и легенди”, изд. “Абагар холдинг”, София, 1995 г.
72. Филип Раусон; Ласло Легеза. “Дао – тълкуване на китайската философия за живота и промяната”, изд. “Женифер-Хикс”, София, 1991 г.
73. Чжан Чжунлан. “Тао любов. Древнокитайска книга за любовта”, изд. “Слово”, Велико търново”, 1991 г.
74. Луис Кълинг. “Древният И Дзин. Мъдростта на древен Китай”, изд. “Аратрон”, София, 1997 г.
75. Лиу Джънцай. “Тайната на дълголетието. Традиционни китайски методи за терапия и упражнения”, изд. “Хемус”, София, 1999 г.
76. Джао Дзинсян. “Полетът на свещенния жерав. Система по Ци-Гун”, изд. “Шамбала”, София, 1999 г.
77. Чън Кайгуо; Джън Шунчао. “Портите на Дракона. Постигане на Великото Дао – пътят на съвременния даоски наставник Уан Липин”, изд. “Изток-Запад”, София, 2003 г.
78. Жерар Ед. “Медитация и здраве според лечебните традиции на древен Китай”, изд. “Хемус”, София, 1994 г.
79. Джао Бичън. “Даоистка вътрешна алхимия. Тайната за усъвършенстването на Същностната природа и Вечния живот”, изд. “Шамбала”, София, 1995 г., второ издание 1997 г.
80. д-р Стефан Т. Чан. “Цялостно система за самолечение. Даоистките вътрешни упражнения, София, 1993 г.
81. Ева Уонг. “Даоизъм. Въведение в историята, философията и практиката на древната китайска традиция”, изд. “Аратрон”, София, 2002 г.
82. Ева Уонг. “Основи на Фън Шуй”, изд. “Аратрон”, София, 2002 г.
83. Да Лю. “Идзин гадаене с монети. Справочник за бъдещето”, изд. “Шамбала”, София, 2001 г.
84. Мантак Чиа. “Събуждане на лечебната енергия чрез Дао”, ИК “Одисей”, София, 1995 г.
85. Мантак Чиа. “Трансформиране на стреса в жизненост. Вътрешната усмивка и Шестте лечебни звука”, ИК “Одисей”, София, 1996 г.
86. Мантак Чия. “Ци-Гун на Желязната ризница”, ИК “Одисей”, София, 1997 г.
87. Мантак Чиа; Мениуон Чиа. “Ней-Гун на костния мозък. Желязна ризница III”, ИК “Одисей”, София, 1998 г.
88. Мантак Чиа; Мениуон Чия. “Култивиране на женската полова енергия”, ИК Одисей”, София, 1995 г.
89. Мантак Чиа; Майкъл Уин. “Култивиране на мъжката полова енергия”, ИК “Одисей”, София, 1995 г.
90. Мантак Чиа; Мениуон Чиа. “Сливане на 5-те елемента”, ИК “Одисей”, София, 2000 г.
91. Мантак Чиа; Дъглас Арава. “Даоистка сексуална алхимия”, ИК “Одисей”, София, 1999 г.
92. Денис Луис. “Дао на естественото дишане”, изд. “Аратрон”, София, 1997 г.
93. Ошо (Шри Бхагаван Раджниш). “Дао: трите съкровища. Разговори върху фрагменти от “Дао дъ дзин” от Лао Дзъ”, 1-2 том, ИК “Одисей”, София, 1998 г.
94. “Идзин – Книга на промените. Отговор на всеки ваш въпрос”, превод от китайски Рихард Вилхелм, изд. “Анхира”, София, 1999 г.
95. Блоуин ; Джоунс. “Развиване на вътрешната енергия”, изд. “Аратрон”, София, 1997 г.
96. д-р Ян Дзюнмин. “Корените на китайския Ци-Гун”, ИК “Одисей”, София, 1996
97. “Тайната на златното цвете. Китайска книга за живота”, превод от китайски и коментари Рихард Вилхелм, изд. “Евразия-Абагар”, Плевен, 1993 г.
98. “Тайната на Златното цвете. Китайска книга на живота”, превод от китайски Ричард Вилхелм, изд. “Шамбала”, София, 1992 г.
99. “И Дзин. Класическа китайска книга на промените”, превод от старокитайски и коментари Юрий К. Щуцки, изд. “Шамбала”, София, 1996 г.
100. Емма Гоникман. “Даоски целителни звуци. Антиракова звукова терапия”, изд. “Аливго”, София, 2001 г.
101. Ли Динг ; Чън Жонсин. “28 стъпки в Тай-Дзи Ци-Гун”, изд. “Шамбала”, София, 1999 г.
102. д-р Дориян В. Александров. “Па-Куа-Джан бойната стратегия в осемте посоки”, изд. “Загер”, София, 1993 г.
103. Сун Лутан. “Ба-Гуа-Цюан сюъ” (“Наука за бокса Ба-Гуа”), изд. “Шамбала”, София, 1993 г.
104. д-р Дориян В. Александров. “Ортодоксален Тай-Дзи-Цюан. Традицията на фамилията Чън”, том 1, изд. “Шамбала”, София, 1995 г.
105. “Бойните техники на Тай-Дзи-Цюан. Традицията на фамилията Ян”, сборник, съставител д-р Дориян В. Александров, ИК “Златен Дракон”, София, 1998 г.
106. “Ортодоксален Тай-Дзи-Цюан. Традицията на фамилията Чън”, том 2, сборник, съставителство и компилация д-р Дориян В. Александров, изд. “Шамбала”, София, 2006 г.
107.“Всеобхватен Син-И-Цюан”, сборник, съставителство и компилация д-р Дориян В. Александров, ИК “Златен Дракон”, София, 2003 г.
108.“Всеобхватна Ба-Гуа-Джан. Майсторски курс”, сборник, съставителство и компилация д-р Дориян В. Александров, изд. “Шамбала”, (подготвя се за печат), София, 2007 г.
109.Гъ Хун. “Баопу Дзъ” (“Мъдрецът обхванал простотата”), изд. “Шамбала”, София
110.Лама Анагарика Говинда. “Вътрешната структура на И-Дзин”, изд. “Готуранов & син”, София, 2006 г.
111.Робърт Ван Хюлик. “Сексуалния живот в древния Китай”, изд.”Труд”, София, 2005 г.

Издания на руски език:

112.Маракуев А. В. “Инь-фу цзин – страничка истории китайской философии, “Ученые записки Томского педагагического института”, Т. 3, 1946
113.Лариса Е. Померанцева. “Поздные даосы о природе, обществе и изкусстве (“Хуайнаньцзы” – II в. до н.э.), изд. “Московского университета”, Москва, 1979
114.“Дао и даосизм в Китае”, сборник, ответственные редакторы Л.С. Васильев, Е.Б. Поршнева, изд. “Наука”, Главная редакция восточной литературы, Москва, 1982
115.Го Мо-жо. “Философы Древнего Китая”, М., 1961
116.Позднеева, Л. Д. “Первы полный перевод “Книги Лецзы”, ВДИ, 1961, № 4 (рец.).
117.“Бамбуковые страницы. Антология древнокитайской литературы”, сост., вступит. статья, статьи об авторах и комент. И.С. Лисевич, изд. “Восточная литература” РАН, Москва, 1994
118.“Антология древнекитайской езотерики. Числа превращений дикой сливы мэй-хуа (астрология, гадательные практик, медицина), составитель Бронислав Виногородский, изд. “Air Land”, Киев, 1993
119.“Из истории традиционной китайской идеологии”, сборник, составитель и ответственны редактор О.Л. Фишман, изд. “Наука”, Главная редакция восточной литературы, Москва, 1984
120.Анатолий Е. Лукьянов. Дао “Книги перемен”, изд. “ИНСАН”, Москва, 1993
121.“Антология даосской философии”, сборник, составители Владимир В. Малявин, Бронислав Б. Виногородский, Товарищество “Клышников-Комаров и Ко”, Москва, 1994
122.Гэ Хун. “Баопу-цзы”, перевод с китайского, коментарии, предисловие Е.А. Торчинова, Центр “Петербургское востоковедение”, Санкт-Петербург, 1999
123.Чжан Бо-дуань. “Главы о прозрении истины (“У чжень пянь), перевод с китайского и комментарии Е.А. Торчинова, Центр “Петербургское востоковедение”, Санкт-Петербург, 1994
124.Е.А. Торчинов. “Даосизъм”; “Дао дэ цзин”, Ценр “Петербургское востоковедение”, Санкт-Петербург, 1999
125.“Мистерия Дао. Мир “Дао дэ цзина” (ком. на Ван Би), перевод с древнекитайского Алексей А. Маслов, изд. “Сфера” Российского Теософкого Общества, Москва, 1996
126.Рихард Вилгельм; Гелмут Вильгелм. “Понимание И Цзин”, изд. “Алетейа”, Москва, 1998
127.“Великий и загадочный И-Цзин. Антология тысячелетий, составление Николая Бодырева, изд. “Аркаим”, Челябинск, 2004
128.Эмма И. Гоникман. “Даосские лечебные жесты. Терапия самоспасения, изд. “Сантана”, Минск, 1999
129.Дэниел Рейд. “Защита трех сокровищ”, Дао повседневной жизни, изд. “София”, Киев, 1996
130.“И Цзин – Чжоу И. Система перемен – циклические перемены”, перевод с китайского Бронислав Б. Виногородского, изд. “Северны ковш”, Москва, 1999
131.Чжоу Цзунхуа. “Дао И-Цзина. Путь к прорицанию”, изд. “София”, Киев, 1996
132.Чжоу Цзунхуа. “Дао медитации. Путь к просветлению”, изд. “София”, 1999
133.“Иллюстрированны гадательны И Цзин. Книга перемен”, перевод с древнекитайского, составление, статьи, примечания Гуан Сюцая, изд. “Астрель”; АСТ, Москва, 2001 г.
134.“Китайский эрос”, научно-художественный сборник, составитель и ответственны редактор А.И. Кобзев, СП “Квадрат”, Москва, 1993
135.Ден Мин Дао. “Воин на пути знания. Введение в Дао повседневной жизни”, изд. “София”, Киев, 1996


Издания на други езици:

136.Eichhorn W. “Tai-ping and Tai-ping Religion”, B., 1957
137.Kaltenmark M. “The Ideology of Tai-ping ching”, Facet of Taoism, New Haven, 1979
138.Legeza I. “Tao Magic. The Chinese Art of Occult”, N.Y., 1975
139.Legge J. “Chinese Classics”, vol. 1-4, Hongkong, 1861
140.Legge J. “The Texts of Taoism. The Sacred Books of China”, Ser. “The Sacred Books of the East”, Vol. 39, Ox. 1891
141.“I Ching – book of cheges”, translate James Legge, A Bantan Book/University Books, New York, 1969
142.Maspero H. “Le Taoisme. Melanges posthumes sur les religion et L, historie de la Chine”, Paris, 1927
143.Maspero H. “Le Taoisme et les religions chinoises”, Paris, 1971
144.“Vitality, Energy, Spirit. A Taoist Soursebook”, translated and edited by Thomas Cleary, Shambhala, Boston&London, 1991
145.Lao-tzu. “Wen-tzu: Understanding the Mysteries”, translated by Thomas Cleary, Shambhala, Boston&London, 1992
146.“The secret of the Golden Flower”, translated by Thomas Cleary, Shamhala, Boston&London, 1991
147.Liu I-ming. “Awakening to the Tao”, translated by Thomas Cleary, Shamhala, Boston&London, 1988
148.Liu I-ming. “The Taoist I Ching”, translate by Thomas Cleary, Shmbhala, Boston&London, 1986
149.Bruce Kumar Franzis. “Relaxing Into Your Being. Breading, Chi&Dissolving the Ego. The Water Method of Taoist Meditation”, vol. 1-2, North Atlantic Books, Berkeley, California, 2001
150.“Cultivating the Chi”, Chen Kung Series, vol. 1, compiled and translated by Stuart Alve Olson, Dragon Door Publications, St. Paul, Minnesota, USA, 1992
151.“The Jade Emperor,s Mind Seal Classic”, translation and commentary by Stuart Alve Olson, Dragon Door Publications, St. Paul, Minnesota, USA, 1992
 
Активен

"... Защото в (от)даването получаваме и в смъртта се раждаме за Живота Вечен..." св. Франциск от Асизи
Pelin
ОЙ 8:11
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 280


Red Overtone Serpent

WWW
« Отговор #53 -: Септември 24, 2011, 12:12:45 »

Буда, чийто ученик се смята Ошо, също не е говорил за бог и за любов.
Ако се смята за последовател на Буда, защо внушава на хората, че чрез секс може да се достигне просветление?
Това ми го е казвал очевидец бил ашрама му.
Предлагам ти на този въпрос да си отговориш чрез Гугъл....бързо ще стигнеш до отговора относно тантра ..и дори древните храмове, които изобразяват любовта между мъжа и жената...

Цитат
Бхайрави Брахмани и тантра

През 1861 г. в Дакшинешвар се появява Бхайрави Брахмани (Йогешвари), аскетка, облечена в оранжеви одежди към 35-40 годишна. Тя познава свещените писания и е адепт в тантрическите и вайшнавските методи на богослужение.

Рамакришна описва пред Бхайрави Брахмани духовните си изживявания и физическите си усещания. Тя го уверява, че не е луд, а изпитва явленията, които съпътстват махабхава – върховното отношение на любяща отдаденост на Божественото и цитирайки от писанията посочва, че Радха и Чайтаня са имали същите преживявания. Тя също препоръчва цяр за физическите му тревоги.

Бхайрави Брахмани го посвещава в тантрически практики. Тантра включва и вамачара (пътеката на лявата ръка), сбор от практики, които използват като средство за освобождение ядене на изсушено зърно, риба и месо, наред с пиене на вино и сексуални сношения. Според Рамакришна и неговите биографи той не е участвал в последните две дейности, а му е било достатъчно намек за тях, за да получи желания резултат. Рамакришна признава пътеката на лявата ръка като средство за постигане на освобождение, но не я препоръчва на никого. Когато по-късно главният му ученик Свами Вивекананда го пита за тази пътека, той казва „Не е добра пътека. Тя е много трудна и често води до падението на стремящия се.“ Под ръководството на Бхайрави Брахмани Рамакришна овладява и кундалини йога. Рамакришна се отнася към Брахмани като към негова майка, но тя е първата, която го обявява за аватар или въплъщение на Бог.
Рамакришна приключва тантрическата си садхана (духовна практика или дисциплина) през 1863 г.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%B0
Активен

"... Защото в (от)даването получаваме и в смъртта се раждаме за Живота Вечен..." св. Франциск от Асизи
Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #54 -: Септември 24, 2011, 13:29:53 »

“Как разбра за мен, майко?” попитал Шри Рамакришна. Тя отговорила: “По милостта на Божествената Майка аз разбрах, че трябва да срещна трима от вас.
http://www.ramakrishna-vivekananda-bg.info/Ramakrishna-%20Life/6-SRK-Life-Bhairavi%20&%20a%20Vaishnava%20Saint.htm
Цялото познание идва от Божествената Майка.
Дай писания на Бхайрави Брахмани, в които дава пътя към просветление и доказва, че чрез тантра се постига просветление.
Активен

Eona Lightholder
Global moderator
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2519


NEVERENDING STORY

« Отговор #55 -: Септември 24, 2011, 13:39:45 »

Търсач ти само дай - дай , пък нито разискваш това което ти дават ,нито пък към твоите ограничени теории даваш доказателства и ако ти си образец на просветление от Божествената майка ,като доказателство , аз нещо не го виждам, извинявай ама нито се държиш като просветен просветляващ , нито като търсач търсещ просветлението. Питам се на теб ясно ли ти е каква е целта ти да пребиваваш в този форум и въобще каква ти е целта. Защото иначе губиш времето на хората да пишат доказателства ,към тезите си , а ти не им обръщаш никакво внимание. Едно си баба знае , едно си бае и то с по 3 изречения най-много.
Активен

"weird " is indication for creative force ♥
Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #56 -: Септември 24, 2011, 14:04:20 »

За да може да дискутираме нещо и да вървим напред трябва да има кратко и ясно твърдение.
Копирането на инфо от нета, която няма нищо общо с темата е жив спам.
Засега в тази тема няма такова твърдение.
Ако има такова доказателство изложете го кратко и ясно.
Активен

Eona Lightholder
Global moderator
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2519


NEVERENDING STORY

« Отговор #57 -: Септември 24, 2011, 14:21:06 »

Кратко ясно за пореден път , ако имаше съвършенна система за просветление , то отдавна света да е обединен с една вяра. Пътят е индивидуален и за сега няма да намериш доказателство за нещо ,което да работи при всеки , това е поради разнообразният състав на човечеството от души с различен произход и опитност. След това като сложим различните култури, физическа, емоционална и тнт конструкции става едно красиво разнообразие с различни пътища , различни резултати. Обединението в единно цяло ,няма да стане от раз с изобретяването на каквато и да е системка , процесът е плавен и въпреки ,че усилва скоростта си ,той си остава плавен.
Колкото до условни указания за евентуално просветление ,можеш да намериш ако имаш очи да ги видиш и в сутрешния вестник.
Активен

"weird " is indication for creative force ♥
Търсач
Търсач
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 387


WWW
« Отговор #58 -: Септември 24, 2011, 14:34:49 »

Темата е за ОШО и просветлението. Има ли поне един просветлен по неговата система?
Активен

Eona Lightholder
Global moderator
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2519


NEVERENDING STORY

« Отговор #59 -: Септември 24, 2011, 15:06:16 »

Както беше започната темата , Алдонса сподели какво от Ошо и е помогнало по нейният път . Незнам тук или въобще някой може да твърди ,че е постигнал съвършенното просветление , което според мен не е възможно , винаги остава още и повече , но определено при Ошо има неща от които да ти просветне
Активен

"weird " is indication for creative force ♥
Страници:  1 2 3 [4] 5   Нагоре
Отиди на:  


Подобни теми:
Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
публикация
Трактат за светлината и просветлението
Духовни учения
Paladin60 0 866 Последна<br />публикация Август 23, 2011, 22:56:10
от Paladin60
Просветлението за Истината « 1 2 ... 6 7 »
Духовни учения
Aliya 100 3791 Последна<br />публикация Май 13, 2012, 23:37:12
от boryanab

Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
Паник атака | Планински кристал - Кварц  © Copyright