Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници:  [1] 2   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: Послания на Висшите Аз  (Прочетена 5542 пъти)
Sue
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « -: Февруари 29, 2012, 14:10:27 »

    Както вече в доста теми дискутирахме и четем, ние често получаваме послания от нашите Висши Аз или по споразумение между Висшите Аз от други, но предназначени за нашето "събуждане" или напомняне. Тези послания могат да приемат формата на случайно прочетен текст в книга, текст на песен или пък мелодия, нещо казано във филм или чуто по радиото.
    Нека се опитаме да съберем такива послания тук. Да си направим тема, тип "мъдростта на вековете".

    Тъй като съм любител на гледането и как са направени филмите, за мен най-лесно е да улавям посланията от тях. А може би и защото те въздействат едновременно на слухово, зрително, емоционално ниво...
    И така започвам с моето най-скорошно послание:


    "You can see the another earth, if you switch off your clock of sinchronisity."

    "Можеш да видиш другата земя, ако изключиш часовника си за синхроничност."

    из филма Another Earth (Втората Земя) на Mike Cahill.





    Обяснение: Часовникът за синхроничност е нож с две остриета. Синхроничните събития се използват от нашите Висши Аз, Водачите и Пазителите ни, за да ни помагат да следваме желания от нас път на Земята. От друга страна ЧАСОВНИКЪТ за синхроничност е пред-програмиран в нас и ни кара да забелязваме съвпадащи си цифри (11:11 и подобни) или да тичаме в библиотеката за "Спасителя в ръжта" (от друг филм, да видим кой ще се сети за него) и е средство на ... недоброжелателните сили да ни държи под контрол.
    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #1 -: Март 05, 2012, 20:01:58 »

    Анализът на този филм вече не мога да го намеря в нета. Имаше го на български...

    Фонтанът

    Още по-странното е, че опитвайки се да намеря филма, за да го видя, не успях... Дано някой , на който му е интересно да успее да си го намери. Филмът е за Дървото на Живота и Урока за Непривързването.



    Вярвам, че във филма има визуални и текстови послания, които си заслужават да бъдат открити. Има разбира се и "класическите" символи на "реда".
    В българския превод, анализаторът подаде подсказка за присъствието на послание. В музиката към филма. Предупреждавам, че музиката не е за всеки вкус... На Санги може да му хареса , хихихихих.

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=7FDAkpQSJVA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=7FDAkpQSJVA</a>
    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #2 -: Март 07, 2012, 15:36:48 »

    Аз съм умерен любител на класическата музика и може би е по-правилно да кажа, че съм любител на филмовата музика в класически стил. За мен през годините измежду всички композитори се открои Ханс Цимер. Сетете се за вдъхновяващ филм със зашеметяваща музика и е вероятно, че музиката към филма ще е от Ханс Цимер.

    Една от мелодиите, които през последните години забелязах, че действа вдъхновяващо и докосна много хора е "Now we are free" от саундтрака на Гладиатор:

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=xButjfhZWVU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xButjfhZWVU</a>

    Гласът е на Лиса Джерард (Lisa Gerrard). На пръв поглед цялото напрежение от филма стига своята кулминация и се освобождава в момента, когато върви тази мелодия. Подсъзнателно ние улавяме това:

    Anol shalom
    Anol sheh lay konnud de ne um
    Flavum
    Nom de leesh
    Ham de nam um das...
    La um de
    Flavne
    We de ze zu bu
    We de sooo a ru
    Un va-a pesh a lay
    Un vi-i bee
    Un da la pech ni sa
    Aaahh
    Un di-i lay na day
    Un ma la pech a nay mee di nu ku
    La la da pa da le na da na
    Ve va da pa da le na la dumda
    La la da pa da le na da na
    Ve va da pa da le na la dumda
    La la da pa da le na da na
    Ve va da pa da le na la dumda
    La la da pa da le na da na
    Ve va da pa da le na la dumda
    Anol shalom
    Anol sheh ley kon-nud de ne um
    Flavum
    Flavum
    M-ai shondol-lee
    Flavu Lof flesh lay
    Nof ne
    Nom de lis
    Ham de num um dass
    La um de
    Flavne
    Flay
    Shom de nomm
    Ma-lun des dwondi.
    Dwwoondi
    Alas sharum
    du koos
    Shaley koot-tum

    Превод ли? Превод няма Усмивчица Или има, но трябва да идвате от Света на Лиза Усмивчица

    Цитат
    http://www.filmtracks.com/comments/titles/gladiator/index.cgi?read=854
    "Wikipedia: "Джерард пее много от своите песни, като Now We Are Free, Come Tenderness, Serenity, The Valley of the Moon, Tempest, Pilgrimage of Lost Children и Sanvean на idioglossia (идиосингретичен език), който тя развива, откакто е навършила 12 години." http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Gerrard
    2007: Ето какво намерих по въпроса за текста на "Now We Are Free." Това е измислен език, който Лиза Джерард пее. Лиза е солист в групата "The Dead Can Dance".
    На този линк има интервю с Ханс Цимер и Лиза Джерард, които обсъждат песента и думите в нея:  http://www.dreamworksfansite.com/gladiator/interviews/Hans_Zimmer.htm
    Сайтът на Лиза : "Sanctuary." http://www.sanctuary-lisagerrard.com/
    Нейният специален език е онзи, който тя е ползвала като дете и с който тя "разговаря с Бог"[/color]. "


    Освен тази силна (по въздействие) песен, нека ви сложа още силни неща, които са сътворили двамата - Ханс и Лиза. Те имат драматична конотация. Предупреждавам, защото може да ги усетите тежки.

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=OsyjglmndZc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=OsyjglmndZc</a>
    TEARS OF THE SUN THEME SONG
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=hdByRJLrvYQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=hdByRJLrvYQ</a>
    Black Hawk Down Soundtrack[/youtube]

    е от тук нататък ще се справите сами с търсенето на тези двамата в музиката. Аз ще приключа поста за тях със Серенити Усмивчица на Лиза и нека това е поздрав от мен за вас за днес:
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=lHAUH8fF_2Q" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=lHAUH8fF_2Q</a>
    Lisa Gerrard - Serenity

    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #3 -: Март 09, 2012, 12:34:28 »

    Всяко поколение има свой фантастичен филм, който да го "пробуди". "СтарТрек" (сериал), "Междузвездни войни", "Матрицата", "Аватар"... Всеки от тези филми е натъпкан със символи на работниците по контрола. Нарочно избягвам да конкретизирам кои и какви са, защото искам да се концентрираме върху важните послания. Не върху манипулативните. От друга страна, във секи от тях има зрънца висша мъдрост.

    И така - "Аватар". Последният, най-скорошният символоносител.






    Освен визуално, вероятно ви е направило впечатление и това :

    Oel ngati kame
    Norm Spellman: This is a very important part of it. It's not just, "I'm seeing you in front of me," it's "I see into you. I *See* you."
    Норм Спилман: Това е много важно нещо. Не е просто "виждам те пред мен", това е "виждам в теб". "ВИЖДАМ те"

    (на мен това малко ми прозвуча като "Намасте!", докато гледах филма Усмивчица )

    Jake Sully: Everything is backwards now, like out there is the true world, and in here is the dream.
    Джейк Съли: Всичко е преобърнато сега. Сякаш там на вън е истинския свят, а това тук вътре е сън.



    Jake Sully: [as Jake pleads for Eywa's help in attacking the "Sky People"] If Grace is there with you - look in her memories - she can show you the world we come from. There's no green there. They killed their Mother, and they're gonna do the same here. More Sky People are gonna come. They're gonna come like a rain that never ends. Unless we stop them. They chose me for something. I will stand and fight. You know I will. But I need a little help here.
    Neytiri: Our great mother does not take sides, Jake; she protects the balance of life.
    Jake Sully: It was worth a try.

    Neytiri: Eywa has heard you... Eywa has heard you!

    Джейк Съли: Ако Грейси е там с теб - погледни в спомените и - тя може да ти покаже света, от който идваме. Там няма зелено. те убиха своята Майка и сега ще направят същото тук. Повече Небесни Хора ще дойдат. Те ще дойдат като дъжд, който никога не спира. Освен, ако не ги спрем. Те ме избраха за нещо. Аз ще се изправя и ще се бия. Знаеш, че ще го направя. Но ми трябва малко помощ тук.
    Найтири: Нашата велика майка не взима страна, Джейк; тя защитава баланса на живота.
    Джейк Съли: Заслужаваше да опитам.


    Jake Sully: She said all energy is only borrowed, and one day you have to give it back.
    Джейк Съли: Тя каза, че всичката енергия е само взета на заем и един ден трябва да я върнем.

    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #4 -: Март 23, 2012, 18:29:03 »

    Babylon A.D. (2008)
    Toorop (Vin Diesel):  Save the planet. Whenever I've read that bumper sticker I've had to laugh. Save the planet. What for? And for what, ourselves? What about God, can He help us? I don't think so. God gave us what we have to see how we use it. Shit, rats in a cage would have done it better. Life's a bitch and then you die - bumper sticker philosophy. Yeah, right. Sometimes, you get a second chance.
    (увод на филма):  “Спаси планетата. Всеки път, когато ми попадаше този стикер, нямаше как да не се засмея. Спаси планетата. Защо? И за какво, нас? Ами Бог, може ли Той да ни помогне? Не мисля. Бог ни даде каквото имаме, за да види как ще го използваме. (псувня), плъхове в клетка щяха да се справят по-добре от нас. Животът е кучка и после умираш – стикерна философия. Да, бе, точно! Понякога получаваш втори шанс”

    [last lines] Toorop: Save the planet, one child at a time. Ain't that a bitch.
    (заключение на филма): Спаси планетата, по едно дете на веднъж.

    ----------------------------------------------------------------

    Нека от филмите сега за малко да мина в другите изкуства. Аз харесвам Ешер и неговите математико-философски картини. Ешер твори в няколко визуални теми и две от тях, считам за важни и подходящи за тази тема.
    Едната е малкия звездовиден додекаедър:



    Други места, където можете да го видите:
    Примерно на пода на църквата Сан Марко във Венеция



    Address: 801 Market Street, St. Louis, MO 63101 (САЩ), автор Мимо Паладино.



    И в тази интересна книга- http://bibliodyssey.blogspot.com/2009/08/jamnitzer-perspectiva.html
     g

    Забележете, че в творбата на Венцел Ямницер (1508, Виена - 1585, Нюремберг) додекаедърът е фигурата, която отговаря на „Небеса” от платоновите елементи. Звездният додекаедър е „скрит” във втората скица от горе, на първа страница от възможните комбинации с додекаедъра.
    В най-новата окултна история, писана чрез ченълинги в интернет, звездният додекаедър се споменава като Христовото Съзнание. Ако се интересувате, търсете Christ Grid, Christ Consciousness и Mer-Ka-Va. Последното би трябвало да е ченълинг от Тиберон на Метатрон и имам спомен, че някъде го бяха разобличавали като не съвсем чист...
    Така или иначе, додекаедърът и звездният додекаедър се появяват като следваща стъпка в еволюцията. А според някои учени, додекаедърът е формата на Вселената.

    Другата важна тематика от картините на Ешер е възлите. Възлите и лентата на Мьобиус.
    http://media.log-in.ru/i/esher_knoten.gif

    Отново това е свързано с формата на Вселената. Според някои учени, Вселената ни прилича на поничка Усмивчица. Лентата на Мьобиус е едно от възможните х-мерни представяния на торуса (orbifold quotient of a torus).
    Възлите пък са „специалитет” на келтите. „Келтските възли” се характеризират с това, че са „безкрайни”. Контурът им е свързан.

    Най-накрая, във филма на движението Thrive се споменават торуса и векторното равновесие:
    http://www.thrivemovement.com/the_code-ancient_cultures
    Векторното равновесие като геометрична фигура има за комплементарен ромбичния додекаедър. Усмивчица


    пп. Този пост има малко интересна история. Преди две седмици се оформи решението ми какво точно да включа в него. Поради всякакви ежедневни пречки, написването отне доста време. През това време се опитвах да впиша додекаедъра в куба на Метатрон, но резултатът се оказа безуспешен. Подведох се по ченълинга на Тиберион, че трябва да потърся графичното изражение на звездния додекаедър в куба на Метатрон.
    Зададох си мисления въпрос „а сега как да вържа нещата”? И бях решила да напиша за додекаедъра, за торуса, пък на вас да оставя помощта да открия още информация за връзката на звездния додекаедър с "вселенските" неща.  и воала! Днес, докато довършвах поста, попаднах на линка с графиките на Венцел Ямницер.
    Докато се помотвах през изминалата седмица и мислех „как беше името на онзи клип?” една съфорумка пусна линка към „Thrive”. The One пък пусна в темата за Слънцехраненето клипче, в което пред момичето във водата се завърта звездния икозаедър и вероятно най-пълното свързване на „сферичките” от куба на Метатрон.
    Мисля, че след толкова подтиквания на моите ангели-пазачи (аз така си ги наричам, когато ми пращат така съобщения), в написаното ще да има зрънце истина и важна информация. Важна, не само за мен, но и за някой от вас.

    Усмивчица Ще се радвам, ако можете да споделите ваши наблюдения и послания. 
    Активен
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2558


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #5 -: Март 23, 2012, 19:50:34 »

    Аз по други пътища стигнах до тази фигура във връзка с 12нишковото ДНК и образуването на 13тата божествена връзка и също за 3-измерното цвете на живота. В 4измерност се получава още по интересна геометрия ,обаче всичката информация е още в пластове пространство ,което не  ми се е наредило още в линейно инфо за да е ясно.Но от друга страна твоя знак наистина ми дава един знак за мен , ноооо ще чакам да се доизясни . Мазало, но интересно
    Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #6 -: Март 23, 2012, 23:11:53 »

    Оооо!

    Тъкмо докато пишех в дневника на The One, прелетя величествено и бавно едно ястребче над паркчето до нас. (Прозорецът на офиса ми гледа към паркче, в което си разхождат кучетата хората от района, има зайци, някой път и фазани прескачат).
    Даже го написах и го изтрих.

    ------

    Единствено, на мен ми е трудно понякога да различавам икозаедъра и додекаедъра. И двете са "космати" звездички и ги различава само един лъч. Икозаедъра е от шестостен, додекаедъра от петостен.
    Докато ровех за додекаедъра ми направи впечатление, че в 2мерното пространство "отпечатъка" му е две пентаграми - права и обърната. Накара ме да мисля за уравновесяването и интеграцията на полярностите. Картинката, която съм сложила от Ешер, е небалансирана. Не съм се заглеждала, дали е така и в другите му картини, които включват додекаедъри.

    Лека нощ!
    Активен
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2558


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #7 -: Март 24, 2012, 01:33:45 »

     Аз немерих едно нещо , поснато си в някакъв форум , доста хаотично но горе долу обхващащо това до което и аз достигам. Поствам ти го натурално.


    Че съм ***, *** съм- то Албедо Рубедо си е класически случай на лудост...че и по-*** мога да бъда, като кажа, че кръщаването с вода пресъздава геометричен модел, в който е вложена вероятно 50% че и повече от всичкото знание във Вселената, всички науки, всички закони, прояви, цялата генетика, и каквото още се сети човек...и този геометричен модел на кръщаването с вода е икосаедър- това е завъртянв куб на 72 градуса..., А икосаедъра е двойник на додекаедъра (додека=12, т.е. 12-десетостен)...

    И, получава се така, че двойната ДНК-спирала е изградена на реципрочен принцип:икосаедър, после додекаедър, икосаедър/додекаедър..Всъщност, въртенето на куба създава ДНК- а вече е доказан факт, че в основата на ДНК-структурата лежат точно тези взаимонвръзки на тази геометрия, наречена свещена или сакрална, макар че може да има и други скрити съотношения..

    И тъй, ъгълът на въртене под 72 градуса е свързан с плана и целта на Великото Бяло Братство- вероятно може и някой да знае, че с Бялото Братство са свързано точно 72 ангелски ордена, а евреите изреждат точно 72 имена на Божествениге Гении, получени от четирите букви на Тетраграматон.

    Числото 72 има връзка с начина по който са конструирани т.нар. Платонови тела, което пък от своя страна е свързано с Решетката на Христовото Съзнание...която е около Земята...

    И затова се казва, че Христос ще се роди в плът, и който не Го познава в плът, и не може да изповяда това, както упоменава ап. Йоан, този ще да е антихрист...

    Е, крлъщението с вода е енергоинформационна настройка на целия човешки организъм, който се отваря към специфични фини енергии, и по този начин, посаденото синапено семе, за което Христос разказва притчата за Сеяча ;(между другото, ако някой вземе микроскоп и разгледа сърцевината на едно синапово семе, ще открие всички Платонови тела,както и всемирния принцип на Сътворението)- и така, посятото семе вътре в човека- т.е. в плътта, във физическото тяло, а всеки знае, че символа на физическата материя е куб...а и не само, но тук това е за споменаване...

    Та, при кръщение, кубичната форма на физическото тяло, посрледством завъртане под ъгъл 72 грасдуса приема форма на икосаедър...икосаедъра е символ на водата- не съм си го измислил аз...навсякъде по света духовните учения го споменават; та така, посято семето, бива и полято..и от тук, Христос расте в кръстения човек, в неговата плът, променяйки ДНК-то му, и изобщо- подменяйки досегашното в нещо друго...което също може да се представи ясно и конкретно, но не му е място, нито пък е по темата...


    Така, за числото 72 съм писал май преди време, разговарял съм с разни хора..и направих серия проучвания и експерименти, които доказаха, че 72 удара са най-оптималните съкращения в минута, които сърцето може да направи...

    Това го пише в учебниците по физиобогия, но никой не знае защо точно 72 удара са най-идеалната минутна честота...


    Ами, слънзцето също има пулс, земята -също...и пулсът на слънцето и на земята е отново 72...А дори и от астрологична гледна точка, слънцето се свързва с човешкото сърце, а земята-с проявеното, с физическото тяло...


    Е, ясно ли е сега на онези, които все още не желаят да споделят от лудостта ми?

    В самия ритуал, който свещениците правят, има останали свещени елементи, чрез които може да се инволтира директна връзка с Решетката на Христовото Съзнание на Земята..но понеже този ритуал се прави без капчица мозък и знание и от двете страни, то съответно няма и резултат, освен множество предимно негативни такива- човекът който се кръщава все пак изпитва чувства, емоции, мисли...и наистина когато пристъпва към кръщенето, в него е насъбрана определено количество топлина, която разширява всичките му тела така, че да се повишат вибрациите на изграждащите го частици- от физическите, до най-фините които изграждат т.нар. "невидими" светове...или каккто лично аз предпочитам да ги определям- в различните октави на съзнание, т.е. в различни измерения..


    Има олтар в църквата, който поп ринцип трябва да бъде идеален куб (ама не е), и в обикалянето му трикратно има смисъл- все "спомен" за онези геометрични действия, чрез които една форма се трансформира в друга...

    И още нещо- има кръщаващ, кръщаван..и кръстник...адже ба, пуркоа точно толкоз хора трябва да участват? Нали Йоан и Христос по роднинска линия (все пак, те са близки роднини- братовчеди са) извършват кръщаването само двамата...уж...

    Е, да ...пристъпната лудост току що прикрлючи....



    Единственото Свещено Място, където може да се проведе кръщенето е човешкото сърце, и както казах- река Йордан (а тя е малкият кръг на кръвообращение- онова, дето "върти" до белите дробове и обратно към сърцето...). Синапеното зърно е посято в дясната камера на сърцето, на едно определено място.

    Както вероятно повечето знаят, сърцето има проводна система, която се състои от няколко "възела", и те са точно т ри- синоатриален, атриовентрикуларен, и малко под него, се разполага и третия...Макар тези центрове да работят като едно морфологична и функционална единица, то могат да работят и заедно...Този факт има пряко отношение към числото 3- като обикаляне около масата, като брой хора участващи в ритуала..ама хайде стига толкоз от мен....да не се задържам много -много на едно място, защото знае ли се, някой току ми подарил риза с дълги ръкави...


    http://magicaura.com/forum/post61184.html

    До това в черния текст, съм стигала с едни чертежи и драсканици и изчисления ,докато аджеба разбера какво чертая с тея 6тоъгълници и какво е 12 в едно , д а ДНК и 13 светлинна нишка , ама май ще трябва да си отворя дневник да не ти омацвам твоя.

    Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2558


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #8 -: Март 24, 2012, 02:30:22 »

    Е ще продължа да ти спамя по темата ,ако кажеш после ще ги преместя , че и на мен ми трябват да не ги загубя , ето откъси за геометрията и земята

    Додекаедърът на Платон през погледа на съвременната наука

    От книгата "Били ли са ТЕ на Земята", държавно издателство "Техника", 1984 г. Автори на тази глава: Н. Ф. Гончаров, В. А. Макаров, В. С. Морозов.


    Триъгълниците на древните народи

    Още от епохата на неолита навсякъде по света са разпространени изображения на равностранния триъгълник и на ромба като общи символи на народите по цялата Земя. Най-древните изображения на ромб са открити върху керамични съдове от неолита (фиг. 1 а). В южна Туркмения се срещат съдове от 4000 – 3000 г. пр. н. е., на които са изобразени равностранни триъгълници, разделени на девет еднакви триъгълника (фиг. 1 г). Аналогични рисунки също от 3000 г. пр. н. е. са намерени и в Алтай (фиг. 1 д, е). Подобни съдове с триъгълници е имало в Приднепровието (фиг. 1 б), в древен Иран и Перу (съдове от културата Котош – някои от тях са триъгълни и по форма). Изображения на равностранен триъгълник, разделен на девет по-малки се виждат на „свещената пластика” от съкровищницата на кубанската култура в експозицията на Историческия музей в Москва.

    Поразително е повсеместната употреба на символиката на триъгълника в облеклото на древните народи. Така например у фараоните на древен Египет (3000 г. пр. н. е.) виждаме големи равностранни триъгълници, вързани за колана и закриващи бедрата (фиг. 2г). Същите триъгълници – престилки е имало и в облеклото на други слоеве от древноегипетското общество (фиг 2 б, в). Едни от триъгълниците са обърнати с върховете на горе, други – с върховете надолу. Възможно е това да е имало някакво ритуално значение. Интересно е, че известните статуйки догу в древна Япония (3000 – 2000 г. пр. н. е.), изобразяващи според някои изследователи древни космонавти (фиг. 2 ж), а също така и статуйката с подобна на скафандър облекло (2000 г. пр. н. е.), намерена в северен Иран (фиг. 2 д) имат на гърдите си големи равностранни триъгълници. На печат от Мохенджо Даро е изобразен прототипът на бог Шива с голям триъгълник на гърдите (фиг. 2 а). В близкото минало вождовете на северноамериканските индианци са носели на гърдите си подобни геометрични изображения (фиг. 2 е). В древноста триъгълника е бил особено почитан, носели са го на гърдите си царе, жреци и вождове може би като символ на власта и сана си. В Европа най-старото облекло е приличало на два триъгълника, съединени във вид на ромб, с отвор посредата.
       
    фиг. 1   

    фиг. 2

    В Америка и Япония също виждаме подобно облекло, което е стигнало до днешно време – това е широко известното пончо. Традициите в ноесенето на триъгълника изглежда продължават и до днес. Така например, в Сахара туарегските жени носят на гърдите си големи сребърни пластинки във формата на равностранен триъгълник, разделен на еднакви триъгълници с по-малки размери (фиг. 3). Много национални костюми на народи от целия свят съдържат голямо количество символични триъгълни елементи (фиг. 2 и). Три, пет и девет триъгълника са задължителни елементи на древните царски корони – символи на власта.

    Триъгълникът е широко разпространен и в древната архитектура. В древна Гърция, в Микена, над входа на съкровищницата на Атрей е бил издялан триъгълник (фиг. 4). Същият знак виждаме и над древната „Лъвска порта”, пак в Микена (XIII в. пр. н. е.). Символични триъгълници е имало на стените на крепости, светилища и храмове.

    Триъгълни по своите очертания са повечето светилища във всички части на света – Египет, Мексико, Перу и Кампучия. „Квинтесенцията” на триъгълника в архитектурата е комплексът от пирамиди в Гиза близо до Кайро. За главна от тях се приема пирамидата на Хуфу (Хеопс). Много изследователи смятат, че в пирамидата са кодирани грандиозни астрономически и математически знания, абсолютно неотговарящи на нивото на знания и собствен опит на древните хора.

    Когато разглеждаме многобройните изображения на триъгълника у древните народи (а ромбът е два съединени триъгълника), ние се учудваме, че от тази идея са били проникнати най-различните видове творчество на човека и че тя е била разпространена из целия древен свят.
       
    фиг. 3
       

    фиг. 4




    Геометризмът в разположението на древните култури...

    От къде е този геометризъм в мисленето на древния човек? Какво е можел да означава триъгълника? Какво явление е посяло зърната на тези представи и символи в съзнанието на древните хора? Отговор на този въпрос беше получен по най-неочакван начин, когато един от авторите на тази статия, Н. Ф. Гончаров, нанесе на глобуса огнищата на известните му древни цивилизации и култури. При анализа на географското разположение на центровете им започна да се разкрива една явна закономерност. Например разстоянието между центъра на древноегипетската цивилизация и Мохенджо Даро (център на древноиндийската цивилизация) беше два пъти по-малко от разстоянието между Мохенджо Даро и центъра на древнояпонската цивилиция, а също и на Мохенджо Даро и Драконовите планини в Южна Африка – гигантско средище на древни скални рисунки. Разстоянието от древен Египет до древно Мексико, а също от остров Пасха до Драконовите планини е равно на четворното разстояние от Египет до Мохенджо Даро. А Южния полюс е на същото разстояние от остров Пасха. На свой ред остров Пасха и Мохенджо Даро се оказаха антиподи – т.е. намират се на противоположните краища на оста, минаваща през центъра на Земята. Явна проява на геометризъм! Имаше над какво да се замислим. Разстоянието от Египет до Мохенджо Даро можеше да се разглежда като мерна единица.

    И тук си спомнихме за широкото разпространение на идеята за триъгълника в древноста. Възникна идеята, че на Земята може би е съществувала геометрична система за разпределение на огнищата на древни култури и цивилизации, основана на триъгълника.

    Гончаров се опита да възстанови тази предполагаема система. Като изнесем по глобуса на запад от древен Египет намерената единица мярка, попадаме на огнището на древната култура на туарегите (група берберски племена), жените на които носят на гърдите си сребърни триъгълни пластинки (фиг 3 а). Като съедини на глобуса Мохенджо Даро с центъра на културата на туарегите, а тези две огнища със Северния полюс, Гончаров получи гигантски равностранен сферичен триъгълник. В средата на основата на този триъгълник се оказа комплекса от пирамиди в Гиза около древната столица Мемфис, наимеованието на която се превежда като „Среда на света”. Създаваше се впечатлението, че главната от пирамидите - пирамидата на Хуфу (Хеопс) - е изградено преднамерено в тази точка като гигантски условен знак за известното на древните хора триъгълно делене на Земята. Като нанасяме страната на получения равностранен триъгълник (с дължина около 7000 км) на изток от Мохенджо Даро, виждаме че около Северния полюс се „нареждат” точни пет такива триъгълника. Пет също такива равностранни триъгълника с начало остров Пасха образуват „шапка” около Южния полюс. Като съединим върховете на северните с върховете на южните триъгълници ще получим десет екваториални триъгълника, или всичко – двадесет. Мрежата от триъгълници се затвори! Така е била създадена тази система. Повърхността на Земята се оказа покрита от двадесет равностранни триъгълника. (фиг. 5)


       

    Фиг. 5 - Икосиедро-додекаедричната структура на Земята (ИДСЗ). Плътните линии са страните на триъгълниците (икосиедър), пунктираните - страните на петоъгълниците (додекаедър). Върховете на икосиедъра са разположени на 27° северна и южна ширина, върховете на додекаедъра - на 11° и 50° северна и южна ширина, а точките в средите на страните - 0°, 30° и 58° 30' северна и южна географска ширина. Върховете на икосиедъра са разположени както следва - I връх на 67° 9' източна географска дължина, а следващите са през 72°. Възможни са отклонения до +2°. Диаметърът на точката е 450 км, ширината на страната е 300 км.

    Получи се правилен двадесетостен – икосиедър, който като че ли е вписан в земното кълбо, а ръбовете му са проектирани върху повърхноста на това кълбо. Оказа се, че върховете, средите на страните и центровете на тези триъгълници съвпадат с огнища на древни култури и цивилизации (асинхронни във времето): освен посочените горе, и със северна Монголия, с Триполската земедлска култура в района на Киев, с древно Перу (културите Чиму и Мочика), с културата на келто-иберите в Шотландия и Ирландия, с Великата обска култура (както е нарече акад. Окладников) и с остров Таити – център на полинезийската цивилизация.

    По този начин повсеместно разпространение на равностранния триъгълник и ромба в съзнанието на хората още от дълбока древност е можела да има дълбок смисъл: да бъде отражение на реалноста – на елементите от общопланетната триъгълна мрежа. Хеопсовата пирамида, координатите на разположението на която (30º с. ш., 31 º 9’ з.д.) съответстват на една точка от системата, позволяват да бъдат определени точно координатите на всички останали точки от системата. Забележително е, че пирамидата е разположена в геометричния център на общата площ на всички континенти – т.е. площа на сушата на запад и на изток от пирамидата, както и на север и на юг от нея е еднаква. Местоположението на пирамидата на Хуфу (Хеопс) и нейната роля в „създаването” на системата позволява да предположим, че пирамидата може би е „ключ” на системата, оставен за бъдещите поколения жители на Земята. Интересно е, че в средата на основата на северната стена на пирамидата има триъгълна врата – вход на пирамидата, а разположението й върху стената на пирамидата като че ли повтаря местоположението на самата пирамида в центъра на основата на гигантския триъгълник върху повърхноста на Земята!

    Дали древните хора са знаели за системата?

    Постепенно намираме нови и нови доказателства, че древните хора са имали някаква представа за геометричната система на Земята. Забелязахме, че ако съединим на глобуса центровете на двадесете триъгълника, линиите ще минат през средата на страните на триъгълниците. Получава се нова геометрична мрежа, която се състои от дванадесет равностранни петоъгълника, и се сякаш проекция на друг многостен – додекаедър, върху повърхноста на Земята. Пред нас се оказа триединна система – икосиедър-додекаедър-кълбо (фиг. 5). И неволно си спомнихме снимките на „странния предмет”, направен от бронз и намерен в южна Франция (фиг. 6). Още тридесет подобни предмета, направени от злато, бяха намерени в другия край на света – Южен Виетнам. За нееднократни находки в северна Италия, в Алпите, на аналогични предмети, отнасяни вероятно към римската епоха, съобщава в книгата си „Богове, гробници и учени” К. Керам. Всички те представляват правилни додекаедри, на върховете на които има малки кълба, а в центъра на страните кръгли отвори с различен диаметър. На „римските” предмети, освен това, в центъра на една от страните има „дупка за ключ”. Предназначението на предметите е неясно за специалистите, а всъщност те удивително напомнят на този модел на Земята, който получихме ние! Може би „странния предмет” наистина е модел на Земята, изобразен от древните учени като додекаедър?



    Фиг. 6 - Странният предмет

    Струва си да напомним, че според представите на питагорейците сферата на Вселената е възникнала именно от додекаедър. Тази тайна на питагорейците е била разгласена от Хипас, който изобразил сфера, състояща се от дванадесет петоъгълникна. По-късно древногръцкият мислител Платон писал в съчинението си „Федон”: „Земята ако я погледнем отгоре прилича на топка, направена от дванадесет парчета кожа и окрасена пъстро в най-различни цветове... Цялата Земя искри в много по-ярки и чисти цветове, от колкото има на картината на живописеца.” (Впрочем, с почти същите думи първите космонавти предаваха впечатленията си от яркоста и красотата на Земята, гледана от космоса!). Значи не само Вселената, но и Земята е изглеждала на древните учени подобна на додекаедър! Пак Платон пише в диалога си „Тимей”, че всяка плоска повърхност се състои от триъгълници, а древния историк Полибий твърди, че цяла Италия наподобява триъгълник. Неговите думи повтаря и Страбон: „Не е лесно да бъде обхваната цяла Италия в една геомтрична фигура, макар че някои твърдят, че тя образува триъгълник”.

    Известният географ от миналия век (б.р. – XIX век) Елизе Реклю намери в древноиндийския епос „Махабхарата” много чудни географски представи за Индостан. Реклю пише: „Като разглеждаха описанието на Земята, съставено от индийския мъдрец Санджей, учените коментатори стигнаха до заключението, че Индостан му е изглеждал като равностранен триъгълник, напълно правилен, разделен на четири триъгълника, еднакви помежду си”. В руския (б.р. – и в българския) фолклор приказките имат едно типично начало – „В едно далечно царство..., през девет земи в десета...”, което може също да е слаб отзвук от спомена за делене на Земята на части. Нали ако всяка страна на големия триъгълник от системата, която получихме, бъде разделен на три равни отсечки, и получените точки бъдат съединени помежду си, ще се образуват точно девет по-малки триъгълника – „девет земи”.

    Между историците и археолозите е разпространено мнението, че в древноста триъгълника е бил символ на женското начало, или на плодородието на Земята-майка. Но можели ли са символичните „пояси” от многото равностранни триъгълници, и още повече триъгълницте разделени на девет или четири еднакви триъгълника, да бъдат символ на женското начало? Символиката на плодородието на майката-земя може да бъде смятана по-скоро за вторична, за производна от представите на древните хора за триъгълното делене на Земята. Не напразно, както отбелязва съветския археолог А. К. Амброз, „ромбът или триъгълника са били знак на Земята изобщо, на земната суша като такава”.

    От дълбока древност до нас са стигнали указания за правилното геометрично делене на Земята. Символичните изображения на триъгълниците са допълнени с преки споменавания в древните текстове за такова деление. Особено поразителни са схващанията на Санджей за делението на Индостан на правилни триъгълници и идеите на Питагор и Платон, че Земята е додекаедър. Всичко това още повече ни убеди, че представите на древните учени за делението на нашата планета са можели да бъдат отражение на реално съществуваща геометрична общопланетарна система.

    Има и други съвпадения между получената система и древната символика. Системата съдържа 12 върха на додекаедъра и 50 възлови точки – центровете на триъгълниците и средите на всяка от страните. Всичко 62 точки. В древната символика тези числа се срещат често, например в древен Иран и древен Вавилон са се кланяли на 12 главни богове и 50 обитатели на небето, крепоста на древна Троя се състояла от 62 сгради, а царят на Троя – Приам е имал 12 синове и 50 дъщери. В храма на Слънцето в Баалбек са издигнати 62 колони, в гробницата на царицата на древния град Ур са намерени 62 коня, пренесени в жертви и т.н. Не е изключено някои от т.нар. свещени числа да са свързани с представите за триъгълната система.

    По-нататък в разказа си за изследването на системата след географските наименования ще даваме в скоби номера на точката от фигура 5. Ще подчертаем, че в някои точки вече след формиране на системата бяха открити неизвестни до тогава следи от древни високо развити цивилизации и култури. Така например, в района на Бахамските острови (т. 18) на дъното на океана бяха намерени дванадесетина каменни къщи, една от които прилича на огромна пирамида, гигантска каменна преградна стена, дълга няколко хиляди фута, мраморни и теракотни скулптури. Предполагаемата възраст на стените е не по-малка от 6000 – 7000 години.

    В района на Тайланд – Виетнам – Кампучия (т. 25) през 1971 г. бяха намерени следи от може би най-древната в света цивилизация, възрастта на която е определена на 9000 години. Там са започнали да се занимават с градинарство 2000 години преди Двуречието (б.р. – земите между р. Тигър и р. Ефрат в днешен Ирак), смятан до сега за люлка на човечеството. Впрочем, на намерените тук керамични съдове са изобразени триъгълници.

    Под водата край перуанското пристанище Каляо (т. 35) бяха открити развалините на древен град и изпъстрени с йероглифи колони, които, както предполагат някои учени, са се издигали на повърхноста на Земята хиляди години преди нашата ера.

    Учудващо е сходството във формата и съдържанието на знанията и ритуалите на древните народи във възловите точки на системата, високото ниво на тези знания и космическият им характер. Унгарският учен-лингвист Хивеши намери около сто еднакви йероглифа в още неразшифрованите надписи на остров Пасха (т. 47) и на цивилизацията от Мохенджо Даро (т. 12), разстоянието между които е 20 000 км! На остров Пасха има гигантски каменни статуи на т.нар. „дългоухи”. В Индия (а по-късно в Китай и Кампучия) също бяха намерени гигантски статуи на божества с дълги уши. Създава се впечатлението, че всички тези статуи са имали общ биологичен праобраз.

    Ще отбележим също култовия център в „Тюменската” възлова точка (т. 3). Тук и в цял западен Сибир са почитали великата богиня Юмала – Златната жена (в угро-финската митология Юмала е общо наименование на божество, свръхесетествено божество, небесен дух – бел.ред.). Като изследва значението и връзките на този район, акад. Окладников го нарича, както вече споменахме, „Велика обска култура”. От тази точка са излезли немалко народи – фините, унгарците, лопарите и саамите. У последните са се запазили легенди, че прадедите им са били пренесени от „железни птици” в новото им местожителство.

    В центъра на „Европейския” триъгълник (т. 2) е съществувало огнището на Триполската земеделска култура, една от най-древните в Европа. По-късно тук е възникнал центърът на славянската общност – Киев, „майката на руските градове”, центъра на Киевска Рус.

    Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2558


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #9 -: Март 24, 2012, 02:32:14 »

    В Триполе, на 50 км от Киев, археолозите намериха статуики на птици със символичен равностранен триъгълник на гърба. Интересно е, че в праславянския език „птаха” означава птица, символ на летящото начало, а Египет в превод означава „дом на бог Пта”. Древнославянският Перун и древноиндийския Веруна са израз на една и съща идея за летящото начало. Такива са и птицата-човек от остров Пасха и Кетцалкоатъл („пернатия змей”) в древно Мексико.

    В повечето възлови точки на системите съществуват легенди и митове за „долитането на богове” на Земята. Така например, в северна Австралия (т. 27) се разказва за долетелите от звездите две жени – сестрите Джуакгова, в легендите от Полинезия се твърди че „летящото яйце” е слязло на Земята и е послужило за праобраз на храмовете. Подобни „жилища” на боговете виждаме и по върховете на пирамидите в Кампучия, Мексико и Двуречието. На върховете на зикуратите е имало подобни на пура или кълбо съоръжения.
    Йерархия на подсистемите

    Находките от изображения на триъгълници, разделени на девет части, насочиха Н. Ф. Гончаров към мисълта, че делението на Земята може да бъде продължено и по-нататък, че може би реално съществуват някакви „подсистеми”, които се състоят от триъгълници с все по-малко лице... И чудно съвпадение! – достатъчно беше да разделим така един от големите триъгълници на Земята и една девета част от него съвпадна почти точно с очертанията на полуостров Индостан. Дали мъдрецът Санджей не е имал предвид именно това? Ако разделим този триъгълник вече на четери равни части, следвайки указанията на „Махабхарата” за разделянето на Индостан ще получим втора подсистема. Във възловите точки на подсистемите се оказват такива древни огнища на култури като центъра на Хетското цартсво в Мала Азия, района на Персеполис – огнище на древната Персийска държава, Лхаса – свещен център на Тибет, централния район на древна Гърция, полуостров Ютландия – център на обособяването на племената на даните, готите и древните германци., Упсала – свещен център на древна Швеция, остров Рюген – централно светилище на западните славяни, Велики Булгар на река Кама, Устюг Велики, Кордова – столица на Кордовския халифат, Бретан – съкровищница на древни мегалити (впрочем според много автори, „поясът от мегалити” се разпростира от Шотландия през Бретан, Испания до северна Африка, което съвпада с ръба на големия европейски триъгълник от точка 11 до точка 20). По-нататък трябва да отбележим точките в Дагестан, Ургенч, на Колския полуостров и в Карелия. Това е в Европа и Азия. В Америка и Африка точките от първа и втора подсистема съвпадат – полуостров Юкатан, град Мексико, Веракрус – центрове на древните култури на Мексико, пустинята Наска, езерото Титикака в Перу, свещения център на туарегите в Тасили, Аксум в Етиопия и много други места. При по-нататъшно делене на триъгълниците на 4 и 9 получаваме нови и нови подсистеми с все по-малко значение. Интересното е, че ръбът на петата подсистема съответства на 60 руски версти (стара мярка за дължина равна на 1070 метра). На такива разстояния са били разположени древните светилища на славяните. На 60 версти североизток от Москва е светилището „Белите богове”. През XIV век край това място е била построена Тройцко – Сергиевата лавра (сега град Загорск). Още на 60 версти, точно по ръба на подсистемата е т.нар. „син камък” – място за поклонение на племената мери и веси край Перяславъл Залески. След 60 версти е било светилището на Велес край Ростов Велики. След още толкова – Диево градище край Ярославъл, свързано със славянското божество Дий.


    Фиг. 7

    Интересно е да отбележим, че с точките и линиите на подсистемите съвпадат главните пътища в древния свят. Пътят, свързващ Киев със Западна Европа е минавал, както свидетелстват авторите на „Историческа география”, през Краков, Прага и Регенсбург. Тази посока съответства на главната ос на първа подсистема. Същото съвпадение с главните пътища се наблюдава по линията Киев – Велики Устюг. В тази посока се разпространява славянската култура от Киев към североизточните райони, на тази линия са възникнали Брянск, Москва, Тройца, Перяславъл, Ростов Велики, Ярославъл, Кострома и Устюг Велики. От тези възлови точки са излизали много древни пътища.

    В подсистемите на Адриатика, Югослави и Балканите трябва да отбележим знаменития Дубровник – много древно културно огнище на западните славяни, Милано в средата на страна от подсистемата, древното наименование на който е Медиолан (от медиана – среда), София – столицата на България, която също се намира в среда на страна от подсистемата и древното наименование на която е Средец – среда, Велико Търново, Рим и Флоренция.

    Преходът от една подсистема в друга е свързан с появата на три или седем нови възлови точки. Може би не случайно в древните легенди и предания възникването на родовете се свързва винаги със седем или трима прадеди.




    Фиг. 8
    Великата деветка

    Не е трудно да забележим повсеместното разпростра­нение на символиката на числото „девет" в древния свят. Дали това не е отражение на деленнето на триъгълника на девет части? Според Реклю „астрономите от VI в " от християнската ера вземат за сравнение фигурата на лото­са, за да разделят Индия на девет части, съответстващи на центъра на цветето и на осемте му листенца. Ин­тересно е, че планът на древнославянскнте светилища на Перун (край Новгород и Киев) повтаря цветчето на „перунницата" с осем листенца. Възможно е благодарение на символиката „девет" това цветче да е било свещено за славяните, както лотосът за древните египтяни, индуси и кхмери. Знаменитият храм „Василий Блажени" в Москва има осем "стълба"около друг девети в центъра. Царят на Крит Минос, според думите на Херодот, един път на девет години общувал с "великия Зевс”, на всеки девет години жителите на подчинените на Минос земи принасяли жертва на Минотавъра. Както свидетелства Херодот, Атлантида е била разделена на девет части. На Бехистуанската стена в Иран е изобразен „царят на царете” Дарин и девет победени от него владетели. В древ­ния египетски град на жреците Хелиополис са почитай „великата деветка на боговете". На празника на земеде­лието древният китайски император прокарвал с плуг девет бразди.В древна Русия са смятали по деветнчна система, за което споменава сборникът от закони на Иван III, а на сватбите правели девет снопа от ръж.

    Дали тази символика на числото девет няма по-дълбок смисъл? Дали числото девет не е някаква единища мяркя в характеристиките на различните явления и процеси?

    В древния свят са познавали периоди от време, които значително са надминавали продължителността на сьществуването на най-древните цивилизации. Така например според индийската митология „животът на живеещия най-дълго от всички бог Брама продължава 311 040 000 000 000 човешки години, което предствлявало и продължителността на живота на Вселената". Древните хора са познавали Зодиакален цикъл от 25 920 години, който cъвременните учени определят „приблизително равен "на 25 800 години (времето на прецесията на земната ос).

    В древния календар на египтяните, индусите и майте годината е имала 360 дни и се е състояла от 12 месеца от по 30 дни всеки. Съвременното изчисляване в секунди, минути, часове и денонощия е наследено от Древен Ва­вилон. Ако пресметнем броя на секундите в един месец и в една година според древния календар, ще получим съответно 2 592 000 и 31 104 000 секунди. Получените числа са кратни на 9 (а от броя на годините на „живо­та ка Брама" и на годините в Зодиакалния цикъл те се различават само по броя на нулите!). С друи думи, „свещената деветка" присъства скрито и в някои мер­ки за време, приети от древните хора, т. е. тя е била за тях единица мярка не само за пространството, но и за времето... Ако приемем, че пространствено-временната структура на света е единна, може би тук има някакъв смисъл и той е бил известен на древните хора? Засега обаче това са само предположения — да се върнем от­ново към нашия чисто пространствен модел.

    Данни на науките за Земята

    Много ни интересуваше въпросът за причините за възникването на общопланетарната геометрична „шарка" от триъгълници и петоъгълници, в съответствие с която кой знае защо са се раждали и са се разполагали огни­щата на древните култури и цивилизации.

    Възникна мисълта, че описаната геометрична система (фиг. 5) е проява на съществуващ в тялото па Земята кристалоподобен силов скелет, който влияе със своите полета върху много процеси и явления па планетата ни и помага за подреждането и концентрирането им около възловите точки и рьбове на системата. Нарекохме тази система икосиедро-додекаедрична система на Земята (ИДСЗ) (Според някои съобщения присъщата ка Земята симетрия на додекаедъра и икосиедъра е била забелязана още през 1821 г. от френ­ския академии Ели дьо Бомон; след сто години идеите му бяха допъл­нени и развити от съветския изследовател С. И. Кислиций; през 50-те и 60-те години Б. Л. Личков и И. И. Шафрановски съпоставиха форма­та нз Земята с октаедъра, а В. И. Василев — с додекаедъра и с по-сложни многоъгълници, но ние научихме всичко това след първата пуб­ликация на хипотезата ни.). Като съпоставихме ИДСЗ с данни на най-различни науки за Земята, открихме много интересни неща. Оказа се, че центровете на всички световни аномалии на магнитното поле на планетата са разположени в триъгълници (т. 4, 6, 8, 54, 29), а една, бразилската — точно в център на петоъгълник (т. 49). При това площта на всяка аномалия е равна на територията, заемана от триъгълника, а конфигурацията на аномалията повтаря конфигурацията на триъгълниците.

    Световните центрове на максимално и минимално ат­мосферно налягане (фиг. 7) също са разположени във възлови точки на ИДСЗ [1.4] (т. 4, 6, 10, 12, 19, 27, 42). Известните в метеорологията постоянни райони на зараждане на ураганите - Бахамските остров (т. 18), Арабско (т. 12) и Арафурско (т. 27) море районът на юг от Япония (т. 14), на север от Нова Зеландия (т. 45), островите Туамоту и Тайти (т. 31) също съвпа­дат с възлови точки.

    На метеорологичните карти, изобразяващи въздушните течения във високите слоеве на атмосферата, се виждат гигантски триъгълници , които повтарят мрежата от силови­те триъгълници на планетата. На глобалните космически снимки на Земята се виждат облачни завихряния и об­лачни маси, които съвпадат по конфигурация със силови­те триъгълници на планетата.

    Много гигантски завихряния на океански течения действат около възлови точки на системата, като често съвпадат с центровете на атмосферното налягане

    Във възлови точки на ИДСЗ се намират и районите на максимумите на сумарната слънчева радиация; падаща върху повърхността на Земята. Двата най големи макси­мума се намират в центрове на ромбове (т. 1 — Египет, т. 17 - Калифорния), третият - в център на петоъгълник (т. 41 — Южна Африка).

    Океанските хребети и дълбочинните разломи на зем­ната кора минават обикновено по или успоредно с ръбо­ве на системите. Такива са например по-голямата част на Атлантическия хребет, хребетът Ломоносов в Север­ния ледовит океан, поясът от океански хребети около Антарктида, зоната па разломите на Оуен в Индийския океан, разломът Анкъридж-Прадхо-Бей в Аляска и мн др. С линии на втората подсистема съвпадат разломите в Червено море и в Калифорнийския залив.

    Руската, Сибирската и Африканската древна геоложка платформа, Канадската и Гренландската част на Северо­американската платформа, а също и трите съставни части на Антарктическата платформа съвпадат териториално с триъгълните стени на икосиедъра, а разделящите платфор­мите геосинклинални области (подвижни пояси на земна­та кора) се простират по ръбовете между тях.

    В последно време с наземни методи и с помощта на снимки от Космоса са получени интересни потвърждения за съществуването на някои ръбове и възлови точки на системата. Така например по космическата снимка, напра­вена от „Сонда—5”, беше дешифриран гигантският разлом Бахадор-Бахария в Западен Пакистан, който ми­нава точно по ръба на икосиедъра от т. 20 в Мароко към т. 12 в Пакистан. Някои възлови точки на ИДСЗ могат да бъдат наблюдавани на космическите снимки във вид на пръстеновидни повърхностни образувания с диаметър около 300 km (т. 20— Мароко, т. 18— Бахамските ост­рови, т. 17— Калифорния) или кръгови натрупвания на облаци (т. 21 — Судан, т. 23— архипелага Чагос, т. 26 — Макасарския проток).

    С възлови точки и ръбове на системата съвпадат най-големите залежи от полезни изкопаеми, като често едни полезни изкопаеми се концентрират край ръбовете и вър­ховете на додекаедъра (желязо, никел), а други край ръ­бовете и върховете на икосиедъра (нефт, уран).

    Това са например богатите с нефт райони в Северно море (т. 11), Тюменска област (т. 3), Северна Африка и Арабия (ръб 20-1-12), Аляска (т. 7) и мн. др.; залежите от уран в Габон (т. 40), от уран и диаманти в Южна Аф­рика (т. 41), рудният възел Серо де Паско в Перу (т. 35) и мн. др.

    Съществуват геохимични райони иа планетата, където става усилен естествен отбор в органичния свят при не­достиг или излишък на различни химични елементи в гео­химичната среда. Двата най-обширни геохимични района на територията на СССР съвпадат с центровете на „Евро­пейския" (т. 2) и „Азиатския" (т. 4) триъгълник. В пър­вия има недостиг на кобалт и мед в почвата, във втория — недостиг на йод и в резултат на недостига на тези мик­роелементи в районите протичат бурни изменения в раз­витието на растителния и животинския свят . Според В. Ковалевски „променливостта на геохимичната среда е едно от важните условия за променливостта на живите организми”. По този начин съществуването на геохимич­ните райони води до образуването на биогеохимнчни рай­они.

    На територията на Евразия по време на последното заледяване растителният и животинският свят са се запа­зили в определени райони, наречени „убежища на живота" и съответствуващи на възлови точки 2, 3 и 4. След от­стъпването на ледовете иглолистните и широколистните гори са излезли от тези „убежища" и са образували съ­временната горска зона. „Излизанията" на растителността от „убежищата" са ставали в посока към средните точки на страните на „Европейския” и „Азиатския” триъгълник. Центровете на зараждане и развитие на флората в другите райони па планетата съвпадат с възлови точки на системата (т. 17, 36, 40, 41), включително и с района на „Габонския природен атомен реактор" (т. 40), който бе­ше открит наскоро и според много учени е можел да оказва силно влияние върху биосферата.

    Академик Н. И. Вавилов състави карта на центровете на видообразуването на основните културни растения. Почти всички от тях съвпаднаха с възлови точки на сис­темата (т. 21, 25, 35) и на първата подсистема.

    По този начин може да бъде проследена веригата от взаимодействия, като се тръгне от силовата точка и ръба на системата към геофизичната аномалия, след това към геохимичния район и по-нататък към биогеохимичния рай­он, т. е. към флората и фауната.

    Морските животни, рибите и планктонът се натрупват във възлови точки на системата. Китовете и рибите тон мигрират от точка към точка, и то по ръбовете на сис­темата .

    Във възловите точки и по ръбовете на системата в съответствие с функцията им на „убежища на живота" и на центрове на видообразуването има реликтови расте­ния и животни, появили се в най-древни епохи и, общо взето, вече изчезнали от лицето на Земята. Така напри­мер край бреговете на Южна Африка {близо до т 41) бе­ше уловена риба-ръкоперка, която беше смятана за от­давна изчезнала. В т. 11 е разположено езерото Лох Нес със загадъчната Неси. Край Нова Зеландия (т. 45) някак­во подобно същество уж било уловено от японски рибари, блнзо до т. 6 на Алеутскнте острови ехолотът на един от корабите ,.нарисува" очертанията на намиращо се на дъното животно, което точно повтаря облика на Неси. В блатата на Судан (т.21) е бил видян „летящ дрзкон". В Калифорния растат гигантски реликтови секвои. Реликтова растителност се среща в Судан, Габон, в съветския Далечен Изток, на Сейшелските (т. 23) и Галапагоскнте (т. 34) острови.

    В много възлови точки има ендемични растения и жи­вотни, които не се срещат никъде другаде по света. Та­къв е уникалният животински свят на Галапагоските ост­рови (т. 31), такова е езерото Байкал (т. 4), три четвърти от растенията и животните на което не се намират никъ­де другаде по света и което е признато за уникална „лаборатория' на видоооразуването.


    « Последна редакция: Март 24, 2012, 02:39:57 от Eona Lightholder » Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2558


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #10 -: Март 24, 2012, 02:33:12 »

    В някои възлови точки и ръбове може би под въз­действието на ИДСЗ се наблюдават аномалии при расте­нията и животните. Например на остров Сахалин (покрай ръба, започващ от т. 5) се наблюдава поразителен гиган­тизъм при растенията, чиито размери са няколко пьти по-големи от обикновените. Под листата на репея, високи три метра, пътешествениците са можели да се скрият от дъжда. Опитите да бъде пренесена гигантската елда в Европа, за да бъдат получавани рекордни реколти, не сполучиха. След две-три години тази елда се израждаше в обикновена. Загадката на растенията на остров Сахалин и до днес вълнува учените. И в други възлови точки на системата има реликти и аномалии.

    Човекът като елемент на биосферата не е можел да избегне влиянието на силовия скелет. Действително във възлови точки на системата се срещат аномалии в популациите на човека: пигмеите в Габон (т. 40), хората с нисък рьст в Кампучия и Виетнам (т. 25), високото населе­ние на Шотландия (т. 11), Судан (г. 21) и Патагония (т. 58). Срещат се аномално увеличение на части на тялото (акромегалия) у коренното население иа Сахалин, главно у же­ните.

    На картата на разселването на най-древното човечест­во, съставена от Н. Чебоксаров, се вижда, че в Азия основните точки, от коиго са станали „излизанията" и миграциите на древните хора, са били Северна Монголия (т. 4) и Южен Китай (т. 13). В средата на „Европейския" триъгълник (т. 2) се е намирал центърът на образуване­то на индоевропейското езикво семейство, в Северна Монголия - средата на „Азиатския" триъгълник (т. 4)центърът на образуването на тюркското езиково семейство. В Перу - средата иа „Южноамериканския" триъгълник (т. 35) е центъра на древните прединкски култури мочика и чиму.

    „Големият Полинезийски триъгълник", както го нарича новозеландският етнограф Хироа, има върхове, които съвпадат с върховете на ,Полинезийския” триъгълник на ИДСЗ.. Заселването на този „Триъгълник" според изследванията на Хироа е ставало от центъра му на остров Таити (т 31) към върховете Хавайските острови (т 16) остров Пасха (т. 47), Нова Зеландия (т.45), също и от центъра Таити към средните точки (т. 30, 32, 46) на стра­ните (по ръбовете на „нашия" додекаедър). Това напълно съвпада с нашите изследвания на този и други триъгълници. Така например на остров Пасха културата е внесена не само от остров Таити (според Хироа) но също и от Древно Перу (т. 35), център на съседния Южноамерикански триъгълник” (според Хейрдал). По този начин ИДСЗ примирява двете становища, двете теории.

    Така ние се върнахме към това, с което започнахме — към центровете на създаването на културите и цивили­зациите. Системата се затвори с човека.
    Силови скелети на Космоса

    Какви са причините за всички тези явления? Какъв е механизмът на силовия скелет ? Анализът ни доведе до извода, че ръбовете и точките на додекаедъра и икосиедъра „работят" различно. По ръбовете и точките на до­декаедъра веществото се изкачва от дълбочините на Зе­мята, а по ръбовете и точките на икосиедъра слиза към недрата. Явленията, които стават в атмо-, хидро- и литосферата, са следствие от работата па някакъв единен глобален механизъм, който се проектира върху повърхност­та на планетата във вид на два сферични многостена. Мотор на този механизъм може да бъде растящият в тялото на планетата додекаедър - кристалното вътрешно ядро на планетата. Според принципът на Кюри за влиянието на средата върху симетрията на кристала, а също според принципа за далечното действие на растящите стени на кристала възходящите и низходящите потоци на веществото оформят във всички обвивки на планетата симетрията на растящия додекаедър. Тези потоци са ся­каш нанизани на единни радиуси, които започват от цен­търа на Земята и излизат на повърхността й като възло­ви точки на силовия скелет — ИДСЗ. На повърхността веществото се премества от точките на додекаедъра към точките на икосиедъра (от центровете на триъгълниците към върховете им).

    Предполагаме, че развитието на Земята е започнало със зараждането и прерастването на вътрешното ядро на Земята от най-простото правилно тяло — тетраедъра, към по-сложните— куба, октоедъра и додекаедъра. При това земната кора също както и целият облик на планетата е придобивала все нови и нови симетрии, като е запазвала и предишните. Върху минералния и органичния свят са се отразили и се отразяват симетриите на тези силови скелети. Целият минерален свят се състои от кристали (от тетраедри до додекаедри) и от форми, конто наследяват симетрия­та на няколко кристалообразуващи среди.

    Биосферата е ,,рожба" главно на съвременната сис­тема. Затова силовите скелети на додекаедъра и икоси­едъра са присъщи на много елементи от растителния и животинския свят.

    Едни ог най-простите представители на живата приро­да са вирусите. Ако в кристалографията такава сложна фигура като двадесетоъгълника — икосиедъра — още не се реализира, сред вирусите и радиолариите откриваме много впечатляващи додекаедри и икосиедри. Контурите и точките на „енергийните" скелети на представителите на флората и фауната станаха за пръв път достъпни за на­шето око благодарение на експериментите, извършени от изследователите от Краснодар, съпрузите Кирлиан. Тех­ните опити показаха, че подобен енергиен скелет е при­същ и на човека. Интересно е по какъв път са стигнали до подобни знания древните хора, които са използували тези точки за лекуване с убождане с игли — много древ­ния метод на „акупунктурата". Възможно е сложният биоенергиен скелет на човека да е резултат от въздействие­то на симетриите на енергийните скелети не само на пла­нетата Земя, но и на енергийните скелети на другите пла­нети от Слънчевата система и на самото Слънце, а съ­що на съзвездията и Галактиката като цяло. Във всеки случай снимките на планетите (Луната, Марс и Венера), на Слънцето и на Галактиката свидетелствуват, че тези скелети наистина съществуват.
    Да вземем като пример снимките ма галактики публи­кувани в списание „Англия", №68 от 1978 г. На една от тях, която фиксира кълбовидната мъглявина Трифид дос­та ясно се вижда система на сферичен икосиедър с отделни елементи на сферододекаедър! Като пояснение към снимката се казва, че мъглявината Трифид с диаметър 30 светлинни години е своеобразен звез­ден „инкубатор". Космическият „прах" се натрупва във възловите точки на тази галактика и „се нагъва” там до състоянието на звездите.

    А какво да кажем за т. нар. „взаимодействащи га­лактики”, събрани в групи и съединени с „опашки" и „свръзки” с дължина милиони светлинни години! Неотдав­на беше съобщено за предположението на естонски астрофизици, потвърдено с математически изчисления че галактиките образуват вериги, които оформят гигнатски гнезда. По ръбответе на гнездата са концентрирани около 70 % от масата на всички галактики, обединени в определени места в плътни системи. Прави се предположение за „многостенност" на галактиките!

    С други думи, цялата Вселена може би е пронизана от полета от различен порядък. Всеки елемент на Все­лената е скелетов възел от различно ниво, а линиите, кои­то ги съединяват, са енергийните „канали" с различна мощност, които обединяват в единна система цялото многообразие на живота във Вселената.

    По изложениея материал могат да бъдат направени следните обобщения и изводи.

    Много данни говорят, че древните хора са знаели за кристалния скелет на Земята и за неговите подсистеми. Може би те са отбелязали с Хеопсовата пирамида в Еги­пет една от тези възлови точки, като са я взели за из­ходна точка на отчитането. Древните хора са имали пред­става и за мярката „девет" на цялата пространствено-вре­менна система, която пронизва Вселената.

    Допустимо е да предположим, че икосиедро-додекаедрнчната система на Земята, като е влияела върху биосферата, е можела по пътя на мутациите и по други пътища да помогне за появяването на човека изобщо и на разумния човек по-специално, а също за развитието на огнища на културата във възловите точки на системата.

    Възможно е и наставническата дейност на някакъв извънземен разум да е била осъществявана в древността в точките на ИДСЗ и на нейните подсистеми (както поради физичните силови полета, така и защото в точките вече са се били оформили общества от човешки популации). Тази дейност може би е вторият фактор за високото равнище на развитието на културите и цивилизациите във възловите точки. Наставническата дейност на ИЦ веро­ятно е била осъществявана както по пътя на непосред­ствения контакт с жителите на Земята, така и от разстоя­ние през енергийните „канали" на Космоса към енер­гийните възли на Земята и човека. Следи от тази дей­ност може би трябва да търсим в развитието на земе­делието, скотовъдството, занаятите, етиката, необяснимо големите знания в различни науки, строителството, космогонията, религията, в устните и писмените древни из­точници, свойствени на някои древни култури.

    Затова търсенето на следи от контакт на извънземни цивилизации с древните жители иа Земята е най-целесъ­образно да става във възловите точки на ИДСЗ с ней­ните подсистеми. Там могат да бъдат открити археологич­ни находки, изображения, текстове, а също и косвени данни, говорещи за контакт с ИЦ и за ролята на ИДСЗ в този контакт.

    В заключение ще добавим, че при съвременното търсе­не на контакт с извънземни цивилизации може да се ока­же полезно и използуването на мярката „девет" в често­тата на вълните на радиопредаванията, при избора на вре­мето, „на точката" от определен цикъл от време и на "точката" от пространствената мрежа Земя — Космос.
    Заключителен коментар от автора на блога

    Хвърляйки един бърз поглед на фигура 8 с подсистемите на българска територия, веднага правят впечатление няколко неща. Както авторите на тази статия са споменали, столицата на България се намира на възлова точка, а някога е носела имената Сердика и Средец (и двете означаващи "среда"). Столицата на втората дунавска България, Велико Търново, пък е разположена на център на страна на една от главните подсистеми, и векове наред е била културен и просветителен център на световно ниво. По-интересното обаче, е това, че до колкото мога да локализирам нещо сравнително точно на тази рисунка, тракийското светилище Белинташ и Кръстова гора се намират в центъра на страна, образуваща по-малка подсистема и която е част от страната, в чийто център е разположен Велико Търново. Малко по на изток пък, в центъра на малката подсистема, отбелязана на рисунката (по моите представи) трябва да се намира свещения скален град Перперикон. На мястото, където е центъра на подсистемата, обхващаща Пловдив, пък са Бесапарските възвишения, където се е намирал град Бесапара - столица на древните беси. В центъра на съседната подсистема на изток от тази пък са Рупите - мястото, където е живяла Ванга и за което тя е казвала, че там са живели хора, много развити духовно и материално, които са загинали при изригването на вулкана, който представлява местноста. До колко това са съвпадения - не знам, но могат да се обяснят чрез горната теория.

    Другото интересно нещо открих наскоро, търсейки информация за Странджа и предполагаемото светилище на египетската богиня Бастет, намиращо се там. Накратко историята разказва как през 1981 година е проведена експедиция там от Кръстьо Мутафчиев, която след смърта на Людмила Живкова е замразена. Ванга им е била посочила мястото, като е казала, че там са скрити знания за живота на Земята за следващите 2000 години напред, донесени по тези земи от египтяни по море. Сред находките, на които попаднали (и които в последствие изчезнали, разбира се) е имало и фигурка от черен гранит във формата на додекаедър...

    Странни са всички тези съвпадения, но кой знае... някой ден, може би, всичко това ще се опровергае или пък потвърди...
    [/i]
    Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    protoplasma
    Гост
    « Отговор #11 -: Март 24, 2012, 03:58:12 »

    Цитат на: Sue
    На Санги може да му хареса , хихихихих
    Санги го е гледал четри пъти и наистина е един от най-впечатлилите го филми, през последното десетилетие. Поначало, филмите на Дарън Арновски са особено дълбоки и смислени. И да не забравяме да споменем, разбира се, гения - Клинт Мансел, без който, нито един от филмите на Дарън, не би бил и наполовина толкова внушителен.
    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #12 -: Май 21, 2012, 10:25:19 »

    Не точно послание от Висш Аз, но нещо важно.

    Цитат
    (Забележка: Що се отнася до това дали Денвър ще е центъра на Новия Световен Ред за контрол на запада, трябва да си дадем сметка, че бъдещето не е изцяло ФИКСИРАНО. То ПОДЛЕЖИ на промени. Според контактьорите, съществуват различни „паралелни реалности“. Триизмерната, или реалността от третата плътност, е „основата“ върху която съществуват всички други. Други реалности съществуват в четвъртата, петата и другите „плътности“, където обектите и събитията са някак „по-течни“, отколкото в триизмерната реалност. Мнозина, които твърдят, че са пътували във времето казват, че са били някак извън фаза с хората в другите времеви зони. Те са можели да ги наблюдават и все пак са били „невидими“, или в състояние извън фаза, което по принцип им е пречело да се „намесват“ до степен да променят триизмерни минали събития. Други, включени в проекта Монтоук, например, казват, че бъдещетата, които са наблюдавали, са били като квази-реалност или полу-призрачни, сякаш „бъдещата“ реалност е като мокра глина, която още не е изсъхнала и не се е втвърдила в твърда като БЕТОН реалност. Ако случаят е такъв, тогава Денвър НЕ непременно ще е такъв контролен център макар, че „мисъл-формите“, или това, което бихме могли да наречем „шаблони на реалността“ НАИСТИНА СА вече изградени от тайното правителство и са в процес на „втвърдяване“, докато бъдещето се приближава. При все това, ВСЯКА мисъл-форма може да бъде разрушена и заменена, ПРЕДИ да се втвърди в триизмерната, подобна на бетон реалност. Тези, които живеят в трето измерение, имат СИЛАТА да определят изхода от събитията посредством своята връзка с вечното СЕГА, точно както една голяма река има приоритет пред по-малките притоци при определянето на речното легло. Живеем във вечното СЕГА, което непрекъснато е в процес на превръщане от състояние на ТЕЧНА мисъл-форма в твърд като БЕТОН материал. Веднъж „фиксирано и установено“, събитието не може да бъде променяно. Но ако има макар и незначителна податливост, останала в събитието, тогава това събитие потенциално може да бъде променено... за добро или зло. – Брантон).


    из материал от сайта Паралелна Реалност.
    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #13 -: Юни 08, 2012, 10:13:36 »

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=UkJElBrZt1k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UkJElBrZt1k</a>

    Vrij
    Nick en Simon


    Je hebt je eigen sleutel in je hand
    Ключът е в твоята ръка

    Hij past op elke deur die gesloten lijkt
    Той пасва на всяка врата, която изглежда заключена

    Open maar de deur naar je hart
    Отвори вратата към сърцето си

    Voel de rust, wees blij
    Почувствай спокойствието, бъде щастлив

    Wees een wezen in vrijheid
    Бъди същество в свобода,

    Want niet iedereen krijgt die kans
    защото не всеки получава този шанс


    Je bent vrij
    Ти си свободен
    In alles wat je doet, in alles wat je wilt
    във всичко, което правиш, във всичко, което искаш

    Maar sta je er ook bij stil
    Но спираш ли се понякога (за да го осмислиш)

    Je bent vrij
    Ти си свободен

    Besef wat je kunt doen
    Осъзнай какво можеш да направиш

    Besef dat je kunt gaan en staan waar je maar wilt
    Осъзнай, че можеш да заминеш или останеш където си искаш

    Maar sta er ook een keer bij stil
    Но поне веднъж се спри (за да го осъзнаеш)


    Neem het leven even in je op
    "Запиши" за миг живота в себе си

    Laat vanaf vandaag de schaduw achter je
    Остави от днес сянката зад гърба си

    Dringt het wel tot je door?
    Това стига ли до теб?

    Het spreekt niet vanzelf
    Не е нещо което се подразбира

    Jij kunt leven in vrijheid
    Можеш да живееш свободен

    Maar niet iedereen krijgt die kans
    Но не всеки получава този шанс

    Je bent vrij
    In alles wat je doet, in alles wat je wilt
    Maar sta je er ook bij stil
    Je bent vrij
    Besef wat je kunt doen.
    Besef dat je kunt gaan en staan waar je maar wilt
    Maar sta er ook een keer bij stil

    Vrijheid,
    Свободата

    Ligt buitengewoon binnen handbereik
    Е просто на ръка разстояние от теб

    Vrijheid,
    Свободата

    De betekenis geeft evenwicht aan wie je bent en ooit zult zijn
    значението (на думата) уравновесява това, което си и можеш да бъдеш.

    Je bent vrij
    In alles wat je doet, in alles wat je wilt
    Maar sta je er ook bij stil
    Je bent vrij
    Besef wat je kunt doen.
    Besef dat je kunt gaan en staan waar je maar wilt
    Je bent vrij
    In alles wat je doet, in alles wat je wilt
    Maar sta je er ook bij stil
    Je bent vrij
    Besef wat je kunt doen.
    Besef dat je kunt gaan en staan waar je maar wilt
    Maar sta er ook een keer bij stil.


    * Само с едно не съм съгласна с Ник и Симон. Всеки има шанса да е свободен. Всеки е свободен
    Активен
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #14 -: Юни 18, 2012, 23:19:47 »

    Тази вечер ми е едно такова:

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=bV-hSgL1R74" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bV-hSgL1R74</a>

    А дори повечето от вас не биха се досетили от какъв "безмислен" филм е тази музика. Всъщност я има в повече филми. И е особено популярна за клип към един емблематичен научно фантастичен филм и книга. А сега де?
    2+2 = 7 
    казва машината на доктор Трурл.

    Активен
    Страници:  [1] 2   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Висшите духовни йерархии « 1 2 3 4 »
    Езотерика
    Ich 47 2986 Последна<br />публикация Декември 26, 2010, 09:43:32
    от Ich
    Послания с Фланелки. « 1 2 »
    Инициативи
    The One 16 1128 Последна<br />публикация Февруари 19, 2011, 15:51:45
    от Eona Lightholder
    (: ~♥~ Послания... ~♥~ :) « 1 2 3 »
    Послания
    Amaranth 36 3435 Последна<br />публикация Ноември 12, 2012, 17:00:31
    от Zheleznia
    Негативни послания в песни и видеоклипове. « 1 2 3 4 »
    Програмиране, световен елит
    Ariam 54 4867 Последна<br />публикация Октомври 10, 2012, 07:38:31
    от Kissing You Good Night
    Йога Методи за овладяване на Висшите Енергийни Нива
    Йога
    Йоас Ин 0 585 Последна<br />публикация Март 10, 2013, 20:00:49
    от Йоас Ин

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright