Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници:  1 ... 11 12 [13]   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: Едно от лицата на сатанизма  (Прочетена 5963 пъти)
ekaya
Гост
« Отговор #180 -: Май 31, 2012, 22:39:28 »

Да, губиш си го, frienda.
Така е, бебе2 Усмивчица Щом ти харесва килията, в която живуркаш и всеки опит да влезне светлинка в нея те дразни, нямам представа защо си излезъл на светло. Стиснал си очи, запушил си си ушите и въртиш глава в знак на отрицание. За това не виждаш смисъла. Това, че не го виждаш не означава, че го няма. За това, просто си се върни в килийката, пък един ден, когато лека-полека, започнеш да пускаш светлина, за да ти свикнат очите, ще започнеш малко-помалко да излизаш, с присвити очи.
След още време, със сигурност, ще осъзнаеш теснотията на това място, в което живеят мислите ти и карат и душата ти да живее там.
Този форум е просто малка светлинка за нея.
Угаси я продължавай постарому, защото още е рано. Има време. Пак ще дойдеш, пак ще питаш, ще четеш, ще търсиш и т.н.

Ухилен Nobody, той не вярва в прераждането, забрави ли?  Веселяк
« Последна редакция: Май 31, 2012, 22:48:51 от ekaya » Активен
ИВЕВЕ
Гост
« Отговор #181 -: Май 31, 2012, 23:07:01 »

Ухилен Nobody, той не вярва в прераждането, забрави ли?  Веселяк
Признавам, забравих!
А, тогава значи няма проблем с убиването на време! Ще ни се размине и на двамата. Супер!


Приятелю, frienda, не им обръщай внимание на тия зли хора във форума. Аз съм на твоя страна.
Активен
Ariam
Ariam(Маха Оръга)
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1237


« Отговор #182 -: Май 31, 2012, 23:11:21 »

frienda , ако това ще те успокои, аз се чувствам като теб във форума на анархистите Усмивчица успех!!
Активен
ИВЕВЕ
Гост
« Отговор #183 -: Май 31, 2012, 23:19:01 »

frienda , ако това ще те успокои, аз се чувствам като теб във форума на анархистите Усмивчица успех!!
Ари, недей така - изобщо не е същото. Усмивчица
Активен
ekaya
Гост
« Отговор #184 -: Май 31, 2012, 23:41:47 »

Да, не е същото. И анархистите са на полянката, с тази разлика, че са против правилата.
Активен
Странник
Global moderator
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1379


  • Град: Варна
  • « Отговор #185 -: Май 31, 2012, 23:50:58 »

    Малко допълнение - Правилата не са измислени от нас...
    Правилата са втъкани от еони във Вселената...
    Всеки застанал против тях,накрая застава всъщност против себе си като част от картинката и полянката...
    И се самоунищожава методично,последователно и неумолимо...
    Активен

    Ако не ние -кой? Ако не сега - кога?
    Sue
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 293


  • Град: Ниските земи
  • Нютонист

    « Отговор #186 -: Юни 01, 2012, 00:41:17 »

    Като "почти" Усмивчица

    Момчета и момичета, дръжте се прилично! Има причина човекът да си е избрал живот с прекъсната връзка. Забележете, че поне до момента в думите му не прозира service to self. Дори напротив, по някакъв свой си начин работи за другите. Товя, че не делим една философия не е повод да се превръщаме в пропиведници.

    На мен лично ми е интересно да чуя за преживяването на границата или отвъд смъртта. Дали е било действително спиране на биологическите функции на тялото или само загуба на съзнание ? В следствие на какво ?
    Питам се , дали изборът на живот с прекъснато усещане за невидимия свят не е урок за независима работа и наставничество в бъдеще... Или првкъсване на чернимагьосничеството? Ей, такива смахнати неща. Усмивчица

    Френд, нито черна овца в бяло стадо, нито бяла в черно вървят.

    Лека нощ!
    Активен
    Ich
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 1649

  • Град: различни планетки
  • Michail Kolev
    « Отговор #187 -: Юни 01, 2012, 13:55:58 »

    Грешен или верен е материализмът-сатанизмът?

    Какви са последиците за хората, повлияни от Ариман и следващи неговите внушения?

    Отговор на тези въпроси дава Р. Щайнер в една своя лекция:


    Мили приятели, нека обгърнем с поглед една от най-важните характерни черти на нашето време и нека си отговорим на въпроса, как можем да стигнем до определена яснота по отношение на една от най-важните характерни черти на съвременния живот. Вие ще видите, че при това, което днес ще кажа, става дума за нещо подобно на яйцето на Колумб. При яйцето на Колумб на някого трябва да му дойде на ум да го постави така, че то да стои изправено. И при това, за което сега ще говоря, става дума, ме на някого трябва да му дойде на ум, да му хрумне.

    Ние живеем в епохата на материализма. Това, което съдбовно се случва около нас и вътре в нас, от една страна, стои под знака на материализма, а от друга страна – в знака на застъпения навсякъде днес интелектуализъм. Вчера аз охарактеризирах този интелектуализъм при журналистите и при стремежа да се обсъждат работите на света навсякъде в народни събрания.

    Трябва да осъзнаем колко силно днес човекът стои под влиянието на тези две актуални течения. Защото почти е невъзможно човек да избегне тези настоящи течения – на интелектуализма и на материализма – както е невъзможно да не се намокри, ако няма чадър, а навън вали. Това е навсякъде около нас.

    Следователно помислете само: Ние просто можем да не знаем определени неща, които трябва да знаем, ако не ги прочетем във вестника; ние не можем да научим определени неща, които трябва да научим, ако не ги учим в смисъла на материализма. Как някой днес може да стане лекар, ако не иска «да консумира» материализма! Той не може другояче, освен да приеме материализма; разбира се, че трябва да стори това. И ако не иска да приеме материализма, той не може да бъде действителен лекар в смисъла на днешното време. Следователно ние сме постоянно изложени на това течение. Но това действа необикновено силно в кармата.

    Обаче всичко това е създадено като че да подкопае инициативата в душите! Всяко народно събрание, в което човек отива, като народно събрание има само една цел – да подкопае инициативата на отделните хора, с изключение на онези, които говорят или са ръководители. Всеки вестник може да изпълни своята задача само тогава, когато създава «настроение», следователно когато подкопава инициативата на отделния човек.

    Ние трябва да насочим поглед върху тези неща и трябва да осъзнаем, че всъщност това, което човекът има като свое обикновено съзнание, е една много малка стаичка. Всичко, което около човека става по начина, който описах, има огромно влияние върху подсъзнанието. И в крайна сметка не ни остава нищо друго, ако мога така да се изразя, освен хора да бъдем и съвременници. Някои вярват, че в дадена епоха човек би могъл да бъде «само човек», но това води до гибел. Ние трябва да бъдем и съвременници. Лошо е, когато човек не е нищо друго, освен съвременник, но все пак той трябва да бъде и съвременник; това означава, че трябва да имаме чувство за това, което става във времето.

    Но без съмнение някои антропософски души са изтръгнати от едно живо чувство за това, което е във времето, като приятно искат да плуват извън времето. В това отношение човек може да има най-странните изживявания в разговори с антропософи. Те знаят например много добре кой е бил Ликург, но понякога могат да проявят такова непознаване на съвременниците, което е просто трогателно. Това се дължи именно на факта, че – понеже заложбата за инициативата е налице – човекът, който има именно такава заложба и е поставен така чрез неговата карма в живота, всъщност постоянно е – простете за израза – като една пчела, която има жило, но се страхува да жили в съответния момент.

    Инициативата е жилото; но човекът се страхува да жили. Той се страхува именно да боде в ариманическото. Той не се страхува, че чрез това ариманическото естество ще бъде някак си увредено, а се страхува, че жилото убожда и се връща обратно и тогава може да се забоде в неговото тяло.

    Приблизително така е устроен страхът.
    И така инициативата остава непроявена поради един общ страх от живота. Ние трябва да прозрем тези неща. Когато по този начин навсякъде теоретически и практически се сблъскваме с материализма и материализмът е мощен, ние сме затруднени в нашата инициатива. И ако един антропософ има чувство за това, той навсякъде бива отклоняван и отблъснат чрез практическия и теоретическия материализъм даже до най-силните импулси на неговата воля. Обаче това оформя кармата по един особен начин. И ако наблюдавате добре себе си, относно това вие ще изпитвате нещо във вашия живот от сутрин до вечер. И от това следва да се породи общото чувство:

    „Как теоретически и практически мога да докажа на материализма неговата погрешност?“

    Този е стремежът, който съществува у много антропософски души – по някакъв начин да докажат погрешността на материализма. Тази е загадката на живота, която е дадена на мнозина от нас теоретически и практически:

    Как можем да докажем на материализма неговата погрешност?

    Някой, който е минал през училище, станал е учен – примери има достатъчно много в Антропософското общество – когато се пробуди антропософски, чувства извънредно голям стремеж да опровергае материализма, да води борба против материализма, да каже всичко възможно против материализма. Той започва да води борба против материализма, да го опровергава, вярва може би именно чрез това, че стои истински в течението на арх. Михаил. Най-често това не се удава и може да се каже, че онези неща, които се казват против материализма, се казват много често от една добра воля, но те всъщност не успяват. Те не правят никакво впечатление върху онези, които са материалисти в теоретическо и в практическо отношение. Защо е така? Това именно е, което възпрепятства яснотата на преценките.

    Антропософът застава така и за да не остане неговата инициатива непроявена, иска да е наясно с това, което идва срещу него като материализъм. Той иска навсякъде да намери погрешността на материализма и по правило не намира много нещо. Той вярва, че опровергава материализма, но материализмът винаги отново се изправя. На какво се дължи това? Сега идва именно това, което, бих искал да кажа, е яйцето на Колумб. На какво се дължи това, мои мили приятели?

    Виждате ли, то се дължи на това, че материализмът е верен – нещо, което аз често пъти съм казвал. Материализмът не е погрешен, а има право. Това е причината. И антропософът трябва да се научи по един особен начин, че материализмът има право. Той трябва да научи това именно по този начин:

    Материализмът има право, но той важи само за физическото тяло.

    Другите хора, които са материалисти, познават само физическото тяло, или поне вярват, че го познават. Тази е грешката. Грешката не лежи в самия материализъм.

    Когато човек се запознава с анатомията, физиологията или с практическия живот по материалистичен начин, той се научава да познава истината, но тази истина важи само за физическото естество. И това признание трябва да бъде направено от най-дълбоката вътрешност на човешкото същество – че материализмът има право в неговата област и че блестящата страна на новото време е, че е намерена истината в областта на материализма. Но въпросът има неговата практическа страна, неговата практическа кармична страна.

    В кармата на антропософа може да се случи така, че той да дойде до чувството: „Аз живея с такива хора, с които дори кармата ме е събрала. Аз живея заедно с хора, които познават само материализма, които знаят истината само за физическия живот. Те не идват при антропософията, защото са заблудени от правилността на това, което знаят.“

    Днес ние живеем в епохата на Михаил с души, в които се намира изтръгналата се от властта на Михаил интелектуалност. Когато самият Михаил управляваше космическата интелигентност, нещата се представяха различно. Тогава космическата интелигентност постоянно изтръгваше душата от това, което съществуваше като материализъм. Естествено и в други епохи е имало материалисти, но не както в нашата епоха. В други епохи, когато някой беше материалист, беше всаден с неговия Аз и с неговото астрално тяло в неговото физическо и етерно тяло и чувствуваше своето физическо тяло. Обаче това, което Михаил управляваше като космическа интелигентност, отново откъсваше душата от това физическо тяло.

    Днес ние живеем до хора, свързани сме често пъти кармически с тях, в които положението е следното: Те имат физическото тяло; но понеже космическата интелигентност е отпаднала от властта на Михаил и така да се каже, живее лично, индивидуално в човека, Азът, цялото духовно-душевно същество на човека остава вътре във физическото тяло. Те стоят до нас, като тяхното духовно-душевно същество е дълбоко потопено в тяхното физическо тяло. Така ние трябва да гледаме на това съобразно истината, когато стоим до недуховни хора. И това стоене до недуховни хора не трябва да предизвиква само симпатия и антипатия в обикновения смисъл, но то трябва да има в себе си нещо потресаващо. И то може да има в себе си нещо потресаващо, мили приятели!

    Ние биваме разтърсени, когато насочим поглед върху онези материалисти, които често пъти са високо надарени, които от определени инстинкти също могат да имат много добри подтици, но не могат да дойдат до духовното. Ние долавяме потресаващото тогава, когато обгърнем с поглед именно големите дарби, благородните човешки качества при материалистите. Защото не може и да става дума, че онзи, който днес във времето на великите решения не може да намери път до духовното, не уврежда своя душевен живот в следващото въплъщение. Той получава такова увреждане.

    И всъщност – наред с това явление, че благодарение на тяхната карма днес определен брой хора имат стремеж към духовното, а други не могат да достигнат до това духовно – при гледането на това противоречие ние би трябвало да намерим в кармическия съвместен живот с такива хора, каквито аз охарактеризирах, нещо дълбоко разтърсващо, нещо дълбоко вълнуващо нашата душа. Само тогава ще разберем нашата карма, иначе не. Защото ако вземем всичко това, което казах върху Михаилизма, ако мога да го нарека така, ние ще открием, че «михаелитите» са обхванати в душата си от една сила, която от духовното иска да действа в целия човек, чак във физическото тяло на човека.

    Вчера аз охарактеризирах това, като казах, че тези хора събличат расовото естество, онова, което от природното съществуване предава на човека един отпечатък, така че той е този или онзи човек. И когато човекът в тази земна инкарнация, в която той тук сега става антропософ, бива обхванат от духовното, той бива подготвен да съществува не вече според такива външни признаци, а такъв, какъвто е в неговото сегашно въплъщение. Някога при този човек – нека съзнаваме това с всичката скромност – духът ще покаже как може да създава физиономия, да създава формата на човека. Това никога не е било в мировата история. (Предполагам, че тук Щайнер говори за следващата коренна раса – Шестата или светещата. Бел. Стопанина.)

    Досега хората са изграждали физиономията си от силите, които лежат в основите на техните народи, от физическото. И днес още от физиономиите на хората, особено когато са млади, когато лицата още не са набраздени от грижите на живота или от радостите и възторга, от божествената страна на живота, бихме могли да кажем, откъде произхождат те. Някога ще има хора, по физиономията на които ще можем да кажем какви са били те в тяхното минало въплъщение, когато са се домогвали до духовното. Тогава до тях ще стоят другите – и какво ще означава тогава кармата? Тогава кармата ще е смъкнала кармическите сродства, кармическите афинитети.

    В това отношение онзи, който взема живота сериозно, ще ви каже: „Човекът кармически беше свързан с мнозина или още е свързан с такива, които не могат да влязат в духовното. И може би наред с известно сродство на живота той ще чувства една дълбока отчужденост, напълно оправдано ще чувства една такава дълбока отчужденост. Кармическата връзка, която иначе съществува в живота, отпада, тя изчезва. И между човек, който стои вън в полето на материализма, и човек, който стои в полето на спиритуализма, вече не остава нищо кармично.“

    Остава това като че ли материалистът особено внимателно трябва да наблюдава другия. И ние можем да насочим нашия поглед към едно време в бъдещето, когато онези, които в течение на 20-то столетие ще навлязат все повече и повече в духовното, ще стоят наред с други, които в минали земни съществувания са живели кармически свързани с тях. В това бъдеще все по-малко ще се проявяват кармическите афинитети, кармическите родства; обаче онова, което ще е останало от кармическите сродства, ще бъде това, че стоящите в полето на материализма ще трябва да гледат тези стоящи в полето на духовността. В бъдеще днешните материалисти ще гледат към днешните духовни хора. Това ще остане от кармата.

    Това отново е един потресаващ факт, мили приятели. И защо ще бъде така?

    О, това е вложено в един мъдър божествен миров план.

    Чрез какво днес материалистите се оставят да им бъде доказано нещо?

    Чрез това, че те го
    имат пред очите си, чрез това, че могат да го напипат с ръцете си. Стоящите в полето на материализма ще виждат с очите си, ще могат да напипват с ръцете си онези, с които по-рано са били кармически свързани, по тяхната физиономия, по израза на цялото им същество. Защото тогава духът ще бъде една сила, която създава физиономията.

    Така ще бъде доказано за очите, ще бъде доказано на самия човек, как духът е нещо, творящо в света. И към кармата на антропософите ще принадлежи, че те ще могат да демонстрират пред онези, които днес стоят в полето на материализма, че има дух, както и че духът се доказва на самия човек чрез решенията на боговете.


    Р. Щайнер, Десета лекция от цикъла „Езотерични разглеждания на кармичните взаимовръзки“, 4 август 1924 г., Дорнах



    Едно обяснение на Щайнер за начина на действие на Ариман-Сатана в нашето съвремие можем да прочетем в темата ни за Антихриста, Сатаната, Луцифер ...


    Много близко до становището на Щайнер относно верността на материализма в неговата област е мнението на sanguinary от настоящата тема:


    Работата е там, обаче, че в случая няма конфликт във възгледите, а в мащаба, който обхващат. За една... кафява мечка, например, не съществува друго, освен гората, която познава, храната, която яде и обитателите, с които се среща. Няма как да й обясниш за подводния свят, за звездите и планетите, както и за снежна Антарктика, където живеят техните бели събратя. Да, тази информация не им е нужна и полезна по никакъв начин, но в случая става дума за хора и за осъзнаване, а не толкова за познания и количество информация. Те тотално отричат всичко, извън обозримото и досегаемото от сетивата.

    « Последна редакция: Юни 01, 2012, 14:22:21 от Ich » Активен
    Аэ съм
    Слава ввишних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение.
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2409


    Hello! I am Andy!

    « Отговор #188 -: Юни 01, 2012, 15:13:19 »

    Форума на анархиститите е болна работа. Не виждам смисъл в разговори на тема "Има ли Бог или не". Който вярва- вярва, който не вярва - не вярва. Това е. Всеки с виждането си.
    Активен
    Eona Lightholder
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2544


    NEVERENDING STORY

    « Отговор #189 -: Юни 01, 2012, 15:24:25 »

    Цитат
    Питам се , дали изборът на живот с прекъснато усещане за невидимия свят не е урок за независима работа и наставничество в бъдеще... Или првкъсване на чернимагьосничеството? Ей, такива смахнати неща.

    Направо си е живот почивка Усмивчица и за охлаждане на страстите  Веселяк Веселяк Веселяк


    Овладяването на енергията на вселената , малко ми прилича на това , как да се научим да пием вино Усмивчица , без да се напиваме , но да раздвижва кръвта ни , да ни е полезно и примерно да ни вдъхновява за креативност , я колко от една чашка пропяват и протанцуват иначе се стискат и сдържат. Та като си препил в един живот , нормално е да си след това в живот изтрезвително , с почивка , супичка и никакво !!! вино Усмивчица
    Активен

    "weird " is indication for creative force ♥
    ИВЕВЕ
    Гост
    « Отговор #190 -: Юни 01, 2012, 16:18:37 »

    Цитат
    В него липсват и много неща, характерни за религиите въобще и най-вече липсва вярата във висши сили, стоящи над хората.
    Тоест, сатанистите приемат човека за върховностоящ?
    Отричат съществуването на Бог?
    Смятат човекът, като личност/индивидуалност или каквото щете там, за божествен и изключителен?
    Цитат
    Сатанистите не се кланят на Сатаната.
    Танцова стъпка ли предпочитат пред поклона?
    Доколкото разбирам, не се "кланят" пред нищо. Значи наистина приемат себе си за върховно същество?
    Цитат
    Поради това и в сатанинската доктрина не се включват разни истории, свързани със Сатаната и християнския Бог.
    Добре. А какво се включва в "сатанинската доктрина"?
    Цитат
    Сатанизмът е индивидуален мироглед.

    Точка за сатанистите.
    Цитат
    Не случайно се говори, че всеки сатанист има собствен сатанизъм.

    Много неща се говорят неслучайно...
    Цитат
    И действително всеки сатанист си формира свое собствено разбиране за сатанизма.
    Всеки човек си има собствено разбиране за света, нормално е и сатанистите да не са чак толкова калъпизирани. Ухилен
    Цитат
    1. Признава се за недостойно преклонението пред висши сили и изобщо признаването на съществуването на каквито и да било висши сили. На почит са атеизмът и науката.
    Да живее науката! Добре, че не се крие нищо от хората, а се работи единствено за тяхното благоденствие.
    Интересно ми е какво е мнението на един сатанист за хора като Мулдашев, например.
    Цитат
    2. Не се използват понятия като "добро" и "зло", тъй като това са едни субективни и доста емоционално украсени понятия, които не могат да опишат правилно света.
    Да, и тук добре. Теоретичното бягство от човешкия субективизъм звучи отлично, но на практика май е бошлаф работа. Да разграничаваме доброто и злото е вкоренено в нас и невежеството ни. Съмнявам се, че група "сатанисти", все пак принадлежащи към човешката раса, са надраснали тая част от себе си. Част от следващите им точки потвърждава съмненията ми.
    Цитат
    3. Приема се масово, че в сатанизма няма правила и няма догми, задължителни за спазване. Това произтича от факта, че сатанизмът е индивидуалистически мироглед.
    Ахаа... Няма правила и догми, ограничили са се до етикет само?
    Цитат
    4. Във връзка с взаимоотношенията с хората- прието е отношение на принципа "каквото повикало- това се обадило".
    Потвърждение първо на моите съмнения.
    Цитат
    5. Безпричинно не се дава прошка и не се получава прошка.
    Второ такова, в допълнение на по-горното.
    Безпричинно? Я, стига.
    Цитат
    6. Приета е идеята, че сатанистите не следва да се организират по никакъв начин (било в църкви или подобно), тъй като това е мироглед на Личността.
    За хора, неследващи догми, имат доста "приети" нещица.
    Цитат
    7. Сатанистите не приемат масовите религии, масовата култура и тълпите във всичките им измерения. Затова и те не се стремят да бъдат болшинство в света.
    Тази точка може да се отнесе до всеки мислещ човек, който има поне малка идея къде се намира.
    Цитат
    8. Сатанинският мироглед не включва в себе си стремеж към някаква точно определена велика цел, която да даде конкретен начин на живот. Поради това всеки сатанист сам си определя своите цели и начините , по които ще ги постигне.
    Добре де, разбрахме, че е според настроенията; на всеки му, каквото му се хареса, без "догми", само приемания. Веселяк

    frienda, ако отново издевателстваш над времето си, то ето ти поле за изява. Обясни ми, моля, идеологията и мирогледа ти, както и основанията за тях. Не целя спор или заяждане, напротив даже. Ще се радвам да чуя гледната ти точка, в детайли и подробности, които впоследствие, ако не възразяваш, да обсъдим. Иначе дискусията ми се струва безсмислена в посоката, която е поела. Усмивчица
    Нека спазим поне отчасти вашата точка втора май беше, за доброто и злото - да не се съдим взаимно или категоризираме. Всеки с мнението си - обикновено това може да стане повод за спорове, но и разговори. Дали ще бъде спор, или разговор, сега ми се струва, че зависи от теб. Усмивчица
    « Последна редакция: Юни 01, 2012, 16:39:11 от Nobody » Активен
    Страници:  1 ... 11 12 [13]   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Еволюция на съзнанието - Български филм « 1 2 »
    Филми
    Administrator 24 6766 Последна<br />публикация Януари 31, 2011, 03:35:15
    от nre
    Патриотизъм, Национализъм и Духовност « 1 2 3 »
    За България
    Аэ съм 42 2879 Последна<br />публикация Февруари 24, 2011, 17:07:44
    от Аэ съм
    "Писание за любовта" - Йогананда
    Послания
    nia.boneva6 1 1750 Последна<br />публикация Февруари 01, 2012, 04:33:12
    от mirokiriakov
    Избрани цитати от Учителя за Шестата раса и бъдещето
    Езотерика
    johny 4 2489 Последна<br />публикация Януари 18, 2011, 16:40:17
    от Аэ съм
    Истината за посланията от извънземни
    Филми
    dtmf 14 1883 Последна<br />публикация Май 30, 2013, 07:38:40
    от Flip-Flop

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright