Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници: [1]   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: ЕДИН ЕФЕКТЕН И ЕФЕКТИВЕН ТРИК  (Прочетена 816 пъти)
apostoloff
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 12


  • Град: София
  • Астрология с главно "А"!

    WWW
    « -: Август 31, 2011, 07:57:19 »

                                             ЗВЕЗДАТА


    През 1930 година „Red Rock Cola” за първи път наема спортист за реклама на продукта си- това бил бейзболистът Бейб Рут.
    Формулата се оказала успешна и от тогава насам, много фирми наемат известни личности - спортисти, певци и актьори, за да рекламират продуктите им. Някои спортисти дори печелят повече от договори за реклама, отколкото от състезания.

    Когато компаниите избират звездата, която ще рекламира продукта им, те вземат под внимание много фактори като атрактивния външен вид, интелигентността, имиджа.

    Изследвания показват, че цената на акциите на една компания се увеличава средно с 1% на тримесечие, след като е обявен договор с известна личност, а продажбите скачат със средно 4%. Последните нарастват още повече, ако спортистът междувременно постигне успех като олимпийска титла и пр.

    Има знаменитости като Том Ханкс и Дензъл Уошингтън например, които почти всеки харесва, а  в общественото мнение не съществуват негативни нагласи за тях. Те са златна мина за компаниите, защото всеки иска те да рекламират неговия продукт. Други като Линдзи Лоън, Парис Хилтън и напоследък Тайгър Уудс не се славят с много добро реноме и компаниите не искат да рискуват с тях.

    От Investopedia посочват 6 известни личности, които бяха избрани от големи компании и това се оказа много печеливш ход:

    Майкъл Джордан

    През 1984 г. Nike подписва договор с Майкъл Джордан, което се оказва най-успешната рекламна кампания в историята. Те подписват преди Джордан да започне да играе в NBA. Той току ще е излязъл от колежа и Nike му предлага 500 000 долара плюс собствена линия маратонки.
    The Jordan Brand днес е дъщерна компания на Nike, която донесе печалба от 1 милиард долара за 2009 г. Тази сума представлява около 5% от всички приходи на компанията.

    Мария Шарапова

    Тя за първи път прикова вниманието към себе си, когато беше само на 17 години и победи Серена Уилямс във финала на Уимбълдън. Шарапова е спечелила 16 млн. долара в кариерата си от тенис и много повече от реклама.
    През януари 2010 г. тя поднови контракта си с Nike, който е на стойност от 70 млн. долара за следващите 6 години. Това е най-печелившият договор за жена- спортист.
    Тя е най-добре платената спортистка в света вече 7 поредни години. За 2010 г. Шарапова е заработила 25 милиона долара, докато номер 1 в тениса в момента Каролин Вознячки е спечелила 12.5 милиона.
    Освен Nike, Шарапова рекламира още Canon, Motorola, Colgate, Palmolive, Prince, Tiffany и Evian.

    Уилям Шатнър

    Канадският актьор е рекламно лица на Priceline. Компанията бе изправена пред трудни времена след терористичните атаки от 11-ти септември, но реши да промени имиджа си, като наблегне на хотелите, вместо на самолетните пътувания. Говори се, че Шатнър е направил стотици милиони долари от сделката си с Priceline от тогава насам.

    Джъстин Бийбър

    Между май 2010 и май 2011 Джъстин Бийбър е спечелил 53 милиона долара. От тях 40 милиона долара са от турнето му, а 13 милиона идват от реклами и продажба на музика. Той рекламира лак за нокти One Less Lonely Girl - марка, която се продава само в Walmart. Няколко седмици след като Бийбър стана рекламно лице, лакът бе изкупен в над 3000 магазина.

    Той рекламира и Proactiv, която произвежда продукти срещу акне. За тези реклами той е получил между 12 и 15 милиона долара за година. В първия ден на сделката клипът на Бийбър за Proactiv бе свален 125 000 и гледан 500 000 пъти в YouTube. Марката се рекламира и от други известни музиканти като Джесика Симпсън, Кейти Пери и Аврил Лавин.

    U 2

    През 2004 г. група U2 станаха рекламни лица на iPod. Продуктът бе рекламиран още от Black Eyed Peas и N.E.R.D.
    72 часа след обявяването на привличането на U2 акциите на компанията достигнаха 52-седмичен пик. Сингълът на U2 Vertigo бе пуснат първо на iTunes. U2, които рядко стават рекламни лица, не са получили пари за песента, но са получили достъп до нова, по- млада публика.

    Анджелина Джоли

    Джоли е най-високоплатената актриса в Холивуд. По-рано тази година, в луксозната модна къща на Louis Vuitton тя стартира кампанията Core Values. Джоли ще спечели 10 милиона долара за кампанията, която ще продължи 18 месеца.

    АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

    Активен

    ***************

    Апостол Апостолов

    www.SuperAstro.net
    Страници: [1]   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Един различен свят
    Снимки
    Isis 11 2393 Последна<br />публикация Август 29, 2010, 19:19:18
    от DArkAngel
    Един мой съученик
    Въпроси и отговори
    Isis 8 1074 Последна<br />публикация Юни 29, 2010, 13:34:45
    от crownedXclown
    Въпросче относно един сън
    Въпроси и отговори
    Sunlight 14 839 Последна<br />публикация Декември 20, 2010, 13:06:17
    от ivaqna
    За вярата на един учен
    Обща тематика
    Georgio 1 582 Последна<br />публикация Май 30, 2011, 21:53:56
    от Sentinel
    Дневникът на Турист
    Лични дневници
    Турист 9 1008 Последна<br />публикация Юни 11, 2011, 10:38:08
    от vaness

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright