Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници:  1 2 [3]   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: помощ за децата индиго  (Прочетена 6491 пъти)
dana
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 51

« Отговор #30 -: Октомври 31, 2009, 23:22:51 »

Здравейте,
днес, 31.10. вече 251 човека са се подписали под Петицията в помощ на  предоставяне адекватно обучение на новите деца, децата индиго, които за съжаление остават неразбрани в общата образователна с-ма и много често са диагностицирани като хиперактивни и прочие. Невъзможността да развият своя творчески потенциал в сегашната образователна с-ма, която наглася човека към социума, изхождайки от това, какво е необходимо за социалния живот, а не към това, да развие творческия потенциал, който носи със себе си човек, за да го внесе той в последствие в  този социален живот ме накара да поема тази инициатива, чиито линк поставям отново тук, предвид това, че във форума влизат нови хора.
Също така, моля, педагози, които са приели идеята за децата индиго и желаят да помогнат, тези деца да повярват в това, че са добре дошли в нашия свят и че имат своето място в него, да се свържат с мен на е-майл rlivo@abv.bg
Росица Левашка
 http://bgpetition.com/valdofsko_uchilishte/index.html
Активен
Еlsha
Диди
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 525


« Отговор #31 -: Ноември 01, 2009, 01:13:11 »

Лошото е, че педагозите в днешно време се чувстват и са толкова натоварени от многото групи деца, че не им се занимава да отделят време за индивидуално развитие към всеки един от групата. Друг е и фактора, че индивидуалното отношение към някое дете, в случая -  индиго..., се отразява и на другите деца, които са още малки да разбират, защо някой заслужава повече внимание от колкото тях.

Хубаво е да има специални училища..., както Къци Въпцаров в момента си е навил на пръста (от години е идеята, но сега я реализира) да създаде детска градина, в която се развива творческият потенциал и е наел много педагози да развиват и наблюдават поведението на децата, и обръща внимание на това, да се разговаря с родителите индивидуално за всяко дете и да им се обяснява подробно и да ги насочват към правилен подход към децата си... Така както мисля, че трябва да бъде.

Лошо е (според мен) индиготата да се отделят от колектива, така да се каже..., да има специално място за тях, понеже те са дошли сред нас и с нас да се учат, и нас да ни научат (още повече, че те са затворени в себе си)..., когато са отделени и им се обръща прекалено много внимание, това може да подхрани егото им, че са повече от другите и става нитотака, нито онака.

Няма петиция, която да каже: "Сега към тези деца ще сте така, а към други по-иначе". Всичко е до усещане... Педагога си е педагог - или усеща децата и знае как да подходи в ситуацията и спрямо детето, или реагира групово, за да убие работното си време, или има желание, но е уморен да реагира и да разбере, понеже си има и свой живот все пак."
« Последна редакция: Ноември 01, 2009, 15:24:38 от delfin » Активен

Карма - КаРаМа - движение, живот, анализиране. Усмивчица
dana
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 51

« Отговор #32 -: Ноември 01, 2009, 11:06:45 »

Това, което Elsha пише за натовареността на педагозите е така и то по много причини. Често, това не е само заради програмата, а и поради факта, че липсва творческият елемент в преподаването на материала, липсва свободата да импровизираш, затворен си в границите на това, което се е насложило с годините и което е убило фантазията да твориш още, когато си бил дете. И то от същата тази образователна с-ма, която не е мръднала и не се е развила в друга, освен на интелектуалното образование, посока.
Аз съм работила една година само с деца, чиито проблем не беше изяснен, защото тестовете им за интелигентност показваха една висока надареност, а в училище бяха сред изоставащите. Една година е малко, но ми беше достатъчно да схвана, че много от тези деца бяха индиго и поради неразбиране  от страна на педагози, психолози и страха на родителите, че децата им не се вписват в нормите, качествата,с които, както казвате те идват сред нас се изгубваха след поредния прием на риталин и сред неразбирането, което срещаха.
Нека всеки от вас-индиго, да си зададе въпроса- щях ли да постигна  нещо повече като творческа личност, ако моите учители бяха други и обществото ми разрешеше да развия моите заложби. Дал ли съм всичко, което нося в себе си и което би обогатило целия социум, ако имаше кой да го види и да ми помогне да го развия?

Подобни въпроси засягат цялата методика, целия учебен план, а не само преподавателите. Засягат също готовността и зрелостта на педагога да приемат детето не като съд, който трябва да бъде напълнен, а като звезда, чиято светлина трябва отново да блесне с негова помощ.
Специалното училище е замислено като у-ще по изкуствата, защото там ще се работи с много изкуство. Там могат да учат всички деца, разбира се. Но това ще бъде една алтернатива, която ще посрещне нуждите и на децата индиго. Защото, повярвайте ми, който се е докоснал до същността на проблема и има сърце, което бие за хората-не може повече да спи спокойно, докато  интелигентни, талантливи деца се третират като хиперактивни и им се дават лекарства, целящи единствено, тази енергия да бъде вкарана в нормите и да не създава проблеми на училищната с-ма.
Не зная какво прави Къци Вапцаров, но ако вървим в една посока ще се радвам да обединим усилията си. Както и с всеки, който иска да помогне.
Активен
MAMANADQ
Гост
« Отговор #33 -: Юни 09, 2010, 21:02:50 »

BRAVO. TRIABVA DA IMA POVE4E BALGARSKI MAIKI KATO VAS.BORBENI.AZ SAM EDNA OT TIAX.
Активен
val
Гост
« Отговор #34 -: Октомври 22, 2010, 06:54:22 »

[flash=200,200]Към desi008:Здравейте, от форума разбрах, че имате център за работа с нестандартни деца.Синът ми е 1-ви клас в училище във Варна и от 1-вия ден има проблеми, които го застрашават да стане аутсайдер.Същевременно обаче той е много честолюбив и има вътрешно усещане за собствена значимост.В момента мислим да го преместим в друго училище, с друг преподавател, за който се говори,че преподава с любов. Синът ми има потребност да се отнасят към него с любов и разбиране.В действителност, той е доста по-различен от останалите деца, както външно/60кг. и 1,50м.ръст на 7год/, така и вътрешно/много чувствителен/.
   Моля пишете ми, ако имате възможност да ми помогнете, къде се намира центърът Ви и кога може да го посетим.

                                       

Активен
my life...
Elza ;))
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


  • Град: Нептун
  • « Отговор #35 -: Април 06, 2013, 20:10:54 »

    Единствената помощ е разбирателство и любов към тях. Те искат само това.
    Активен

    За да светиш на останалите, трябва сам да гориш...!
    Страници:  1 2 [3]   Нагоре
    Отиди на:  



    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright