Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници:  [1] 2   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: Индиго даскалства ^-^  (Прочетена 2067 пъти)
l'amour
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 65


  • Град: love (always) sucks
  • *Като една от многото знам,знам че не съм сама.. *

    « -: Януари 15, 2011, 07:06:11 »

    може и някаде във форума да го има ама .. ама аз да го напиша пъкк:
    Някъде четох една идея: да се направи спец даскало за индиговите деца(ние Намигване ), за да може да се развиваме и учим в собствена среда Усмивчица 

    Аз подкрепям, амаа дали скоро ке се реализира :]
    Активен

    Няма нищо по-просто от това - да се усмихнеш и да приветстваш живота във всичките му измерения. Той ти се отблагодарява за усмивката, като ти поднася всичко онова, което желаеш и те подпомага да осъществиш желанията си. Животът те обича.
    http://www.izvorite.com/text/text112.htm
    Чиста енергия
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 118


  • Град: Варна
  • « Отговор #1 -: Януари 27, 2011, 00:58:57 »

    Не мислиш ли, че светът навън е достатъчно училище, в което се учиш да запазиш връската със себе си и да изразиш сбе си, да останеш верен на сърцето си и да дадеш тва, за което си тук
    Активен
    Sky
    *
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 5

    « Отговор #2 -: Февруари 02, 2011, 19:23:10 »

    Не подкрепям много тази идея първо, защото да общуваш почти само с хора индиго не е много интересно.Трябва и малко по други хора да има покраи теб.Така, че аз съм не и съм сигурен, че в близките 40-50 години в България такова училище няма да има Усмивчица
    Активен
    Турист
    почиващ на стари лаври
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 576


  • Град: Варна
  • martin.kristov1
    « Отговор #3 -: Февруари 03, 2011, 00:06:09 »

    специално даскало - да
    ама дали да е непременно за индигови - по-скоро не
    просто да е с по-друга система на преподаване и отношение към учещите се в него
    да се цени уникалността на учениците; да не се подравняват и уеднаквяват
    Активен

    Зрей, зрей форумче,
    бавно ти узрей,
    За да родиш вкусен плод!


    Защо ни куца
    Комуникацията?!
    dariomag327
    Requiem
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 79


  • Град: Sofia
  • Bless the mind too small for doubt!

    « Отговор #4 -: Февруари 03, 2011, 00:28:08 »

    идеята не е нова, ще я гледам на дневен ред в близко бъдеще. харесва ми изразът "индигота, обединявайте се" Усмивчица засега концентрирайте енергиите си върху защита, тренирайте, защото решителните действия са близо...
    Активен

    Strength and Honor!
    taken
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 145


    « Отговор #5 -: Февруари 03, 2011, 01:31:11 »

    Не подкрепям много тази идея първо, защото да общуваш почти само с хора индиго не е много интересно.Трябва и малко по други хора да има покраи теб.Така, че аз съм не и съм сигурен, че в близките 40-50 години в България такова училище няма да има Усмивчица
      Sky  не бъди толкоз сигурен Усмивчица  Димитре , какво означава , гледане на дневен ред , в близко бъдеще ? По завъртян израз не бях срещал ;p За какви решителни действия да тренираме и да се подготвяме ?!?
    Активен
    nre
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 129

    « Отговор #6 -: Февруари 08, 2011, 09:43:33 »

    специално даскало - да
    ама дали да е непременно за индигови - по-скоро не
    просто да е с по-друга система на преподаване и отношение към учещите се в него

    Ще изкажа моето мнение:

    Специални училища има - всички техникуми и гимназии са с някаква насоченост, макар и всички да покриват общообразователните предмети. В университетите специализацията става още по-тясна и насочена в дадена конкретна област, а на който му се занимава с докторат, там областта на разработка и свободата на творчество е пълна и зависи единствено от обучаващия се.

    Ако имате предвид училища, където ще се изучава езотерика, това скоро няма да стане, понеже на училището се гледа като инвестиция в бъдещето. А инвестицията е свързана с парична възвръщаемост. Примерно студентите учат профили с които утре ще си изкарват хляба, има връзка между отпуснатите пари за безплатното образование с тенденцията след време вие да работите и да сте данъкоплатци за оформяне на безплатното образование за следващото поколение. Няма кой да ви даде пари за ваше личностно израстване без обществено възвръщане на средства, освен ако не платите извънредно за това.

    Ако имате предвид училища, където на детето ще се отделя специално внимание:
    • за съжаление бюджета няма толкова средства за да обгрижва всяко едно дете до такава степен, иначе има решение в лицето на частното училище
    • държавните училища обучават безплатно, за това няма как да предявяваме специални претенции към тях. И това, което правят в момента е повече от добра воля на преподавателите на фона на парите, които взимат.
      Ако образованието бъде приоритет за някое бъдещо правителство и се отпуснат повече средства, тогава ще можем да си позволим лукса да разделяме децата на по-малки от досегашните групи, с които ще се работи по-лично и с повече внимание.

    Аз лично не смятам, че трябва да има специализирано училище за индиго личности по 2 причини:
    • 1. Винаги ще съществуват хора, които ще се възползват от предлаганите блага. Всяка майка ще иска да запише детето си в такова училище, където ще се отнасят внимателно и с голямо уважение към него, независимо какво е детето. Ще станат сериозни скандали кое дете е индиго, и кое не е. За сега няма сигурен начин за идентификация на индиго личности. Да не говорим, че аура-снимките не са научно доказани и с тях е възможна спекулация. А за отсяване е необходим единен и точен метод.
    • 2. Дискриминация. Нямаме моралното право да изискваме специално отношение към дадени деца спрямо масата. В противен случай ще трябва да изградим специални училища за всеки тип претенция на всяко дете, а това е невъзможно.

    Относно отношението на преподавателите:
    • 1. Преподавателите обикновено завършват педагогическа специалност, в която изучават въпросите за представяне на информацията в удобен за възприемане вид. Те също имат психологическо обучение до някаква степен.
    • 2. Необходима е обратна връзка за преподавателите - учениците трябва да могат анонимно да предоставят на директора мнение за всеки преподавател. Това ще помогне да се заменят или пре-обучат неуспешните преподаватели, което ще повиши качеството на системата на преподаване.
    • 3. Психологически ефект на обидата. Често ние получаваме мнение за даден преподавател от ученическото впечатление. Децата обаче често искат да им е хубаво без полагане на особени усилия. Когато някой преподавател е взискателен и изисква написано домашно, те трябва да го напишат. В противен случай е нормално да бъдат смъмрени, а това ще доведе до чувството им за отхвърленост и недоброжелателност от страна на преподавателя, а това не е така. Преподавателя изисква всеки да положи усилия за развитие. Оценяването е друг такъв аспект. Хубаво би било да няма оценки и да живеем спокойно. Но оценката не е нещо лошо. Напротив. Тя е средството с което ни се съобщава какви грешки допускаме. Просто не трябва да я възприемаме като наказание, а като информация за пътя ни на моментно развитие.

    Цитат
    да се цени уникалността на учениците; да не се подравняват и уеднаквяват
    Мисля, че на тази точка съм отговорил индиректно.

    В първите години уеднаквяването е неизбежно, понеже се изучават предметите от първостепенна важност, които всеки член на обществото е длъжен да владее - математика и български език. В по-малка степен се изучават общообразователните предмети, чиято оценка не участва във формирането на кандидат-студентската такава и не пречи на никой да продължи да изучава предметът в който е наистина добър. Същевременно разнообразното основно обучение предоставя на децата възможност да се запознаят с разнообразни предмети и да изградят личностна представа в кои области имат интерес и биха се развивали занапред. Общото образование развива и широкоскроеността на личността. Трябва да се има предвид, че независимо от това колко безинтересен е даден предмет, всеки един допринася за развитието на творческата и логическа мисъл, както и на паметта. Голяма част от информацията забравяме в последствие, но изградената логика и разсъждения остават. Забравените знания опреснени сме в състояние да осмислим и запомним много по-лесно. Основното образование има за цел нашето неспециализирано, но цялостно развитие в направления "трениране на запаметяването", "развитие на логическата мисъл" и "развитие на творческата мисъл".

    Във висшите учебни заведения свободата е по-голяма. Обучението е незадължително. Човек учи това, което иска. Интересите на индивида се припокриват с предметите - изучава се само това, което е в пряка връзка със специализацията. За всеки предмет освен лекции се отпускат и равен брой часове за упражнения, където всеки индивид може да прояви творчество в разрешаване на поставена задача, след като предварително се е запознал с методите за справяне с дадена проблематика.

    Доктор е научно-квалификационна степен, която дава пълна свобода на действия и разработки. Тя е силно ориентирана към вашите лични интереси. План-програмата се изгражда самостоятелно за всеки индивид поотделно. Тя е най-творческата степен. За да достигнете до нея трябва да сте преминали през останалите степени и да сте изучили съвременните известни методи за разрешаването на задача от областта на вашия интерес. Докторатурата позволява чрез логика и творчество да измислите нещо ново, което да обогати съвременните известни методи.

    Грубо разпределение на отношението обучаване-творчество според мен (тези резултати не са доказани, а са изградени на база лично впечатление, моля не ги ползвайте за изводи, нека служат само за ориентир и изясняване на концепцията):
    • Основно образование: обучаване 90%, творчество 10% (есета, проекти, курсови работи, музика, рисуване, труд и творчество)
    • Висше образование: обучаване 75%, творчество 25% (упражнения, проекти, курсови/самостоятелни/дипломни работи, реферати)
    • Докторат: обучаване 60%, творчество 40% (изследване, разработка, приложение, иновация)

    Нека не ви учудва, че творческото мислене е малък процент. Той въпреки всичко е относително голям! Творчество проявяваме, когато не ни е известен метод за решение на конкретна задача, в останалите случаи, които са най-често срещани прилагаме известни методи с бързи аналитични и логически решения (заключения). За това е важно преди да започнем да творим да сме изучили повечето известни методи в дадено направление. Това е и задачата на основното и висшето образование до достигане на пълния творчески докторат.
    « Последна редакция: Февруари 08, 2011, 10:07:42 от nre » Активен
    Турист
    почиващ на стари лаври
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 576


  • Град: Варна
  • martin.kristov1
    « Отговор #7 -: Февруари 08, 2011, 21:53:44 »

    специално даскало - да
    ама дали да е непременно за индигови - по-скоро не
    просто да е с по-друга система на преподаване и отношение към учещите се в него

    Ще изкажа моето мнение:

    Специални училища има - всички техникуми и гимназии са с някаква насоченост, макар и всички да покриват общообразователните предмети. В университетите ...на конкретна задача, в останалите случаи, които са най-често срещани прилагаме известни методи с бързи аналитични и логически решения (заключения). За това е важно преди да започнем да творим да сме изучили повечето известни методи в дадено направление. Това е и задачата на основното и висшето образование до достигане на пълния творчески докторат.

    Не бих могъл да оставя без коментар твоят подробен отговор на моя постинг...
    Струва ми се обаче че ти изхождаш от свои по-близки и по-задълбочени наблюдения върху образователната система, каквито аз нямам.

    Казваш, АКО се яви правителство, в бъдеще, което да постави Образованието на много ПО-предна позиция в програмата си, тогава би могло класовете да се разделят на по-малки груби и да се обръща персонално внимание на учениците (аз говоря главно за в Основното училище) . Незнам, дали такова минимизиране на броя на обучаващите се в един клас би подобрило качеството на приемания материал.
     Не помня дали Любов Георгиева или друг човек с нови виждания бе казал, че в Днешното Ново време някои деца си идват със своята мисия и не желаят да ги занимават с премети (в у-ще), които не са им интересни и не са част от мисията им, която те си осъзнават каква им е . Ето това е трудно за приемане от сегашните Учители и едва ли те биха взели това насериозно, за да променят метода си на преподаване и отношение...
    Активен

    Зрей, зрей форумче,
    бавно ти узрей,
    За да родиш вкусен плод!


    Защо ни куца
    Комуникацията?!
    notlike
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 74


  • Град: Варна
  • Възходът на планетата на идиотите

    « Отговор #8 -: Май 26, 2011, 14:19:38 »

    Макар понякога да срещам неразбиране от другите, аз съм ПРОТИВ. Защо?
    1. Ще станем нова общност, която ще се изолира от другите. Това далеч не е целта на индиго, преходните и кристалните деца - тяхната цел е светът да разбере за своята еволюция, да повярва и да я направи.
    2. В България винаги има интересчии, които ще кажат, че тези деца са "уникални" (не, че не сме), затова ще трябва инвестицията и някои хора ще печелят пари на бедния родителски гръб, който и без това страда.
    3. Богаташите ще запишат децата си, защото ще са "по-елитни" тези училища и ще си правят каквото искат.
    4. Това ще е затвор. Много индигота на едно място не се разбират, индиго е предимно индивидуалист, който се грижи за общото благо. Аз поне считам по себе си - в отборните работи обикновено аз поемам отговорността и правя почти всичко сам.. ако са 5 индигота или кристали, всеки ще иска да прави нещо - ще има разпри.

    Има и ред други причини. Ние можем да се справим със системата и щом сме цирей за "убийците в бяла униформа" с тези ADD HDD и други заболявания, значи си правим каквото искаме. Нашата цел е да отворим врати за следващите, които да "извършат" революцията. Нашата задача е да свършим черната работа, колкото и лошо да звучи. Ние нямаме енергията да се справим, новите поколения са доста по-силни енергийно, но имаме достатъчно акъл, за да бъдем техни Учители и да ги вкараме в пътя
    Успех!
    Активен

    Зад всяка хвалба се крие завист. Зад всеки упрек се крие добро намерение. Зад всяко хубаво нещо стои интерес, а зад всяка тежка ирония дебна аз и се хиля на идиотщината на тоз' прост народ!
    Турист
    почиващ на стари лаври
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 576


  • Град: Варна
  • martin.kristov1
    « Отговор #9 -: Май 26, 2011, 20:19:21 »

    Макар понякога да срещам неразбиране от другите, аз съм ПРОТИВ. Защо?
    1. Ще станем нова общност, която ще се изолира от другите. Това далеч не е целта на индиго, преходните и кристалните деца - тяхната цел е светът да разбере за своята еволюция, да повярва и да я направи.
    2. В България винаги има интересчии, които ще кажат, че тези деца са "уникални" (не, че не сме), затова ще трябва инвестицията и някои хора ще печелят пари на бедния родителски гръб, който и без това страда.
    3. Богаташите ще запишат децата си, защото ще са "по-елитни" тези училища и ще си правят каквото искат.
    4. Това ще е затвор. Много индигота на едно място не се разбират, индиго е предимно индивидуалист, който се грижи за общото благо. Аз поне считам по себе си - в отборните работи обикновено аз поемам отговорността и правя почти всичко сам.. ако са 5 индигота или кристали, всеки ще иска да прави нещо - ще има разпри.

    Има и ред други причини. Ние можем да се справим със системата и щом сме цирей за "убийците в бяла униформа" с тези ADD HDD и други заболявания, значи си правим каквото искаме. Нашата цел е да отворим врати за следващите, които да "извършат" революцията. Нашата задача е да свършим черната работа, колкото и лошо да звучи. Ние нямаме енергията да се справим, новите поколения са доста по-силни енергийно, но имаме достатъчно акъл, за да бъдем техни Учители и да ги вкараме в пътя
    Успех!

    +1
    Като цяло схванах смисъла на постинга ти и причините, поради, които твърдиш, че е излишно да се правят отделни училища за уникални деца като индигота, кристали и т.н.
    Приемам тези причини.
    И все пак си мисля за отпечатъка, който остава върху психиката на уникалните деца - сблъсъка им с тази остаряла система, с това неразбиране... Не са ли те по-чувствителни...?!
    Активен

    Зрей, зрей форумче,
    бавно ти узрей,
    За да родиш вкусен плод!


    Защо ни куца
    Комуникацията?!
    BaDBluEeYeS
    Witness of a miracles
    ***
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 68


  • Град: Ямбол
  • « Отговор #10 -: Май 26, 2011, 20:22:40 »

    специално даскало - да
    ама дали да е непременно за индигови - по-скоро не
    просто да е с по-друга система на преподаване и отношение към учещите се в него
    да се цени уникалността на учениците; да не се подравняват и уеднаквяват
    Съвременните учители не се стремят да уеднаквят учениците си, напротив стремят се да развият индивидуализма... Проблемът е ,че съвременните учители са като белите лястовици, много се говори за тях, а малко хора са ги виждали Усмивчица
     
    Активен

    За сините очи, розовата душа и животът ми в лилаво
    Christegonia
    *
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 15


  • Град: София
  • При поискване на лични
    « Отговор #11 -: Юли 14, 2011, 16:37:52 »

    Тук ми стана малко смешно

    В тези училища, кой кого ще обучава. Индгиготата обикновенните хора или :?

    Някой по-горе беше написал за деца на "елита" или нз какво...

    Ако се направи такова училище, то вече няма да има елит, защото хората ще бъдат равни Намигване

    Имам чувството, че тук въображението на някои хора работи повече от реалното. Нали никой не смята, че на подобно място някой ще учи на телепатия, телекинеза или... ?!??!?
    Активен

    You create your own reality!
    Christegonia
    *
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 15


  • Град: София
  • При поискване на лични
    « Отговор #12 -: Юли 14, 2011, 16:40:10 »

    Не забравяйте, че нашата цел е да събудим заспалото общество, а който тук е от индиготата, той добре вижда как нещата се случват сами Усмивчица
    Активен

    You create your own reality!
    Sun_Shine
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 8


    « Отговор #13 -: Септември 04, 2013, 00:55:35 »

    Според мен не е необходимо специално училище за децата на новото време, защото това е като слагане на още една табела-този човек, това дете е различно. Според мен е необходима промяна във всички училища. Мисля, че едно дете може би поне до 5-6 клас трябва да бъде поощрявано да опита всички предмети и след това да избира само това, което е за него, например изобразително изкуство, физическо, някои харесват физиката, на други им е безинтересна, но се интересуват от биология или география например, а не до 12 клас училищата да изключват малко по малко всеки по-креативен предмет и за искат едва ли не да запомним всеки учебник наизуст а и все пак когато едно нещо е безинтересно на някой кой би очаквал този човек наистина да запомни нещо свързано с него за по-дълъг период от време.
    Активен

    Спрете за минутка и се усмихнете дори и да е без причина [sun]
    Странник
    Global moderator
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 1378


  • Град: Варна
  • « Отговор #14 -: Септември 04, 2013, 01:36:49 »

    И друг път съм го казвал но ще го повторя и тук.
    При толкова индигота и всякакви подобни деривати
    със специални имена на виртуален квадратен метър
    тук в този форум ясно се вижда как прехвърчат искри
    тук таме и се налага модератор да се намесва.
    Като си припомним че това се случва във виртуален
    формат не ми се иска да си представя каква ли
    картинка ще бъде в реалността толкова специални
    деца струпани на едно място...а пък учителите просто
    не мога да ги мисля ако живеят под угрозата да бъдат
    поразени от енергийни бомби,астрални битки и прочее
    прехвърчащи тук индигови творения...
    Семената са посети и Сеяча се е погрижил за всичко.
    Какво ни се иска на нас е съвсем друго нещо.
    Ако искате да Го разсмеете разкажете му за плановете си.
    Нали си го знаете?
    Намигване
    Активен

    Ако не ние -кой? Ако не сега - кога?
    Страници:  [1] 2   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Възможността на човек да се самоизлекува.
    Духовни учения
    Бунтарката 10 2801 Последна<br />публикация Януари 25, 2011, 21:10:46
    от Tinkerbell
    И така, какво следва? « 1 2 »
    Други деца на новото време
    delfin 19 5973 Последна<br />публикация Януари 10, 2011, 16:50:08
    от ivaqna
    "Писание за любовта" - Йогананда
    Послания
    nia.boneva6 1 1688 Последна<br />публикация Февруари 01, 2012, 04:33:12
    от mirokiriakov
    Има ли свободни зидари сред вас?
    Програмиране, световен елит
    Аэ съм 4 1179 Последна<br />публикация Декември 09, 2010, 22:26:08
    от nia.boneva6
    Създаването на живота(дискусия)
    Обща тематика
    Аэ съм 2 885 Последна<br />публикация Декември 12, 2010, 02:02:46
    от Аэ съм

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright