Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници: [1]   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: Проучване относно проблемите на младежта  (Прочетена 1841 пъти)
Evolution
Гост
« -: Април 12, 2010, 01:30:15 »

Здравейте на всички! Ще се радвам ако ми помогнете да опишем систематизирано проблемите на младежта и обществото. Тази информация ще ни даде по-ясна престава за картината, в която се намираме в момента и ще може по-целенасочено да работим върху разрешаване на проблемите.

Иска ми се да разграничим проблемите на 2 групи, които обхващат хората до 25-тата и годишнина и след тях. Ранната възраст на съзряване е много важна и оказва съществено значение за бъдещото развитие на човек.

Какви са основните проблеми според вас, които са залегнали в младежта и обществото като цяло?
Активен
Gayatri
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 614


  • Град: София
  • « Отговор #1 -: Април 12, 2010, 09:51:22 »

    Хубава темичка.
    Проблемите както при децата, така и при възрастните са сходни и са взаимосвързани. Тоест от един проблем следва друг. Ще се опитам да ги подредя някак си:

    1) Неразбиране- детето е неразбрано и се третира като човек с богата фантазия
    2) Незачитане- волята на детето не се зачита и се третира като подчинен
    3) потъпкване и насилие- чувствата на детето често се потъпкват и в отговор на неговите желание често следва насилие при отказ от подчинение
    4) Загуба на интерес
    5) Агресия

    Има и още доста точки, но аз се спирам на тези, които са най-често срещани. Агресията е следствие от горните точки.
    Детето има нужда да бъде разбирано и да бъде себе си, а не да бъде модел, който родителите оформят по свои критерии. Проблемите идват от това, че родителите често се опитват да задушат истинската същност на детето си и да направят от него, нещо, което те самите искат.
    Детето трябва да бъде насърчавано да развива своите заложби, способности и потенциал, а не да осъщестява болните амбиции на своите родители и да запълва пропуските,които родителското тяло е допуснало.
    Оставете децата да бъдат себе си и им помогнете да развиват най- доброто от тяхната същност.
    Активен
    Аэ съм
    Слава ввишних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение.
    *****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 2409


    Hello! I am Andy!

    « Отговор #2 -: Април 12, 2010, 19:28:56 »

    Преди малко писах по проблемите от сегашната образователна система,но нещо стана и ми се изтри поста.Ще предам накратко:

    1.Оценките

    + те са поставени с цел оценяването на ученика и с цел съравноваване между децата,които да осигури напредъка им.

    - съсипват достойнството и самочувствието на много деца,които само заради една слаба оценка се затварят в себе си.
    Или ако искаш да си зъболекар,а ти пишат слаба годишна оценка по музика,ти отива цялата диплома за кандидатсване.
    Също така оценки се пишат и за без домашни,за лоша диспиплина или просто заради впечатление от учителя.
    Всеизвестно е,че оценките не са показател колко е умен един човек.

    2.Учителите

    + сложени са с цел обясняването на урока на ученика и подготвител за живота

    - има лични предпочитания към подмазвачите и мачка тези със слабите оценките без да мисли за последиците
    Много хора знаят материала,който трябва да преподават,но просто не могат да работят с деца.
     3.Класната система

    + колкото един ученик има по-висок клас толкова се смята за по-начетен и му се има вяра относно отговорни дейности и задачи

    - когато ученикът не е усвоил дори малка част от материала това незнание и или пропуск се натрупва в по-горните класове.Това може да коства целият успех и бъдещет на ученика след това.

    4.Учебници,помагала и тетрадки

    + те помагат за усвояването и упражняването на материала,който трябва да се изучи

    - понякога там написаното е просто отбиване на номер и не помага на ученика.Също така материала е прекал;ено голям,претрупан и излишно усложнен.

    5.Последици от горните точки

    + ученика се подготвя и е готов за живота и събитията в него

    -но има много ученици,които не успяваш да усвоят материала.Те са захвърлени от държавата и стават крадци,мафиоти,убийци,че даже и наркомани.Това е така наречената нисша класа-изметта на обществото!

    Средната класа е тази,която живее приличен живот.

    Висшата класа е тази,която краде от средната и от нисшата класи и богатее за сметка на бедните.

    Създава се самочувствие на богаташ и той започва да презира бедните.Това самочувствие се поражда още в училище заедно с оценките.Самочувствието на отличниците и това на двойкарите.

    Допълвам,че успеха на учениците се дължи не само на това как са приети от съучениците си,а и от живота у дома.
                               
                                От всичко това излиза,че сегашната образователна система има плюсове,но минусите са много повече.

                     Сами трябва да си пРаВиМ ИзВоДи!!!

    Активен
    neo nula
    Гост
    « Отговор #3 -: Юли 15, 2011, 21:02:27 »

       Много тъжно е , когато се разговорите с млади хора, ненавършили още 20 години и усетите, че в съзнанието им няма мисъл, която да не е поставена от някой друг. Често те повтарят като папагали пропагандата на Системата. Още един робот, явяващ се по служба. Спомням си, когато една състудентка от курса по Право съвсем сериозно ми каза, че ако не ядеш месо, ще умреш ! Фактът, че стоях пред нея здрав и прав след години на вегетарианство не оказа никакъв ефект върху убеждението й, че да не ядеш убити животни е равносилно на самоубийство !
       Виждате как индоктринирането се затвърждава толкова бързо. Колкото повече навлизате в образователната система, толкова повече възможности възникват за контрол над вашето мислене. А истинското просветление на човек идва с разширяване на съзнанието и достъп до висшите нива на познание. Преобладаващата част от традицонното образование затваря умовете и ги фокусира единствено върху този физически свят.
       Системата е пригодена към задаване и взимане на изпити. Това незабавно поражда "успехи" ( онези, които имат способността да поемат и запомнят предимно неуместна и неточна информация ) и "провали" ( непритежаващите тази способност или твърде отегчените да я ползват ). "Успехите" отиват в университета, където се поема още повече неуместна и неточна информация, а "провалите" отиват да си търсят работа, която по-вероятно ще бъде дадена на "успехите". Що за начин да започнеш живота си - да бъдеш успех или провал.
       Според това определение аз дълги години бях "успех", защото казвах на Статуквото това, което то искаше за успешното минаване. И въпреки това в себе си не виждах как по-голямата част от вълната от информация, която бях принуден да слушам ден след ден, би имала някакво отношение към бъдещия ми живот. Имах и тайното усещане, че повечето от това, което ми се казваше са празни, безсъдържателни приказки. Учителите и после лекторите говореха и рядко се допитваха до мен или искаха да дам израз на личния си творчески потенциал. С чиста съвест мога да кажа, че цялото ми образование в истинския му смисъл протече извън учебните зали.
       Разбирам защо Системата обича изпитите. Те са отличен начин да накараш децата и младежите да усвоят възгледа на системата. Има малко място за лично мнение. Ако искаш да преминеш, трябва да кажеш на изпитващите това, което те искат да чуят. Кой поставя въпросите на изпитите ? Системата. Кой решава какви трябва да са отговорите, за да преминеш ? Пак Системата. Конвенционалната мъдрост на деня определя критериите, според които минаваш или се проваляш. Само като тема за размисъл ще напомня, че няколко века по-рано щяхте да се провалите на изпита си, ако бяхте казали, че Земята е кръгла !
      Подобно на всички проявления на Системата, образованието е в голяма беда. Неговата роля е да произвежда роботи, които да запълват работните места, откривани от системата и да избие от умовете на младите хора всяка мисъл за бунт срещу статуквото. Развитието на Системата не включва талантите и творческите способности на хората ; те трябва да бъдат приучени и подготвени да паснат на системата. Хората за момента сляпо вярват, че докато "направи, използвай и изхвърли" може да наема роботи, най-приемливото е да ходиш на училище/университет, за да бъдеш подготвен за работата, а после да работиш по професията си, докато се пенсионираш или умреш. Но сега вече нещата се променят. Милиони млади хора не виждат бъдеще в работата в края на редицата. Дори "успехите", университетските възпитаници се борят да намерят работа. Чувството "какъв е смисълът?" се усилва. Кръшкането е предизвикано главно от отегчение и недооцененост, и неангажираност в училище. Всеки от нас притежава скрити творчески способности и таланти, които е дошъл да предложи на света. Сегашното образование се интересува сериозно само от таланти, които пасват на Системата и оставят навън ужасяващ брой отчуждени хора .
       Когато съзнанието разшири своето разбиране за живота, на повърхността ще изплува един много различен подход. Подобно на всичко останало, което разгледах дотук, преходният период на образованието ще бъде период на противоположности. Статуквото и онези, които го подкрепят, ще се опитат да задържат промяната чрез въпросното "връщане към основите", както го наричат. Те ще искат да направят образованието още по-безкомпромисно и да наложат нови догми като отговор на промените, които в крайна сметка ще го пометат. Срещу тях ще застане нарастващата нужда на пробуждащите се хора от образование, което да замени сегашната индоктринация.
       Очаквам с нетърпение едно образование, което учи на писмена и вербална комуникация, на математиката, от която ще се нуждаем в ежедневието си, и на информацията, която ще помогне на младите хора да получат космополитно разбиране за света и вселената. Те трябва да имат достъп до всички възгледи и собственото им мнение да бъде насърчавано. При преподаването на религия например курсът би включвал обяснения в какво вярват всички религии и защо. Няма да има налагане на християнска, мюсюлманска или еврейска догматика. Обясненията за кармата, прераждането и енергиите на Земята ще присъстват в учебната програма, наред с принципите на астрологията и алтернативното лечение, за да се даде на деца и студенти възможност за достъп до всички възгледи, не само до онези, в които статуквото иска да вярваме.
      Образованието на бъдещето ще насърчава увереността в собствените сили. В основата му ще са главните умения, от които хората ще се нуждаят, за да живеят независимо от системата. Как да се отглежда храна, да се готви, да се построи къща, да се ремонтира и поддържа дома и покъщнината и други умения, необходими за да си независим. Това дава на хората право на избор в живота. Днешната образователна система преподава все повече и повече за все по-малко неща. Тя създава хора, които са зависими при печеленето на пари от едно специализирано умение, с което заплащат за всички други неща, от които се нуждаят. Това е обратно на независимостта. А вижте какви са последиците, когато това умение вече стане ненужно за "направи, използвай и изхвърли". Но превръщането на хората в зависими обслужва Системата идеално.
       Ще дам пример с двете науки, с които имах пряк досег - икономика и право. В своите презентации те предлагат "бляскави" перспективи на студентите след завършването. Но ако погледнем трезво, от позицията на реалността, ще отчетем, че светът и на двете е скучен, сив и елементарен. Нищо не ви се предлага, освен възможността да дъвчете един и същи материал. Студентите се превръщат в папагали, повтарящи чутото на лекциите и прочетеното в учебниците. Но това улеснява нещата, защото освобождава от необходимостта да се мисли. Просто се прилагат заучените елементи на науката и нямате проблем. А ако все пак попаднете на опонент, който не можете да оборите с това - позовете се на някой "капацитет" в съответната област - заслужилите дейци на Системата.
       Основната мотивация на новото образование ще бъде да се определят и насърчават талантите, които ученикът е донесъл при прераждането си. Самите ученици ще решават това. Попитайте младите хора какво най-много им харесва и неизменно ще откривате техния истински потенциал. Ние разкриваме своите таланти в любимите си занимания и интереси. Много млади хора, които съвсем не са "успели" в училище, правят някои прекрасни неща в свободното си време, когато само те определят какво могат да правят. Познавам човек, който е бил смятан за пълен провал по математика в училище, който обаче може да изчисли залозите и печалбите в играта "Еврофутбол" почти със скоростта на светлината. Това е възможно, защото замесената математика - в този случай приложена към футболните мачове - е станала част от неговото любимо занимание. Може да не сте съгласни с футбола или обзалагането, но това е друга тема. Мисълта ми е, че ако се насърчават любимите занимания на хората и бъдат използвани като основа за усвояването на други умения, ще има много по-голям успех, отколкото ако учителите само говорят изправени пред класа или им казват да си прочетат учебниците.
       Уважението и любовта към Земята и всички форми на живот ще бъдат насърчавани при новото образование. Още от ранна възраст като част от учебната програма децата ще прекарват известно време в работа в общността със стари хора, недъгави и с онези, които по някаква причина са изпаднали в нужда. Любовта и грижата един към друг ще бъдат водещи принципи в образованието. Професионалните учители няма да са само средство за обучение на младите. Във всяка общност има хиляди хора с умения и знания, които ще са отполза за учениците. Но вместо да използва това богатство от знания, Системата разчита единствено на учителите и лекторите да вникнат в предмети, за които може и да нямат практическа подготовка. Трябва да има по-добър баланс между уменията на учителите в класната стая и практическата подготовка на другите в общността.
       Време е учителите да въстанат и да откажат сътрудничество на тази индоктринираща система. Те просто са използвани от онези с власт, за да подават на децата под техните грижи информацията, която Системата иска да чуват и вярват. Време е да откажете да бъдете използвани като добитък, програмирани да създават нов добитък, който да ви смени. Спрете да сътрудничите, кажете стоп ! Същото важи и за родителите. Настоявайте за истинско образование. Спрете да съдействате на програмирането на децата ви. Порочният кръг трябва да се прекъсне.
       Ние трябва да осъзнаем, че преминаването през индоктриниращата машина на държавното образование и излизането с взети изпити и букви пред името само по себе си не те прави интелигентен, мъдър и вдъхновен. То на практика може да потисне и трите. Често съм чувал учени по телевизията, които поставят въпроси за мистериите в живота. Хора без техните квалификации на хартия са отговаряли на тези въпроси, но Системата не се е вслушвала. През следващите години ще си проличи, че темите, които разгледах тук, а и други хора са ги описвали по отношение на живота и Сътворението са верни. Днешната образователна система не просто индоктринира населението, докато е в училище или университета. През целия ни живот тя решава кого да слушаме, особено в областта на науката.
       И все пак, ако имате достъп до висшите нива на съзнание, можете да внесете в този свят разбиране и познание, които са светлинни години по-напред от човешката наука, преобладаващата част от която се интересува само от физическия свят. Чрез много от сегашните деца и бебета са преродени проявления на вселенско съзнание със значителна еволюция. С повишаване на честотите те могат да се настроят съзнателно много по-рано в живота си към високочестотните нива. Ние трябва да се потрудим, за да се задържим на повишаващите се честоти, докато днешните бебета могат да стигнат до най-високите нива на тази планета. Те ще дават израз на своите по-висши познания и разбиране за това кои са и какво правят тук далеч по-рано, отколкото е станало при нас. Това не означава, че те са здължително по-развити от мнозина други на Земята днес. Означава, че могат да се свържат по-рано в прераждането си с по-високите честоти, в които навлиза планетата. Чувал съм да казват, че днес бебетата са различни. Е, ето защо.
       Само това явление ще гарантира, че образованието ще стане двупосочен процес, какъвто винаги е трябвало да бъде. Ние ще казваме на децата онова, което знаем, или мислим, че знаем, и те ще ни казват какво знаят. Да ги насърчаваме да се свързват със своя висш потенциал ще бъде най-ценен подарък, който можем да дадем на тях и света. Образованието на бъдещето ще има за цел да изважда всички умения и знания, които притежаваме и да ни помага по пътеката на живота, която сме избрали при прераждането си.
    Активен
    ИВЕВЕ
    Гост
    « Отговор #4 -: Август 31, 2011, 23:00:49 »

    Образователната система е под всякаква критика, но пък ние си я правим такава. Точно тя дава началото, основите на живота на всички ни. В училище би било редно да се оформи мирогледът, да се затвърдят духовните ценности на детето, за да може то да се реализира като един интелигентен и осъзнат човек. Ей това ни куца на нас. Връзката учител-ученик отдавна е загубена - нито ние, учениците, сме достатъчно отговорни, нито учителите достатъчно кадърни, за да ни накарат да бъдем.
    От една страна са некомпетентните учители, от друга нежеланието на учениците да учат, както и фактът, че учителската позиция вече не притежава необходимия авторитет, даже напротив.
    Оценки се пишат заради усмивката на ученика, или липсата й - смисъла на мотивиращото у тях липсва, те просто допълват чувството на малоценност при учениците. Няма никаква обективност, нито устрем към промяна.
    Невъзможно е има прогрес при положение, че от малки главите ни се пълнят с безсмислици.
    От учебния материал би трябвало да следва обща култура; логика, развивана от математиката; исторически познания /какъв народ, ако не си познава корените/ и езикознание. Това трябва да са приоритетите - и на учители, и на ученици. А не да учим малоумни подробности, никому непотребни в последствие!
    Трябва да има и часове, в които да се дискутира за същността на живота, но това как ще стане, при все, че учителите се затрудняват и да си прочетат урока, та какво остава за дискусия! Ами учениците - неспособни и да си напишат името, как да разсъждават! 
    В часовете по музика и изобразително изкуство би трябва да придобием допълнителна обща култура, а не да правим контролни.
    Всеки трябва да притежава възможност за избор - на един му се отдава музиката, на друг - рисуването, всеки си е различен и е нелепо цяло поколение да се слага под общ знаменател с еднакви учебни предмети.
    Да, профилирани училища има, въпреки което разликата в учебния план е нищожна. А и в един малък град няма възможност за голям избор!
    Вместо да се развращават учениците с чалга и подобни, трябва да бъдат приучавани към нравственост, а креативността да бъде насърчавана.
    В момента като аксиома се приема "Различния е луд", а това е изключително грешно. От крехка възраст на необикновените се насаждат комплекси, а липсата на индивидуалност се подстрекава непрестанно.
    Как да излязат пълноценни личности, ако от малки имат проблеми с всички и всичко?
    Как едно малко, невинно същество с много потенциал, каквото е едно първолаче например, да бъде себе си, ако достойнството му е потъпквано ден след ден, ако дори учителите го смятат за некадърно и постоянно го унижават? Как да вярва в способностите си, ако постоянно му се натяква обратното? По какъв начин трябва да подходи един родител в такава ситуация?
    Според мен единствено семейството може да помогне в случая, но в една не малка част родителите правят обратното. Всеки има своите неуспехи, свои идеали и приоритети, а лошото е, че от детето се очаква сходен с техния житейски път. Малко са родителите, които биха оставили детето да бъде независимо, само да взема решенията, макар и понякога грешни.
    Естествено, всеки се чувства горд, когато докато разписва бележника на детето си се натъква само на отлични оценки. А не трябва! Една шестица може да бъде "спечелена" по толкова много начини, малко от които посредством мисъл и знания...
    Активен
    Ich
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 1648

  • Град: различни планетки
  • Michail Kolev
    « Отговор #5 -: Август 31, 2011, 23:12:16 »

    Образователната система е под всякаква критика, но пък ние си я правим такава. Точно тя дава началото, основите на живота на всички ни. В училище би било редно да се оформи мирогледът, да се затвърдят духовните ценности на детето, за да може то да се реализира като един интелигентен и осъзнат човек. Ей това ни куца на нас. Връзката учител-ученик отдавна е загубена - нито ние, учениците, сме достатъчно отговорни, нито учителите достатъчно кадърни, за да ни накарат да бъдем.

    А какъв изход може да има от това лошо положение?
    Ако дори и семейството не е в състояние да помогне?
    Активен
    ИВЕВЕ
    Гост
    « Отговор #6 -: Август 31, 2011, 23:55:27 »

    Образователната система е под всякаква критика, но пък ние си я правим такава. Точно тя дава началото, основите на живота на всички ни. В училище би било редно да се оформи мирогледът, да се затвърдят духовните ценности на детето, за да може то да се реализира като един интелигентен и осъзнат човек. Ей това ни куца на нас. Връзката учител-ученик отдавна е загубена - нито ние, учениците, сме достатъчно отговорни, нито учителите достатъчно кадърни, за да ни накарат да бъдем.

    А какъв изход може да има от това лошо положение?
    Ако дори и семейството не е в състояние да помогне?

    Предполагам, че вътрешното усещане за морал би могло да помогне най-осезаемо.
    Всички - и млади, и стари, са минали или минават по този път. Щом толкова хора са се справили, пречката не е непреодолима.
    Но при по-добро начало би било в пъти по-лесно, нали?
    Активен
    Do_It
    Eyes of consciousness
    ***
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 241


    Strange Bird

    « Отговор #7 -: Септември 01, 2011, 01:26:35 »

    Говорим за проблемите, добре.
    Осъзнатост.
    Себеусещане.
    Противоречия.


    Neo nula,
    « Последна редакция: Септември 01, 2011, 02:40:09 от Do_It » Активен

    Ich
    ****
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 1648

  • Град: различни планетки
  • Michail Kolev
    « Отговор #8 -: Септември 01, 2011, 19:42:01 »

    А какъв изход може да има от това лошо положение?
    Ако дори и семейството не е в състояние да помогне?

    Предполагам, че вътрешното усещане за морал би могло да помогне най-осезаемо.
    Всички - и млади, и стари, са минали или минават по този път. Щом толкова хора са се справили, пречката не е непреодолима.


    Да, това съчетано с благородството на стремежите със сигурност ще издигне търсещия.

    Цитат

    Но при по-добро начало би било в пъти по-лесно, нали?


    А ето това вече далеч не е сигурно.
    Защото е съвсем възможно облагодетелстваният в началото впоследствие да "си легне на мързела", "да почива на лаврите", да се насочи към консумиране на предимствата си и т.н., и в резултат да не постигне много.

    И обратно, израстващият в трудности може да развие борчески дух, да развие такива качества и способности, за които другият би могъл само да мечтае.

    Съществува такова окултно правило, според което всеки човек се ражда при най-благоприятните за него условия, за да може да научи онова, което му е нужно в дадено въплъщение.
    Затова по принцип оплакванията не са много благотворни за израстването.
    « Последна редакция: Септември 01, 2011, 20:06:52 от Ich » Активен
    Страници: [1]   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Относно форума
    Съобщения / Предложения и оплаквания
    Administrator 5 1432 Последна<br />публикация Декември 07, 2010, 12:43:43
    от Administrator
    Едно проучване :) « 1 2 »
    Съобщения / Предложения и оплаквания
    Administrator 22 2938 Последна<br />публикация Октомври 11, 2009, 12:27:42
    от giti
    Относно споровете
    Съобщения / Предложения и оплаквания
    Administrator 11 1359 Последна<br />публикация Януари 31, 2010, 00:40:52
    от 11WOLF11
    Относно правата на гостите
    Съобщения / Предложения и оплаквания
    Administrator 10 899 Последна<br />публикация Януари 05, 2011, 15:50:41
    от Administrator
    относно чата
    Съобщения / Предложения и оплаквания
    Eona Lightholder 2 567 Последна<br />публикация Август 30, 2010, 21:04:29
    от praiseyou

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright