Колективна онлайн медитация за прочистване на енергийното поле около България
(Всеки Понеделник, Сряда и Неделя от 22:00ч.)


          

Страници:  [1] 2   Надолу
Сподели тази тема във Facebook Сподели тази тема във Facebook
Автор Тема: ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ  (Прочетена 6882 пъти)
11WOLF11
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 301


  • Град: София
  • « -: Юни 13, 2009, 00:49:14 »

    Учените все по-често говорят за това, че човечеството е на прага на някакъв качествено нов скок. През миналия век се случиха подобни скокове: значително се удължи животът и работоспособната възраст на човека; увеличи се ръстът; появи се акселерацията.

    Сега е дошло време на качествените изменения. Възможно е точно децата индиго да са новият път на човечеството, за който вече неведнъж са писали фантастите.

    Техническият прогрес се смени с биологическия. При това новата раса може да стане многобройна съвсем скоро. Само преди 30 години не бяхме и чували за такива феномени, а днес вече от 100 деца 70 се раждат с необикновена аура. Учените предполагат, че в бъдеще 90 на сто от новородените ще притежават аура с ултравиолетов цвят. Това значи, че ще притежават способности за телепатия, екстрасензорни, за научно творчество и т.н. Казват, че появяването на поколенията индиго не е случайно. Според някои теории в най-драматичните моменти от историята на човечеството, когато сякаш катастрофата на Земята е неизбежна, се заражда нова цивилизация. И нейни представители са децата индиго. Откриването на екстрасензорни способности при все повече хора свидетелства за това, че явлението все повече ще се разпространява. И ако този процес прогресира, това може да се разглежда като зараждане и развитие на едно от най-важните качества на нов биологичен вид, който ще се различава коренно от човека.
    Активен
    11WOLF11
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 301


  • Град: София
  • « Отговор #1 -: Юни 13, 2009, 00:49:59 »

    Не е задължително да се възхищаваме на децата индиго (не толкова на тях, колкото на великата мисия, която евентуално им е възложена). Не трябва да се боим от тях (ще пораснат и ще оплескат всичко). Просто трябва да ги приемем – такива, каквито са. И най-важното е – да ги обичаме. И всичко ще си дойде на мястото. Защото, въпреки всичко, в този гаден, подъл и несъвършен свят (с други думи – в третото измерение) всичко се движи от любовта.
    Активен
    Muko
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 24

    « Отговор #2 -: Юни 16, 2009, 13:26:16 »

    Като се замисля-май няма чак такъв бум на индиго. Много често се спекулира с информацията за тях и за тяхното число.
    Активен

    Приказките помагат на децата да заспят, а на възрастните да се събудят
    11WOLF11
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 301


  • Град: София
  • « Отговор #3 -: Юни 16, 2009, 13:34:39 »

    Да прав си, няма масовост, ако се наблюдаваше бум всичко щеше да е по-лесно. Именно поради това задачата пред която сме поставени ще ни сплоти и трябва да бъдем заедно.
    Активен
    delfin
    Гост
    « Отговор #4 -: Юни 20, 2009, 09:59:40 »

    Кристалните деца ги дават, че са започнали да се раждат едва след 1990 г. насам и то не са толкова много на брой. То и индиговите деца не са навсякъде, раждат си се все още деца, подобни на обикновените хора. Индиговите, кристалните и в още по-скоро време има и "деца на дъгата", ако не се лъжа такова определение им беше дадено, защото имат в аурата си всичките цветове на дъгата, и те се раждат някъде след 2000 г. насам. За тях най-малко ми е попадала информация, по-скоро епизодични споменавания.
    Активен
    giti
    Гост
    « Отговор #5 -: Юни 21, 2009, 03:21:54 »

     Вече масово започна да се говори свободно за децата индиго. Дори дразнещо-информацията се представя по същия начин както прогнозите за времето или стоковата борса.Не обичам половинчати неща.  Ядосан  
    http://society.actualno.com/news_42965.html
    « Последна редакция: Юни 21, 2009, 03:23:54 от giti » Активен
    delfin
    Гост
    « Отговор #6 -: Юни 21, 2009, 08:19:11 »

    То винаги е имало личности с индигов цвят на аурата през цялото развитие на човешката еволюция, но са били единици. Сега вече е масово. Така са го дали, като суха статистика, - след 1978 г. и точка. На други места пък дават още през 50-те, 60-те г. започва постепенно въплътяването на такива души, докато достигне степента на по-голяма масовост. Всичко става плавно, но нали "учените" са влюбени в статистиката и подреждането в различни "чекмеджета" на информацията, трудно възприемат идеите, че всичко става постепенно, а не рязко.

    Сегашната ни религия е науката. Щом тя нещо е казала или отрича, то друго не може да съществува. Ама че глупости! Нали и преди, по времето, когато са живели са отричали Коперник, Галилей и открития на други изтъкнати хора, а днес се присмиваме на хората от тези времена, и казваме, че това са били велики учени и откриватели. А "Учените" днес правят същите грешки, отричайки всичко, което не разбират как става, не се класифицира и не се побира в рамките на 3-измерната материалност.

    Е, има и много учени в последно време, които изцяло разкрепостяват мисленето си и достигат до други реалности, световеусещания, които ги изслeдват, създават нови теории и ги доказват.
    « Последна редакция: Юни 21, 2009, 08:20:55 от delfin » Активен
    delfin
    Гост
    « Отговор #7 -: Юли 01, 2009, 19:40:50 »

    КАКВО ВСЪЩНОСТ СА ОРБИТЕ?


    Орбите са енергийни полета с кълбовидна форма, които често се появяват на снимки и видеофилми. Приличат на съвършени некухи сфери. Като че ли се движат по своя воля и в много случаи могат да се видят или снимат като многоцветни кълба с разнообразни сложни вътрешни шарки. Орбите идват от едно място. Орбът всъщност е метод за комуникация през времето, пространството, измеренията и дори междугалактическите граници. Някои хора наистина ги виждат или усещат.

    В общи линии скептиците твърдят, че орбите са просто прашинки във въздуха. Не всички орби обаче са прах. През годините неведнъж се е случвало глас, който сякаш идва от нищото, да прекъсне ежедневните ми задачи с думите: Вземи фотоапарата", "Излез навън" или "Обърни се!", и всеки път, когато съм се подчинявала съм успявала да снимам орби! В много от случаите тези снимки показват действително движение на орби, понеже след тях се образува "опашка", или следа от енергия. В известен смисъл те приличат на комети, които прекосяват пространството пред обектива. Понякога светът на духовете разкрива присъствието си под формата на орб или други аномалии на снимки. Фотографирала съм орби на места, за които се говори, че са обитавани от духове, и някои мои снимки са били показвани по новините на местни канали. През годините съм срещала много хора, които умеят буквално да извикат орба, за да бъде сниман. На контролните снимки, правени след "повикването", няма нищо подобно, но след като орбите бъдат помолени да се покажат, следващите снимки са пълни с тях.

    Винаги съм се интересувала живо какво може да означават те. ... Наскоро открих, че това явление е нещо повече от странни аномалии в снимките - че орбите всъщност въплъщават съзнание!


    от Мег Блекбърн Лоузи - "Децата на новото време"
    Активен
    delfin
    Гост
    « Отговор #8 -: Юли 01, 2009, 19:44:50 »

    "... Джеймс Твайман направи голям принос за нашия свят, като откри, че Децата индиго общуват медиумно по линиите на вселенската мрежа. Те се свързват помежду си и с хора, които са "настроени" по този начин, където и да се намират и по всяко време. ... Сетне Твайман се срещна с много от децата, които общуваха с него по този начин, и свърши чудесна работа, като описа това явление за света...."

    Мег Бл. Лоузи - "Децата на новото време"
    « Последна редакция: Януари 16, 2010, 19:20:23 от delfin » Активен
    giti
    Гост
    « Отговор #9 -: Юли 13, 2009, 18:57:03 »

    "Най-общо казано децата "индиго" са реинкарнации на по-развити духовно личности или на същества от светлина, с цел да ни помогнат при преминаването в следващото ниво на развитие. Наречени са така, защото аурата им е тъмносиня. Тези прераждания са започнали от 60/70 години и са се увеличили значително от 1999. Смята се, че днес 90-95% от децата които се раждат, са "индиго" - хора от новата раса.


    Ето някои от главните характерни черти на децата "индиго":
    1. Яде малко и е алергичен към някои храни.
    2. Общува с "невидим' приятел.
    3. Липса на внимание и наличие на хиперактивност.
    4. Кармичния багаж на родителите не е от значения за него
    5. Учи по-скоро от опит отколкото от теория.
    6. Обича да върши няколко неща наведнъж - например да чете и да гледа телевизия едновременно.

    7. Бързо губи интерес към дадено занимание, бързо му омръзва и минава на друго.
    8. Отказва да се подчинява, иска да знае "защо".
    9. Не се чувствува разбран от близките си, често е затворен в себе си.
    10. Държи се като малък човек, като възрастен.
    11. Ако има енергия в повече, изразходва я често с агресивно поведение.
    12. Като бебе, майката често има чувството че я разбира още преди да позне да говори и й отговаря с поглед или движения.
    13. Телепатичните му способности са развити, майката често има чувството че чете мислите й.
    14. Емоционалността му е зряла, като на възрастен човек.
    15. Винаги върши нещата по свой начин и не обича да се подчинява на правила.
    16. Има силно чувство за собствено достойнство и цена.
    Същата информация можете да намерите в горепосочените сайтов.
    На български информация не можах да намеря.
    Тази история с децата индиго е свързана С Крион, това пък е една chaneling история, много разпространена в Западна Европа и Щатите, свързана с учители, архангели и превратни събития в 2012, ................"
    Активен
    giti
    Гост
    « Отговор #10 -: Юли 13, 2009, 19:16:39 »

    Четирите типа деца-индиго  
     
    Хуманистът
    Той е изключително силно свързан с хората, животните, растенията, Земята, звездите или по-кратко казано - с всичко живо. Непрекъснато се безпокои за другите и иска да са добре. Настроен е вселюбовно към целия свят. Сърцето му се къса, когато към някого (или нещо, например - дърво) се отнасят несправедливо или му причиняват болка. Първият му порив е да се притече на помощ и тогава като правило сам си изпаща. Връстниците му го имат за слабак.
    Хуманистът е крайно социален и би спирал на всяка крачка, за да общува с хората и природата. Чудно е, че изобщо си стига в къщи. Във всеки случай за това му е нужно повече време. Той е мечтател, обитава света на фантазиите си и като че ли не чува какво му говорят отстрани. Дойде ли му премного, намира убежище в собствения си свят. Докато е малък, може да започне да ви описва как изглежда неговият свят - светът, от който идва, кой цвят преобладава в него, какви същества го обитават и т.н. Моят съвет е да се отнесете с доверие към този разказ и просто да го изслушате, без да го оценявате или да разпитвате повече.

     
    Основни качества и препоръки:

    * Вътрешно ангажиран с обществото; обича хората, но се нуждае само от неколцина "интимни" приятели, с които да е душевно свързан.
    * Разговаря с удоволствие с всекиго, като не усеща времето и забравя отговорностите си.
    * Често е хиперактивен или хипоактивен2.
    * Бързо се разсейва, забравя какво е искал да прави.
    * He се идентифицира с тялото си, не е добре заземен и се нуждае от спокойствие, за да сецентрира отново.
    * Той е книжен плъх, предпочита да си играе сам и то най-вече - с компютъра.
    * Ту е преизпълнен с радост, ту - с дълбока печал.
    * Загрижен е истински за благополучието на хората, за съществуването на животните, растенията и пр. Желае човечеството да живее в хармония със своята среда.
    * Изострената му чувствителност води до бързо раздразнение и преумора.
    * Непрекъснато се тревожи за всичко възможно и е предразположен към главоболие.
    * Често е отнесен, губи нещата си, не отдава голямо значение на материалното.
    * Като цяло се чувства неразбран и непризнат.
    * От голяма важност за него е и другите хора да държат на думата си. Това му дава сигурност.
    * Мнението му се отличава с категоричност.
    * В повечето случаи добре разбира какво прави и понякога сам си определя наказанието.
    * Готов е да се съгласи с всичко, стига родителите му да подхождат честно към него.
    * Когато е в своя елемент", всичко е прекрасно.
    * He обича да афишира мнението си.1

    Истории с деца.
    Разказ на една майка:
    " Синът ми Мерлин е на десет години, но от съвсем малък изпитва съчувствие към всичко живо; (защитата на животните и опазването на околната среда от няколко години се превърнаха за него в институции, които то мотивират да иска no-бързо да порасне). Веднъж:, когато беше петгодишен, ми разказа, че щял да пита растенията у дома от какви хранителни вещества се нуждаят и кога трябва да бъдат поливани. Мерлин често си идва от училище със скъсани дрехи, защото за пореден път е искал да защити своите приятели, дърветата, от продупчване на ствола, обелване на кората или късане на листата и чупене на клоните. Той непрестанно се опитва да обясни на съучениците си, че е възможно да се разговаря с растенията и камъните. Иска се само да умееш да слушаш. Резултатът от изпълнението на тази мисия рядко е положителен. Приятелите му бавничко възприемат неговите идеи и идеали, но въпреки това той се чувства горд и щастлив. Застъпничеството си изразява само с думи и никога не би употребил юмруци. Насили-ето го отвращава, затова се ползва със симпатията на момичетата, докато момчетата го намират смешен. Веднъж ме попита: Защо да посягам на някого или да се отбранявам, когато самият аз не бих искал да бъда набит?" Наложи ли ми се отново да му промивам раните и да му кърпя дрехите, си казвам: заслужава да го обичаш заради това поведение.
    Разказ на двама родители:
    "Нашето дете е общително и дружелюбно създание. По-рано, когато по време на разходка още седеше с царствено изражение в количката си, искаше да поздрави всички хора, сякаш бяха от нашето семейство. Провикваше се през улицата и понякога им се радваше така очевидно, като че ли ги познаваше от еони. И сега, обича ли някого, то е безрезервно. За другите деца не е толкова лесно да приемат подобно отношение, защото не го разбират. Те не винаги са готови да понасят инициативността и безграничността на сина ни, както и нарушаването на собствената им интимна сфера. Ние сме свидетели колко трудно може да бъде в този свят за едно дете-хуманист с присъщите му идеали и визии за мир и всеобща любов. To често се чувства уморено и отпаднало и няма желание за нищо. Нашият син сега е на девет години и очаква с нетърпение да порасне, за да си изгради свой собствен завършен свят."
    Разказ на един баща:
    "Мисля, че състоянието на сина ми е противоположното на хиперактивността. Той непрекъснато е изморен, едва си държи очите отворени и е истински буден само когато може да играе компютърни игри (а понякога - и да ги измисля). Рисуването и правенето на фигури по принцип са любимите му занимания. В училище непрекъснато има проблеми заради своята отнесеност. Другите деца го обичат, защото е различен, спокоен и разсъдлив, не се кара с никого и е no-скоро помирител. Нуждае се от постоянна подкрепа и контрол, за да изпълни всекидневните си задължения.

    Концептуалистът
    Предпочита да си прави планове, отколкото да играе с децата. Развива идеи и ги изследва с присъщата за него задълбоченост, желаейки да ги превърне в действителност. Сам си определя темпото и не позволява на никого да го притеснява. Успехът не го блазни и не го мотивира. Нашето ориентирано към свръхпостижения общество го обърква. Заедно с родителите си - при условие, че изобщо го разбират - той би могъл да изнамери нови, невероятни начини за усвояване на знания или пък - за водене на домакинството.
    Основни качества и препоръки:

    * Освен че обича полета на мисълта, следва да се научи да се съсредоточава и върху подробностите.
    * Държи да е наясно с всичко. Разглобява уреди или играчки, за да разбере как функционират.
    * Спортовете като правило му се удават от ранна възраст; отличава се с ловкост и пъргавина.
    * Склонен е да върши тайно каквото намисли и да крие предмети.
    * Стреми се да контролира родителите си.
    * Привличат го електрическите уреди, но най-вече - компютърът.
    * Изнамира много добри решения за изникващите пред него проблеми и бързичко ги отстранява.
    * Интернет и всякакви други новопоявили се начини за придобиване на знания много му допадат.
    * He e особено емоционален.
    * Нуждае се от ясни правила, ясни указания, ясно отношение и определена дисциплина.

    Истории с деца
    Разказ на една майка:
    "Синът ми среща големи трудности в училище, Нещата отиват натам, че току-виж се превърнал в аутсайдер - стане ли някоя беля, все той е един от виновниците; съучениците му често го изолират, което ни създава, естествено, много главоболия. Любимото му занимание е компютърът и всичко, що е техника - дай му да разглобява и сглобява. Нерядко отказва да си учи уроците за следващия ден. Ходи насила на училище и се готви колкото е възможно по-малко за него. Може да се каже, че съм накрая на силите си от вечните разправии помежду ни. Пък и двамата много си приличаме. Виж:, с баща си се разбира по-добре, но прави опити да се налага и на него."

    Разказ на една майка:
    "Синът ми е в тийнейджърска възраст. За съжаление, едва от една година зная, че е дете-индиго. От самото начало срещам трудности и често имам чувството, че не съм справедлива с него. Може би нещата щяха да потръгнат другояче, ако бях научила по-рано! Той демонстрираше голяма самостоятелност още от малък и не искаше нищичко да възприеме от мен. Винаги всичко знаеше по-добре и във всяка ситуация държеше да има последната дума - доста, уморително, както виждате. В училище му беше много скучно, така че пречеше на занятията. He беше готов да спазва никакви правила и проблемите продължаваха във всички посоки с години. Накараха ме да заведа сина си, за да го подложат на тест и виж: ти - интелигентността му се оказа над 130. Уви, това не му послужи особено в училище! Бидейки различен, той се чувстваше неразбран както от учителите и съучениците си, така и от нас - неговите родители. Просто идеите и схващанията му се отличават от тези на другите. Сега, когато ми е ясно в какво положение е, изпитвам по-малко чувство за вина, усещам се по-спокойна и съм в състояние да дам на детето си повече свобода."

    Артистът
    Артистът-индиго често е дребен на ръст. Той е с нежна физика, но вътрешно - силен и твърд. Множество спомени от минали животи са живи в него, затова като малък е твърде чувствителен. Притежава изключително силна воля и я използва целенасочено. Знае какво иска и като правило го получава. Усвоява знания най-добре посредством творческите си канали. Твърдата логика и задължителността са му непонятни, особено в ранна възраст. Движи се през живота леко и гъвкаво, навсякъде се разтоварва и си почива, бързо се ориентира в ситуациите и знае кого харесва и кого - не. Последователен е в поведението си и не се оставя да бъде "купен". Може да се занимава с нещо много активно. Обича да е с родителите си, защото и в тяхно присъствие успява да се съсредоточи в играта си. He допуска обаче да бъде обезпокояван от никого и нищо. На две-три години вече прави самичък много неща и у него се проявява някаква завършеност. Общува живо с другите деца и оставя впечатление на много зрял за възрастта си човек. Щом стане на шест години и влезе в съприкосновение с "големия" свят, поведението му се променя поради натиска, който му се оказва отвън.
    Основни качества и препоръки:

    * Може с часове да рисува или да си чертае, но обича и възрастните да му рисуват.
    * Много е предан и оставя у другите усещане за мекота и нежност. В същото време се отличава със силна воля и успява да я наложи.
    * Той е силен, но в силата си показва и съпричастност.
    * Вижда много неща и желае другите да му вярват, когато им разказва за това.
    * Може да е арогантен, нарцистичен и своенравен.
    * Може да е миловиден на вид малък диктатор.
    * Нуждае се от малко сън, тъй като е в състояние навсякъде да се отпуска и да си почива.
    * В живота най-лесно се изразява чрез творчество. Обича пеенето, танцуването, балета, театъра, цирка, рисуването, скицирането, композирането и пр.
    * Държи да бъде информиран и да е в течение на нещата.
    * Той е роден лечител (лекува с музика, живопис, танц) и вижда в това смисъла на живота и своето призвание.
    * Преценява бързо дадените обстоятелства и действа според преценката си. Играе си със ситуациите и така трупа опит.
    * Настоява за ясни отговори; не ги ли получи, започва сам да ги търси.
    * He приема собствените си емоционални нагласи.

    Истории с деца
    Разказ на една майка, която има опит с деца-индиго:
    "Дъщеря ми Лея е вече на пет години - едно класическо индигово момиченце. Преди да проговори, пееше с часове. Езиковите й умения се усъвършенстват необичайно бързо, но когато разказва, предпочита да пее.
    Така е и до днес. Тя излага историите си, разбирай изпява, удивително точно и стройно за възрастта си. От една година ходи по собствено желание на балет. Поради крехкото телосложение и възрастта й учителката бе настроена отначало скептично. Но Лея я спечели в рамките на два часа. Това също е една от отликите на индиговия артист: твърдост и честолюбие в постигането на целта, която сам си е поставил. Сега се сещам и за още нещо. Горко ни, когато сладкото ни ангелче бъде изправено пред необходимост, противоречаща на неговите нагласи. Понякога ми се струва, че "шлюзите на ада" се отварят и семейството ни ще бъде пометено. Леа започва да ни командва, да началничества. Но дори яда си излива толкова артистично, че вече не можеш да й се сърдиш. Подир един мощен изблик на гняв ми каза: Знаеш ли, мамо, просто трябваше да се освободя, инак ще се разболея.Тя никога не скучае, обича да се занимава сама, но обикновено някъде край нас, а не в стаята си."
    Чувала съм много индигови момиченца, които бих определила като артисти, да твърдят, че били принцеси и че другите следва да се отнасят към тях по подобаващ начин. Но веднъж едно тринадесетгодишно девойче отсече, дълбоко обидено: "Аз съм кралицата на децата!" А едно друго, малко по-голямо, каза за себе си: "Аз съм величествена!" - сякаш това се разбираше от само себе си!

     
    Интердимензионалистът
    Повечето интердимензионалисти са доста едри. Видът на много от навършилите някъде около пет години лъже и другите ги смятат за по-големи. Това обстоятелство създава трудности и на детето, и на родителите, тъй като обкръжението реагира вече по-взискателно. Вкъщи може би си имате работа с едно в някакъв момент твърдоглаво осемгодишно" създание, а подир две минути - с едно "малко", от детската градина, което иска да го гушкате в скута си. Освен това то винаги всичко знае. Знае го по-добре и не оставя родителите си дъх да си поемат. He e никак просто да отглеждаш такова дете с любов. To изисква от близките си една изключително гъвкава нагласа и абсолютна готовност да се откажат от собственото си целеполагане и очаквания. To има нужда да му наложат определени граници и дисциплина. Ще бъдете принудени да се запитате отново какво всъщност са разумни граници. Ако не ги очертаете, детето ще ви покаже вашите собствени. Трябва да осъзнаете докъде се простират възможностите ви за отстъпление и как бихте могли да постигнете хармония помежду си. Интердимензионалистът е абсолютно индигово дете, което руши стени, обръща представи, обявява старите застинали правила за безинтересни, тъй като само иска да ги диктува. To изпитва алергия към недемократичните авторитети и просто не разрешава да му дават нареждания.
    Основни качества и препоръки:

    * Интердимензионалистът е пълен е с нови идеи, философии и представи и често шокира с тях останалите.
    * Той е роден предводител и иска да върви по нови пътища.
    * He e съгласен да бъде ограничаван с отживели идеали или очаквания.
    * Може да се държи като диктатор и владетел.
    * Иска да е автентичен.
    * Вижда повече от това, което е достъпно за очите.
    * Обича театъра и играта.
    * Прокарва своето, независимо врагове ли си създава или приятели.
    * Едва изтърпява нечии авторитети и указания.
    * Отрано разпознава своето предопределение и с нетърпение очаква да порасне.
    * Притежава голяма вътрешна сила.
    * Настоява за стопроцентово внимание в отношенията си с другите.
    * Необходимо му е да спазва определена дисциплина, за да изживее живота си творчески и свободно.
    * Проницателен по отношение на хората.

    Истории с деца
    След като прочете характеристиките на четирите типа, една майка ми каза:
    "Според мен синът ми принадлежи към тази, последната група. Той е едър за своите дванадесет години и държи винаги да върши всичко така, както го смята за правилно. Изобщо не мога да му се противопоставя, защото инак не би било мислимо да съществуваме заедно. Още от времето, когато беше малък, се опитвам да му налагам някакви ограничения и да вниквам в позицията му. Понеже е много рационален, успяваме да водим спокоен разговор, което ми костваше усилия. Докато му отправях упреци, си имахме само неприятности. Трябваше да се науча на много неща, преди да започна да се държа наистина последователно. Оттогава помежду ни цари разбирателство. Надявам се, че най-трудната фаза отмина и че синът ми ще бъде един наистина уравновесен юноша, доколкото си изяснихме почти всичко и се подкрепяме един друг безусловно. Но съм сигурна, че деца като него могат да се превърнат в истински "чудовищни тийнейджъри", ако родителите им не постигнат яснота в отношенията си с тях между четвъртата и дванадесетата им година и самите не се променят. Интердимензионалистите са много твърдоглави и силни, избрали са "пo-прекия и кратък" път и не се съобразяват особено с другите, което не е лесно за нас, техните близки."

    Разказ на една майка, която е и лечител:
    "Непременно исках да имам деца, така че дъщеря ми е наистина много желана. Сега тя е на пет годинки. Макар още да е в детската градина, всеки си мисли, че вече ходи на училище, тъй като е доста по-едра от връстниците си. Трудно ми е да общувам с нея - тя непрекъснато раздава задачи, казва ми какво да правя и ме командори. Още докато беше малка, имахме неимоверни разправии и аз често се чудех защо ми се падна такова дете. С какво го заслужих? За да издържа, трябва постоянно да си повтарям, че дъщеря ми дойде по мое желание, че е всичко за мен на този свят. Научих се да дефинирам наново всяко нещо в живота си и да го изразявам no-ясно. След като преструктурирах ролята си на майка и свикнах да я изпълнявам, нещата се опростиха. Голямата ми задача е непрестанно да привеждам дъщеря си в съответствие с възрастта й - моята дъщеря, която знае винаги всичко по-добре от мен, винаги има последната дума и иска да наложи волята си. Понякога ми се струва, че тя трябва сякаш да се научи да бъде дете и да усвой всичко онова, което е присъщо на детството, защото доста бързо след раждането си вече можеше да бъде голяма."
    Активен
    Инил
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 186


    « Отговор #11 -: Януари 16, 2010, 12:23:00 »

    Децата

    Цитат
    И тъй, под думата „дете“ Христос разбира особено вътрешно състояние – да бъдем в съгласие, във връзка с духовния свят, с всички сили, с всички същества. Започнеш ли да мислиш, че си някое велико същество, ти изгубваш тези връзки. Когато един велик ангел от небето, който е живял милиони и милиарди години, който има опитност по-голяма от тази на човечеството и чиято история е по-велика от тази на човешкия род, реши да слезе на земята и да се въплъти, той ще вземе формата на детенце, ще се смири; оттам той ще започне своето развитие, за да разбере величието на Бога. Затова питаха Христос: „Може ли стар човек да влезе в Царството Божие?“ И ангел да е, и Бог да е, не може. Който иска да влезе в Царството Божие, той трябва да се смири, да стане като дете. Всички, които ме слушате сега, искате да влезете в Царството Божие каквито сте. Не, това никога не е било и няма да бъде. Ако не добиете свойствата на детето – пластичност на ума и на сърцето, – няма да разберете вътрешния смисъл на живота. Но вие сте близо вече до Царството Божие. Междината, която дели този от онзи свят, е една стомилионна част от милиметъра. Малко е разстоянието от единия до другия свят. Когато човек тръгне в пътя на развитието, той се движи много бавно. Гледам, всички, които тръгват в духовния път, са като големите хора, а не като децата. Ако човек излиза от къщи и тръгва с големи крачки, той няма да постигне целта си. Видите ли човек да излиза от къщи и да тича, той нищо няма да постигне. Но ако тръгне полека и постепенно ускорява хода си, той е в положението на дете. Христос казва: „Не започвайте работите си с бързане; движете се като малките деца – вървете постоянно и ускорявайте хода си с две, три, четири, пет, шест крачки; тогава ще намерите смисъл във вашия живот“. Докато сте в положението на малки деца, няма да дойде никаква болест; щом сте в положението на старите, ще ви нападнат всички болести. Който е смутен, той е стар; който има тежест на сърцето, той е стар. Станете млади! Казвате: „Тежко ми е на душата“. – Стар си. – „Какво да правя?“ – Стани млад. – „Как?“ – Не мисли за велики работи в света. Тури само половин килограм хляб в стомаха, 100 грама знание в мозъка и 5 грама чувства в сърцето си и това ти е достатъчно
    http://triangle.bg/books/1914-11-02--1.1998/1917-02-11-10.html
    Активен

    GANAILA
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 31

    « Отговор #12 -: Август 15, 2010, 18:28:41 »

    На няколко снимки съм виждала кръг със съвършена форма
    на разли4ните снимки този кръг (или кръгове) се показва на 
    друго място.Кръгът се състоеше от малки кръг4ета,които
    го изпълваха Или ако мога да го опиша по-то4но както когато
    хвърлиш камъ4е във водата .В на4алото ми направи впе4етление
    после оба4е реших 4е е от светлината.
    Въпросът мие възможно ли е това да са орби.
    Активен
    Емилиян
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 28

    « Отговор #13 -: Август 24, 2010, 11:33:49 »

    Аз съм интердимензионалист. Стана ми смешно по средата, защото имам една снимка от първи клас, на която съм с една глава и 15 килограма над всичките ми съученици  Ухилен Ухилен
    Активен
    Емилиян
    **
    Неактивен Неактивен

    Публикации: 28

    « Отговор #14 -: Август 30, 2010, 13:56:07 »

    Активен
    Страници:  [1] 2   Нагоре
    Отиди на:  


    Подобни теми:
    Заглавие Започната от Отговори Прегледи Последна
    публикация
    Обща тема
    Древни цивилизации
    delfin 8 1849 Последна<br />публикация Юни 20, 2009, 09:05:14
    от delfin
    Информация от извора « 1 2 »
    Послания
    Elvira1989 16 1900 Последна<br />публикация Януари 03, 2011, 23:14:52
    от кdon4ev
    За или против една обща религия « 1 2 ... 9 10 »
    Анкети
    dope40 142 9400 Последна<br />публикация Септември 02, 2013, 19:42:03
    от вожда
    ОБЩА МЕДИТАЦИЯ И ПРAЗНЕНСТВО 08.04.2012 14:00ч. ЦВЕТНИЦА
    Инициативи
    Цветомир 0 460 Последна<br />публикация Април 02, 2012, 00:02:59
    от Цветомир
    Ценна Информация !!!
    Обща тематика
    dinozavur 2 592 Последна<br />публикация Юни 07, 2012, 13:42:30
    от Щуродино

    Бог е Любов и е в мен, аз съм Любовта и с Бога в едно цяло с вярата и упованието в Бога аз съм неговото най-достойно проявление, за което той ме обича и облича в ризница от Любов, която да ме пази и закриля от всякакви зли сили и вмешателства в живота ми и в мен самия! Амин
    Ширинан | Психолог  © Copyright